Τη δυνατότητα να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες Υγείας κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους στα δημόσια νοσοκομεία, θα έχουν οι πολίτες, από τις αρχές του ερχόμενου Μαΐου, όπως πρόσφατα αποκάλυψε η γενική γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, Λίλιαν Βενετία Βιλδιρίδη, στην «Κυριακάτικη Απογευματινή».
«Το νέο σύστημα ψηφιακής αξιολόγησης αναμένεται να ξεκινήσει σε πρώτη φάση στα μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας, όπου οι ασθενείς μαζί με το εξιτήριο θα δέχονται κι ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στο κινητό τους τηλέφωνο (SMS), ώστε να λαμβάνουν μέρος στη διαδικασία της αξιολόγησης και της βαθμολόγησης των υπηρεσιών Υγείας, όπως γενικά η συμπεριφορά του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού, η σίτιση, η καθαριότητα και λοιπά».
Αυτά ανέφερε χθες και ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στον Σκάι. Ο κ. Θεμιστοκλέους σημείωσε συγκεκριμένα ότι οι πολίτες θα αξιολογούν ζητήματα όπως η καθαριότητα στους χώρους των νοσοκομείων, η ποιότητα σίτισης, αν έλαβαν από τους γιατρούς κατευθυντήριες οδηγίες, καθώς και γενικότερα τη σχέση τους με το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του νοσοκομείου. Στόχος της αξιολόγησης είναι να εξασφαλίζεται άμεσα η πληροφορία από τους ίδιους τους πολίτες μετά την έξοδό τους από το νοσοκομείο, καθώς, σύμφωνα με τον υφυπουργό, έχει διαπιστωθεί σε έρευνες ότι υπάρχει διαφορά απόψεων μεταξύ του γενικού πληθυσμού όσον αφορά το ΕΣΥ (λόγω εδραιωμένης αντίληψης εδώ και χρόνια) και των ανθρώπων που οι ίδιοι νοσηλεύτηκαν σε κάποιο ίδρυμα. Οι αξιολογήσεις και οι πολύτιμες πληροφορίες που θα δίνονται από τους πολίτες στη συνέχεια θα προωθούνται στους διοικητές των δημόσιων νοσοκομείων, με σκοπό να γίνονται στοχευμένες παρεμβάσεις που θα οδηγούν σε αναγκαίες αλλαγές, εφόσον υπάρχουν παράπονα από τους πολίτες.