Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Κάιλι Μινόγκ: Οι επιτυχημένες business ενός ποπ ειδώλου

Την φετινή σοδειά των «Kylie Minogue Wines» ετοιμάζεται να λανσάρει στις ΗΠΑ τον επόμενο μήνα, η σούπερ σταρ της ποπ και είδωλο της δεκαετίας του ’80, Κάιλι Μινόγκ. Το ροζέ Côte de Provence, τα Chardonnay και Pinot Noir της γενέτειράς της, Αυστραλίας (όπου η σταρ έχει μετακομίσει μόνιμα πια τα τελευταία χρόνια) και το ιταλικό prosecco λανσαρίστηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά το 2020 και έχουν σημειώσει -ίσως όχι κι τόσο ανέλπιστη- επιτυχία.

Είναι το τελευταίο από τα επιχειρηματικά εγχειρήματα της 54χρονης (ηθοποιού και) τραγουδίστριας, η οποία πρωτοσκέφτηκε την ιδέα να δημιουργήσει τη δική της σειρά κρασιού το 2017, όταν ηχογραφούσε το άλμπουμ της Golden στο Νάσβιλ των ΗΠΑ. «Ήμασταν στο απόγειο του καλοκαιριού και δειπνούμε σε εξωτερικούς χώρους κάθε μέρα, συνήθως με ένα ροζέ κρασί» θυμάται. «Ένα από αυτά τα βράδια, κρατούσα το ποτήρι μου και το φως έπεφτε επάνω του και θυμάμαι πόσο όμορφα αισθανόμουν αυτή την περίοδο της ζωής μου- να βρίσκομαι εκεί και να γράφω- και να έχω αυτόν τον χρόνο αποκατάστασης, τον φανταστικό χρόνο. Και θυμάμαι να λέω «θα μου άρεσε να έχω το δικό μου ροζέ μια μέρα». Και εκεί φυτεύθηκε ο σπόρος (της ιδέας)».

Η Μινόγκ ξεκίνησε τη δική της σειρά κρασιού σε συνεργασία με την λονδρέζικη Benchmark Drinks, που υπογράφει το βιολογικό κρασί Gary Barlow Organic του Βρετανού τηλεοπτικού αστέρα και τραγουδιστή Γκάρι Μπάρλοου και τη σειρά Gordon Ramsay Wines, του διάσημου σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ.

Ένα Όσκαρ των κρασιών

Σύμφωνα με το Benchmark Wine Group, κορυφαίο προμηθευτή λιανικής, με βάση τις πωλήσεις του τελευταίου δωδεκαμήνου, κάθε 1,5 δευτερόλεπτο κάποιος πίνει στον πλανήτη ένα ποτήρι κρασί της Κάιλι Μινόγκ, ενώ το ροζέ της βρίσκεται είναι το πιο ευπώλητο της κατηγορίας άνω των 7 λιρών στη Βρετανία, με βάση τα στοιχεία του Nielsen EPoS Sales data. Το Kylie Minogue Prosecco Rosé είναι το καλύτερο σε πωλήσεις επώνυμο prosecco ροζέ στη Βρετανία, ελέγχοντας το 16,2% της αγοράς.

Το Côte de Provence Rosé της σερβίρεται στο ξενοδοχείο The Carlyle της Νέας Υόρκης και στο ιδιωτικό κλαμπ Annabel’s στο Λονδίνο. Μάλιστα πέρυσι κέρδισε το βραβείο Wine Entrepreneur Award του Liquid Icons και με αυτή τη διάκριση, την αναγνώριση του κλάδου.

«Ήταν σχεδόν σαν να πηγαίνω στα Όσκαρ» σχολίασε η Μινόγκ. «Είπα στον απαίσιο λόγο μου πως αισθάνθηκα σαν να φορούσα τις σχολικές μου κάλτσες. Ήμουν πραγματικά ο νεοφερμένος της τάξης».

