THEPOWERGAME
Περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ έχει επενδύσει την τελευταία τριετία για την τεχνολογική της αναβάθμιση η Eurobank και συνεχίζει, ακόμη πιο δυναμικά.
Με αφορμή την συμπλήρωση 21 ετών στο digital banking, η Eurobank προέβη σε δημόσιο απολογισμό καινοτομιών και ισχυρών συνεργασιών . Αποκαλύπτοντας και το επενδυτικό της πλάνο το οποίο εστιάζει σε μια νέα γενιά προϊόντων και υπηρεσιών.
Η Τράπεζα έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες. Εξυπηρετεί μέσω e-Banking 120.000 πελάτες την ώρα, 3.400 πελάτες τo λεπτό και 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.
Απολογισμός 20ετίας της Eurobank
- Από 700 πελάτες στο e-Banking το 2000, σήμερα η Τράπεζα έχει περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια ψηφιακούς πελάτες ενώ, μετά από 20 χρόνια, έφτασε να εξυπηρετεί ψηφιακά 120.000 πελάτες την ώρα, 3.400 πελάτες τo λεπτό και 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.
- Μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την μέρα, περίπου 1.400 τo λεπτό.
- Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019. Ενώ, το 52% αυτών χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση.
Το τελευταίο εξάμηνο οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%.
Tο 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την Τράπεζα. Το αναβαθμισμένο Eurobank Business App, παρέχει νέες, διευρυμένες λειτουργικότητες.
- Κατά το διάστημα Μαρτίου 2020-Δεκεμβρίου 2020, το 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών έγινε μέσω e-Banking, Καταγράφοντας ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών.
- Καταγράφηκε αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων.
- Η εξυπηρέτηση μέσω των Social Media σημείωσε άνοδο 70%.
- Η διαθεσιμότητα των εναλλακτικών καναλιών του e-Banking, του m-Banking και του v-Banking, προσεγγίζει ήδη το 100%. Ενώ στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020-31 Ιανουαρίου 2021, οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital On Boarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση.
- Η υπηρεσία v-Banking παρέχει νέες διευρυμένες υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Ήδη, εξυπηρετεί 12.000 επαγγελματίες και 2.500 ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας και παρουσιάζει αλματώδη άνοδο στον αριθμό κλήσεων από πελάτες. Κατά 48% στο πρώτο δίμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
- Αυξημένες κατά σχεδόν 55,5% είναι οι ημερήσιες video κλήσεις σε ετήσια βάση. Μόνο κατά την διάρκεια του πρώτου διμήνου Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021, έγιναν 7.306 κλήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω v-Banking, δηλαδή 220 και πλέον κλήσεις την ημέρα.
Οι εμπλουτισμένες ψηφιακές δυνατότητες και υπηρεσίες
Η Eurobank επενδύει σε πολυετείς συνεργασίες με ισχυρούς, διεθνείς ομίλους, όπως η Microsoft, η Accenture, η IBM, η Deloitte, η Cisco και η HPE, για την ψηφιακή της εξέλιξη.
Οι 6.000 εργαζόμενοι του Ομίλου έχουν τη δυνατότητα να είναι πλήρως λειτουργικοί εξ αποστάσεως, αναδεικνύοντας την ετοιμότητα και τα τάχιστα αντανακλαστικά της Τράπεζας, η οποία εξασφάλισε, άμεσα και μαζικά, πολύ υψηλά ποσοστά τηλεργασίας, συμβάλλοντας στη συλλογική προσπάθεια για την ανάσχεση της πανδημίας.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