THEPOWERGAME
Με το βλέμμα στραμμένο στην αγορά της Ινδίας, ο οίκος μόδας Louis Vuitton ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα πως, πλάι στην σταρ του Χόλιγουντ, Έμμα Στόουν και την Κινέζα πρωταγωνίστρια Τσόου Ντονγκγιού, επιστρατεύει πλέον ως brand ambassador του και την 36χρονη εντυπωσιακή Ινδή ηθοποιό, Ντιπίκα Παντουκόνε.
H Παντουκόνε θα συμμετέχει ως brand ambassador στο λανσάρισμα της νέας σειράς της εταιρείας με τσάντες χειρός, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει σε μία διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας.
Το 2020, έγινε η πρώτη Ινδή ηθοποιός που πήρε μέρος σε μία καμπάνια της Louis Vuitton, συγκεκριμένα πόζαρε για vintage αισθητικής εξώφυλλο μαζί με πληθώρα ηθοποιών, μεταξύ αυτών η Γαλλίδα Λέα Σεϊντού και η Βρετανή Σόφι Τέρνερ.
Η ινδική αγορά
Παρότι η Ινδία δεν αποτελεί «παραδοσιακή» αγορά προτεραιότητας για τον τομέα των ειδών πολυτελείας, στην ετήσια έκθεση «The State of Fashion» για το 2019 των McKinsey & Company και Business of Fashion, αναφέρεται πως μία ταχέως αυξανόμενη μεσαία τάξη κάνει την χώρα «υπερβολικά πολύ σημαντική για να την αγνοούν οι διεθνείς οίκοι».
Όπως μεταδίδει το CNN, στην ιστοσελίδα του ο οίκος Louis Vuitton αναφέρει πως διαθέτει καταστήματα σε τρείς από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ινδίας: το Νέο Δελχί, τη Βομβάη και το Μπανγκαλόρ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που έκανε η Louis Vuitton: «Σε συνέχεια μίας ισχυρής συνεργαστικής σχέσης με τον Οίκο… η βραβευμένη ηθοποιός ξεκινά ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στο ταξίδι της με τη Louis Vuitton».
Η Ντιπίκα Παντουκόνε έχει εμφανιστεί σε 30 ταινίες, μεταξύ αυτών στο
«Padmaavat», που ήταν μία από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες όλων των εποχών στη χώρα.
Πρόσφατα επελέγη για να συμμετάσχει στη φετινή 9μελή κριτική επιτροπή του Φεστιβάλ των Καννών. Επίσης, συμπεριελήφθη στην τελευταία έκδοση του Forbes India’s Celebrity 100, ενώ εκτιμάται πως το 2019 τα έσοδα της ανήλθαν σε 6 εκατ. δολάρια.
Στο τεύχος Μαϊου του Vogue India, η πανέμορφη ηθοποιός κοσμεί το εξώφυλλο. Επίσης στο παρελθόν, πρωταγωνίστησε σε καμπάνιες για τα brands Levi’s και Adidas, αλλά με τη Louis Vuitton της LVMH κάνει την είσοδό της στον χώρο των ειδών πολυτελείας.
Όπως δήλωσε στη Vogue India, «όταν είσαι 18 και μόλις έχεις αρχίσει να κερδίζεις τα πρώτα σου χρήματα, δεν μπαίνεις καν στον κόπο να ψάχνεις σε ένα κατάστημα Louis Vuitton. Το προσπερνάς, γιατί ξέρεις ότι ποτέ δεν θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις οικονομικά».
«Υπάρχουν κάποιοι στόχοι που είναι απλώς αρκετά φιλόδοξοι και άλλοι που είναι τελείως μη ρεαλιστικοί και πέρα από τις δυνατότητές σου. Η σχέση μου με τη Louis Vuitton ανήκει στην τελευταία κατηγορία.
Είμαι πολύ πρακτικός, ρεαλιστικός άνθρωπος στην πραγματικότητα, αλλά συνεχίζω να τσιμπάω τον εαυτό μου γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό που μου συνέβη (με τη Lousi Vuitton) είναι πραγματικό», πρόσθεσε.