THEPOWERGAME
Προπομπός στον τουρισμό με υπόλοιπα άνω των 3,5 δισ. ευρώ χαρακτήρισε την Alpha Bank ο Βασίλης Ψάλτης, μιλώντας στο συνέδριο Greece Talks. Ο CEO της Alpha Bank έδωσε απαντήσεις για τον ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη του τραπεζικού συστήματος τονίζοντας πως «στα επόμενα χρόνια δεν θα χρειάζεται καθόλου η φυσική παρουσία στις τράπεζες».
«Οι τράπεζες είναι έτοιμες να στηρίξουν ελληνικές επιχειρήσεις που είναι έτοιμες να ανοίξουν τα φτερά τους προς τα έξω», τόνισε αρχικά ο Βασίλης Ψάλτης. «Πρέπει να είμαστε δίπλα στις επιχειρήσεις, να βοηθήσουν οι τράπεζες με τη συσσωρευτική εμπειρία τους», τόνισε ο κ. Ψάλτης και συμπλήρωσε: «Στο θέμα των επιχειρήσεων οι τράπεζες είναι προπομποί. Πρέπει να είμαστε δίπλα στις επιχειρήσεις, να βοηθήσουν οι τράπεζες με τη συσσωρευτική εμπειρία τους. Στον τουρισμό και τις τουριστικές επενδύσεις, πέρα από τα ίδια κεφάλαια, πολύ μεγάλο κομμάτι έρχεται από τις τράπεζες στον κλάδο και όσοι το έχουμε κάνει έχουμε δικαιωθεί. Η Alpha είναι πρωτοπόρος σε αυτό, με υπόλοιπα άνω των 3,5 δισ. ευρώ αυτή την στιγμή» σημείωσε.
Τι απάντησε για τον ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη του τραπεζικού συστήματος
Ερωτώμενος για τον ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη του τραπεζικού συστήματος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Bank είπε πως «είναι κάτι πολύ σημαντικό και ο μόνος τρόπος να αλλάξουμε το καταναλωτικό πρότυπο στους ιδιώτες. Το βλέπουμε με την ανάπτυξη χρήσης των διάφορων ψηφιακών τραπεζικών εφαρμογών. Εμείς ως Alpha έχουμε επενδύσει πολλά εκατομμύρια τον χρόνο και για να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό. Π.χ. η Revolut έχει 1 εκατ. πελάτες στην Ελλάδα».
Σχολιάζοντας το αν οι ελληνικές τράπεζες έχουν το μέγεθος για να λειτουργήσουν στο εξωτερικό, ο Βασίλης Ψάλτης σχολίασε πως «σε ευρωπαϊκό επίπεδο αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουλευτεί. Η δική μας συνεργασία με τη UniCredit λειτουργεί σε αυτή τη λογική».
Επιπλέον ο κ. Ψάλτης τόνισε τη συνεργασία της τράπεζας του με τον τουριστικό τομέα. «Το βασικό είναι η εξωστρέφεια, η εξωστρέφεια έρχεται από τον τουρισμό, έρχεται από τις εξαγωγικές επιχειρήσεις».
Διαβάστε επίσης
Οι 5 πρώτες εταιρείες που “έφαγαν” καμπάνες για παραπλανητικές εκπτώσεις
Ενοικίαση σπιτιού: Πώς θα κινηθούν οι τιμές στη Θεσσαλονίκη το 2025
ΙΕΑ Wind: H ακτινογραφία της αιολικής ενέργειας στην Ελλάδα