Γ.Δ.
1417.95 +0,78%
ACAG
+0,86%
5.85
CENER
+0,82%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,47%
8.54
NOVAL
-1,84%
2.67
OPTIMA
+1,51%
12.08
TITC
+0,70%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,28%
1.41
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
+1,12%
1.5775
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.36
ΑΡΑΙΓ
+1,69%
11.45
ΑΣΚΟ
+3,39%
3.05
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,25%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,22%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,83%
16.7
ΔΑΑ
+1,06%
7.798
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
-5,05%
3.665
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
+1,27%
31.9
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,61%
2.53
ΕΛΠΕ
+1,28%
7.94
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
-0,97%
1.842
ΕΝΤΕΡ
-0,63%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,38%
1.29
ΕΤΕ
+1,51%
7.814
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
+1,21%
2.095
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.83
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-1,47%
4.68
ΙΝΛΟΤ
+0,86%
1.172
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
+1,08%
3.265
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
+1,19%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,13%
23.32
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+1,20%
27.04
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,87%
3.4
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,64%
36.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
+3,41%
21.2
ΟΛΠ
+1,19%
25.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
+0,82%
14.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
+0,96%
13.69
ΟΤΟΕΛ
-1,93%
11.18
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
+1,11%
3.557
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
+0,55%
4.56
ΡΕΒΟΙΛ
+2,50%
2.05
ΣΑΡ
-0,18%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.52
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
-3,03%
0.64

Ξένια Κούρτογλου: Οι γυναίκες είναι πίσω σε θέματα ψηφιακής εξυπηρέτησης

Με την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου να είναι παραδοσιακά αφιερωμένη στην Εξυπηρέτηση Πελατών, η Focus Bari εδώ και αρκετά χρόνια διεξάγει την ίδια περίοδο μια πανελλαδική έρευνα που καταγράφει τις εξέχουσες αλλά και τις αρνητικές εμπειρίες που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές στην διάδρασή τους με όλους τους κλάδους οργανισμών, ιδιωτικών και δημόσιων, όπως τις περιγράφουν οι ίδιοι με δικά τους λόγια.

Με την ενεργειακή κρίση να βρίσκεται σε εξέλιξη και τον πληθωρισμό να επηρεάζει άμεσα την τσέπη του Έλληνα καταναλωτή  τα φετινά ευρήματα της μελέτης με τίτλο «CX Stories» είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικά.

Πιο συγκεκριμένα, η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών συμβουλεύεται κριτικές και αξιολογήσεις προτού αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ενώ αντίστοιχα, μια μεγάλη μερίδα κοινού μοιράζεται και τις καλές και τις κακές εμπειρίες, είτε στα social, είτε στον κοινωνικό του περίγυρο.

Μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, 4 στους 5 Έλληνες περιγράφουν τουλάχιστον μια εκπληκτική, αλλά και τουλάχιστον μια δυσάρεστη εμπειρία με μεγάλη ποικιλία οργανισμών και κλάδων, ενώ έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας, φαίνεται ότι αρκετοί κλάδοι βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους, αξιοποιώντας και την ψηφιακή εξυπηρέτηση. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζεται στην έρευνα, παρά τα βήματα προόδου που έχουν συντελεστεί σε επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού, ακόμη υπάρχει αρκετός χώρος για περαιτέρω βελτίωση.

Τι συμβαίνει με τις Ελληνίδες καταναλώτριες

«Δυστυχώς, οι γυναίκες είναι πιο πίσω σε θέματα ψηφιακής εξυπηρέτησης συγκριτικά με τους άνδρες και αυτό οφείλεται κυρίως στη διστακτικότητά τους να αξιοποιούν εργαλεία που δεν αισθάνονται ότι γνωρίζουν καλά. Οι δε άνδρες εμφανίζονται πιο έτοιμοι και κάνουν συχνότερη χρήση ψηφιακών πλατφορμών προκειμένου να γλιτώσουν πολύτιμο χρόνο και ταλαιπωρία. Αυτό όμως που έχουμε παρατηρήσει είναι ότι οι γυναίκες ενθουσιάζονται και εκτιμούν περισσότερο όταν μια εταιρεία τους δίνει αυτό το κάτι παραπάνω και αυτό μεταφράζεται σε loyalty και νέες μελλοντικές αγορές» επισημαίνει στο powergame.gr, η Ιδιοκτήτρια της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου.

Εστιάζοντας στο προφίλ και την ψυχοσύνθεση της Ελληνίδας καταναλώτριας, τονίζει πως είναι πιο ευαισθητοποιημένη απέναντι σε κοινωνικές κρίσεις, γεγονός που την κάνει περισσότερο συγκρατημένη ως προς τις αγορές της. «Οι γυναίκες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην ακρίβεια και τον υψηλό πληθωρισμό διότι έχοντας παράλληλα την καθημερινή διαχείριση του νοικοκυριού αντιλαμβάνονται ότι η εξίσωση δεν βγαίνει και έτσι προβαίνουν σε μεγαλύτερες και συχνότερες περικοπές».

Η κα Κούρτογλου επικαλούμενη τα στοιχεία ξεχωριστής έρευνας για την ακρίβεια που εκπόνησε η Focus Bari αναφέρει πως το  60% των Ελλήνων σήμερα κάνουν περικοπές επειδή δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ το 40% κάνουν οικονομία προληπτικά, επειδή φοβούνται ότι τα χειρότερα έρχονται.

«Το 97% των καταναλωτών έχουν κάνει τουλάχιστον μια περικοπή. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι το 40% των συμμετεχόντων στην έρευνα που κάνουν περικοπές από φόβο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι υπάρχει χρήμα το οποίο όμως δεν κυκλοφορεί στην αγορά και οι επιπτώσεις θα είναι μεγάλες για τις επιχειρήσεις και το σύνολο της ελληνικής οικονομίας το επόμενο διάστημα» καταλήγει η κα Κούρτογλου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!