THEPOWERGAME
Με σύμμαχο την τεχνολογία του AI και με πρωταγωνίστριες μία πυροσβέστη, μία μηχανικό πλοίου και μία οδηγό φορτηγού, η LeasePlan φιλοδοξεί αυτή την Ημέρα της Γυναίκας να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την καταπολέμηση της προσβλητικής οδηγικής συμπεριφοράς κατά των γυναικών, φαινόμενο που όλες και όλοι έχουμε βιώσει ή συναντήσει οδηγώντας στους δρόμους.
Η γυναίκα και η καθημερινή μάχη που αυτή δίνει με τα στερεότυπα βρίσκεται σε πρώτο πλάνο στη νέα επικοινωνία της imba για τη LeasePlan, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας. Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια παρουσιάζει μία σειρά από παραδοσιακά «αντρικά» επαγγέλματα στα οποία οι γυναίκες διαπρέπουν, με σκοπό την επισήμανση των διακρίσεων και των υποτιμητικών σχολίων που δέχεται η πλειονότητα των γυναικών όταν οδηγούν, ακόμα και σήμερα.
Η υλοποίηση της ιδέας βασίστηκε στην καινοτόμα τεχνολογία του AI, μέσω της οποίας αναδεικνύεται η αντίθεση της μη πραγματικής φωτογραφίας με τα πέρα για πέρα προσβλητικά σχόλια που δέχονται οι γυναίκες πίσω από το τιμόνι.
Μια επικοινωνία που «ταξιδεύει» σε έντυπο και digital περιβάλλον, γνωστοποιώντας για ακόμα μία φορά την πραγματική μάχη που δίνουν ακόμα και σήμερα οι γυναίκες εκεί έξω.
Οι γυναίκες οδηγοί – και όχι αποκλειστικά, έρχονται καθημερινά αντιμέτωπες με προσβλητική συμπεριφορά στους δρόμους. Είμαστε όλοι οδηγοί και αυτές είναι οι συνάδελφοί μας, οι μητέρες μας, οι κόρες μας, οι αδερφές μας, οι σύντροφοί μας. Η σημερινή μέρα ας λειτουργήσει ως υπενθύμιση για τη σημασία που έχει η συμβολή όλων μας στην εξάλειψη των κακοποιητικών ή προσβλητικών συμπεριφορών κάθε είδους απέναντι στις γυναίκες, όπου και αν αυτές συναντώνται. Η LeasePlan έρχεται σήμερα να υπογραμμίσει τη διασφάλιση της ισότητας με τον πιο καινοτόμο τρόπο που ορίζουν τα νέα δεδομένα της διαφήμισης, την τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε ο Γιάννος Ζαφείρης, Επικεφαλής Marketing της LeasePlan Ελλάδας.
«H ΑΙ πλατφόρμα έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο παράγουμε περιεχόμενο στην Imba. Μας παρέχει μια γρήγορη, αποδοτική και προσαρμόσιμη λύση για συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις πελατών μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη του AI, μπορούμε να εξελίξουμε τη δημιουργικότητά μας, να την οδηγήσουμε στο επόμενο επίπεδο και να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας δημιουργικά εφαρμόζοντας παράλληλα και οικονομίες κλίμακος», σχολίασε ο Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative, imba by Mediabrands.