Σταρ στον χώρο του οίνου. Από το Miraval των Τζολί-Πιτ στην Κάμερον Ντιαζ

Ωστόσο, δεν είναι σπάνιο μία διασημότητα να πηγαίνει καλά στην προώθηση της δικής της σειράς οινικών προϊόντων, ειδικά στην αγορά του οίνου και του αφρώδους οίνου, η παγκόσμια κατανάλωση των οποίων αναμένεται να φτάσει στα 207 δισ. δολάρια μέσα στο 2022, σύμφωνα με την ανάλυση αγοράς του IWSR Drinks. Έτσι το Miraval του πρώην ζεύγους Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί, φημολογείται πως ξεπούλησε τα πρώτα του 6.000 μπουκάλια μέσα σε πέντε ώρες το 2013. Συμπτωματικά, είναι το ίδιο κρασί που προσφέρθηκε στην φετινή απονομή των Όσκαρ.

Η σαμπάνια Armand de Brignac, πάλι, επίσης γνωστή ως «Ace Of Spades», του ράπερ και παραγωγού Jay-Z, εξαγοράστηκε πέρυσι σε ποσοστό 50% από τον κολοσσό ειδών πολυτελείας LVMH.

«Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μία αξιοσημείωτη αύξηση σε brands που είτε ανήκουν σε διαστημότητες, είτε αυτές έχουν επενδύσει σε αυτές ή τις έχουν διαφημίσει» σχολιάζει στους Financial Times ο Μπράντι Ραντ, οικονομικός διευθυντής της ανάλυσης αγοράς για τη Βόρεια και Νότια Αμερική της IWSR Drinks.

«Αυτή η νέα τάση συνδέεται συγκεκριμένα με τον τρόπο ζωής (των διασημοτήτων) και έχει αποτελέσει συνταγή επιτυχίας για μερικά από αυτά τα brands. Από την τεκίλα της Κένταλ Τζένερ στο καναδικό ουίσκι του ράπερ ASAP Rocky και το κρασί της Κάμερον Ντίαζ, οι διάσημοι αναλαμβάνουν την ιδιοκτησία και δημιουργικούς ρόλους που είναι πολύ επικερδείς σε όσους εμπορεύονται αλκοολούχα προϊόντα και εν τέλει πιο πιστευτοί στα μάτια των καταναλωτών».

Τα άλλα επιχειρηματικά εγχειρήματα της Μινόγκ

Σε βάθος χρόνου, η Κάιλι Μινόγκ έχει αποδειχθεί οξυδερκής επιχειρηματίας. Έχει δημιουργήσει σειρά οπτικών ειδών (τα γυαλιά ηλίου Specsavers), διάφορα αρώματα με την εταιρεία καλλυντικών Coty, τη δική της συλλογή ειδών σπιτιού και λινοσκεπασμάτων (Kylie Minogue At Home) και τη σειρά εσωρούχων Love Kylie. Το 2019 λάνσαρε επίσης τη δική της σειρά μακιγιάζ, έχοντας κερδίσει -κατόπιν δικαστικής διαμάχης- το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει ως brand name το μικρό της όνομα Kylie, το οποίο διεκδικούσε επίσης η Κάιλι Τζένερ της οικογένειας Καρντάσιαν.

Την ίδια στιγμή με την επιτυχία που σημειώνει το επιχειρηματικό της εγχείρημα, σε συνεργασία με επιλεγμένους οινοπαραγωγούς της πατρίδας της, η αλλοτινή πρωταγωνίστρια της σειράς Neighbours της δεκαετίας του ΄80, στο πλευρό του Τζέισον Ντόνοβαν, ετοιμάζει reunion με τον Ντόνοβαν για το «τελευταίο» επεισόδιο της σειράς. Παράλληλα, ετοιμάζεται να επιστρέψει στο στούντιο, μετά και την κυκλοφορία του άλμπουμ της Disco το 2020, εν μέσω καραντίνας.

Όσο για τα βήματά της στον χώρο του οίνου, σχολιάζει: «Είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι με το πού έχουμε φτάσει. Οι σπόροι φυτεύθηκαν, τα φυτά μεγαλώνουν, τώρα τα φροντίζουμε -αυτό το brand που βρίσκεται σε νηπιακή ηλικία- και θέλουμε πραγματικά να το αναθρέψουμε. Πάντως θα μας άρεσε να βγάλουμε μία σαμπάνια μετά», συμπληρώνει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!