THEPOWERGAME
Η κορυφαία χρηματοπιστωτική ρυθμιστική αρχή της Γερμανίας διορίζει έναν ειδικό ελεγκτή στην Deutsche Bank για να επιβλέπει τον χειρισμό από τον δανειστή των προβλημάτων εξυπηρέτησης των καταναλωτών στη μονάδα της Postbank, δήλωσε η ρυθμιστική αρχή τη Δευτέρα.
Ο επικεφαλής της BaFin χαρακτήρισε ως «απαράδεκτες» τις διαταραχές που παρουσιάστηκαν στις ηλεκτρονικές προσφορές της Postbank, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι πελάτες να επικοινωνήσουν με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της και τους μεγάλους χρόνους διεκπεραίωσης.
Το θέμα αποτελεί πλήγμα για την προσπάθεια της Deutsche Bank να αποκαταστήσει την αξιοπιστία της μετά τα πρόστιμα για παραλείψεις στους ελέγχους για ξέπλυμα χρήματος, τις επιδρομές των αρχών και άλλες κυρώσεις.
«Σημειώνουμε πρόοδο στη βελτίωση των χρόνων επεξεργασίας στην Postbank στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης που συμφωνήθηκε με την BaFin», ανέφερε η Deutsche Bank σε ανακοίνωσή της.
Η Deutsche ξεκίνησε την εξαγορά της Postbank, με εκατομμύρια πελάτες στο ταχυδρομικό σύστημα της χώρας, το 2008 κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης, αλλά αγωνίστηκε επί χρόνια για την ενσωμάτωσή της.
Η τράπεζα δήλωσε τον Ιούλιο ότι είχε ολοκληρώσει την τελική φάση της ενσωμάτωσης, αλλά τον Σεπτέμβριο, η γερμανική χρηματοπιστωτική ρυθμιστική αρχή BaFin σε μια ασυνήθιστη επίπληξη δήλωσε ότι είχε διαπιστώσει «σημαντικές διαταραχές» στην Postbank.
Η BaFin δήλωσε ότι ο ειδικός ελεγκτής θα υποβάλλει τακτικά εκθέσεις.
«Θα επικεντρωθεί στη διασφάλιση ότι οι εντολές των πελατών θα διεκπεραιώνονται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και ότι οι εντολές των πελατών που δεν έχουν ακόμη διεκπεραιωθεί θα διεκπεραιώνονται γρήγορα», δήλωσε η BaFin.