THEPOWERGAME
Τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Banking and Beyond», λάνσαρε η Revolut, σε συνεργασία με τη διαφημιστική Anomaly. Η καμπάνια έχει ήδη κάνει πρεμιέρα σε περισσότερες από 20 χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας για παροχή καινοτόμων τραπεζικών υπηρεσιών.
Με πολυκαναλική προσέγγιση που περιλαμβάνει βίντεο, εξωτερική διαφήμιση (OOH), ψηφιακή εξωτερική διαφήμιση (DOOH) και εντυπωσιακή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια στοχεύει να ενισχύσει τη θέση της Revolut ως πρωτοπόρου στον τραπεζικό τομέα. Μέσα από δημιουργική αισθητική και συναισθηματική αφήγηση, αναδεικνύει την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία έχει οδηγήσει στην εντυπωσιακή επίτευξη των 50 εκατομμυρίων πελατών μέσα σε λιγότερο από μία δεκαετία.
Η καμπάνια μεταφέρει το μήνυμα πως η τραπεζική μπορεί να ξεπεράσει τα παραδοσιακά όρια, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία όπου «όλα είναι δυνατά». Με την Ελλάδα να συμμετέχει δυναμικά στην παγκόσμια στρατηγική της Revolut, η χώρα μας αναδεικνύεται ως ένας από τους κομβικούς σταθμούς για τη διάδοση της νέας αυτής τραπεζικής αντίληψης.
Αξιοποιώντας μια σειρά από κανάλια όπως βίντεο, OOH, DOOH μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια αναβαθμίζει το brand της Revolut χάρη στην υψηλή αισθητική και τη συναισθηματική αφήγηση. H καμπάνια τονίζει την προσήλωση της Revolut να βάζει σταθερά τους πελάτες σε πρώτο πλάνο, χάρη στην οποία έχει κατορθώσει να φτάσει τους 50 εκατομμύρια πελάτες σε μόλις εννέα χρόνια. Παράλληλα, στέλνει ένα σαφές μήνυμα στους πελάτες της να πιστέψουν πως μπορούν να έχουν μια ολοκληρωμένη τραπεζική εμπειρία όπου όλα είναι δυνατά.
Η καμπάνια φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Ian Pons Jewell της ProdCo, και οδηγεί τον θεατή σε ένα φανταστικό ταξίδι, αποκαλύπτοντας όλες τις δυνατότητες που έχουν στην τσέπη τους οι πελάτες της Revolut. Το κοινό παρακολουθεί μια γυναίκα καθώς πιάνει την κάρτα Revolut και στη συνέχεια, μεταφέρεται σε έναν ονειρικό κόσμο όπου οι χρηματικές δυνατότητες ζωντανεύουν. Επιστρέφοντας στον πραγματικό κόσμο, είναι έτοιμη να πληρώσει με τη Revolut.
Η καμπάνια αντιπροσωπεύει το επόμενο στάδιο εξέλιξης του brand της Revolut, στον απόηχο του event της εταιρείας «The Revolutionaries» το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο και έφερε τους πελάτες σε επαφή με ανθρώπους που άλλαξαν τα δεδομένα στον κόσμο της μουσικής, των επιχειρήσεων, του αθλητισμού και όχι μόνο. Η Revolut θα συνεχίσει να αναπτύσσει δυναμικά το brand της το 2025, σχεδιάζοντας μια πιο εκλεπτυσμένη και πιο συναισθηματική επικοινωνιακή στρατηγική.
Ο Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer της Revolut, δήλωσε: «Η καμπάνια ‘Banking and Beyond’ αποτυπώνει όλες τις καινοτόμες δυνατότητες που βρίσκονται στην τσέπη ενός πελάτη της Revolut και αναδεικνύει τη συναισθηματική σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων και των χρημάτων τους. Στη Revolut, η κάθε μας κίνηση έχει ως στόχο να προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στους χρήστες μας και να ξεπεράσει τις υπηρεσίες που παρέχονται από τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Θέλουμε να είμαστε η κύρια τράπεζα για τους πελάτες μας και αυτή η καμπάνια επικοινωνεί αυτή τη φιλοδοξία για το brand της Revolut το 2025 αλλά και στο μέλλον.»
Η Camilla Harrisson, CEO της Anomaly London επεσήμανε: «Στο επίκεντρο της ραγδαίας ανάπτυξης της Revolut βρίσκεται μια διαρκώς εξελισσόμενη, παγκοσμίου κλάσης εμπειρία προϊόντος, η οποία έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τις δυνατότητες των χρημάτων για κάθε πελάτη. Η καμπάνια μεταφέρει τους καταναλωτές κυριολεκτικά στην τσέπη τους, ώστε να βιώσουν τον πολυδιάστατο κόσμο της Revolut – όπου τα χρήματα όχι μόνο κάνουν πολλά περισσότερα, αλλά έχουν και διαφορετική αίσθηση. Το όραμα, η φιλοδοξία και η δέσμευση όλων όσων συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία χαρακτηρίζει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεργασία μας. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να συμβεί χωρίς τη συμβολή όλων μας».
Ο Ian Pons Jewell, Σκηνοθέτης, δήλωσε: «Η δημιουργία του βίντεο της καμπάνιας ήταν εξαιρετικά περίπλοκη, καθώς θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι αληθινό, παρά την εντελώς φανταστική πραγματικότητα που απεικονίζεται. Απαιτείται τεράστια εμπιστοσύνη σε όλα τα επίπεδα, από το γραφείο marketing μέχρι τον πελάτη. Η ολοκλήρωση της ταινίας αποτελεί απόδειξη της εμπιστοσύνης μεταξύ όλων των συντελεστών. Το τελικό αποτέλεσμα έχει μια αίσθηση που είναι ασυνήθιστη για μια «ταινία που προορίζεται για πελάτη». Ήταν ένα πραγματικά υπέροχο ταξίδι για όλο το επιτελείο μαζί με την Anomaly και τη Revolut. Σίγουρα θα αποτελέσει σημείο αναφοράς».
Διαβάστε επίσης
Πώς η εξτρεμιστική πολιτική έγινε κυρίαρχο ρεύμα στη Γαλλία
Η ιταλική φινέτσα των Dolce&Gabbana στο Παρίσι
Ποιοι κερδίζουν από τις μεγάλες επενδύσεις στα ηλεκτρικά δίκτυα