THEPOWERGAME
Σε πλήρη αλλαγή μοντέλου στον χώρο του private banking, εντός και εκτός Ελλάδος, προχωρεί η Eurobank, εγκαινιάζοντας ένα καινούργιο concept, συνολικά για τον Όμιλο.
Η διαχείριση της περιουσίας ιδιωτών, στο πλαίσιο του wealth management, είναι ένας από τους πιο «δυνατούς» τομείς του τραπεζικού ομίλου, που μέχρι σήμερα, αριθμεί μία επίλεκτη πελατεία, σε διάφορα χρηματοοικονομικά κέντρα, από το Λουξεμβούργο και το Λονδίνο, ως την Κύπρο και φυσικά, την Ελλάδα.
Το καινούργιο μοντέλο θα είναι ενιαίο σε όλες τις χώρες της διεθνούς παρουσίας του Ομίλου και θα αφορά κοινό πρότυπο παροχής υπηρεσιών στη διαχείριση περιουσίας, με κοινά – ενιαία για όλο τον Όμιλο – προϊόντα και υπηρεσίες. Προφανώς, κοινό για όλο το διεθνές κομμάτι του wealth management θα είναι και το νέο logo (Eurobank International).
Σήμερα, με στοιχεία 2021, ο Όμιλος διαχειρίζεται πάνω από 8 δισ. ευρώ κεφάλαια πελατών, τοποθετημένα σε όλο το φάσμα των επενδυτικών επιλογών, στο πλαίσιο του private banking, της διαχείρισης περιουσίας, με ενεργό διαχείριση και ανοιχτή αρχιτεκτονική. Με τη σύνθεση προσωπικών χαρτοφυλακίων με ανάληψη ρίσκου ανάλογα με το ξεχωριστό προφίλ κάθε πελάτη, με τη συμβολή όλων των διεθνών οίκων αμοιβαίων κεφαλαίων, με πακέτα προϊόντων, με ξεχωριστές λύσεις.
Με τα σημερινά στοιχεία, ο χώρος του wealth management αποφέρει στη Eurobank, σε επίπεδο Ομίλου, κέρδη πάνω από 25 εκατ. ευρώ τα οποία αναμένεται να φθάσουν τα 35 εκατ. ευρώ ως το τέλος του 2024.
Στόχος του Ομίλου, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του powergame.gr, είναι να υπάρξει αύξηση κατά 40% τόσο ως προς τα σημερινά μεγέθη και τα υπό διαχείριση κεφάλαια, όσο και προς την επιδιωκόμενη κερδοφορία. Στόχος που αναμένεται να επιτευχθεί μέσα στην προσεχή τριετία και που ήδη έχει συμπεριληφθεί στον προϋπολογισμό της Τράπεζας.
Το νέο μοντέλο θα επιφέρει έναν ενιαίο τρόπο λειτουργίας του private banking σε όλα τα σημεία της Ευρώπης. Με αιχμή του δόρατος το Λουξεμβούργο, που κυριολεκτικά και σημειολογικά έχει ταυτισθεί με τη Eurobank, ο Όμιλος θα εξυπηρετεί τους πελάτες του, με ενιαίο επίπεδο service και με ακριβώς τα ίδια προϊόντα, είτε αυτοί βρίσκονται στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, το Λονδίνο, την Λεμεσό… Άλλωστε, το Λουξεμβούργο ως βάση επελέγη και λόγω του γεγονότος ότι είναι χώρα με 3 Α (ΑΑΑ) αξιολόγηση.
Αυτό θα επιτυγχάνεται μέσα από τον ανανεωμένο θεσμό των Relationship Manager (των γνωστών στις τράπεζες RM) με τη διαφορά ότι πλέον, οι RMs αναβαθμίζονται σε Global Relationship Managers, δηλαδή υπεύθυνοι για όλη τη διεθνή παρουσία της Τράπεζας. Πρακτικά, ο σημερινός πελάτης της Eurobank θα έχει έναν κωδικό και θα συνεννοείται με τον Global RM για το πώς και πού θα επενδύσει, είτε πρόκειται για κεφάλαια που διατηρεί σε λογαριασμούς στην Ελλάδα, είτε για όσα έχει ήδη κατατεθειμένα στο εξωτερικό, στο Ην. Βασίλειο, το Λουξεμβούργο κλπ. Είτε είναι αρχικός πελάτης της Αθήνας, είτε του Λονδίνου, είτε της Κύπρου, είτε του Λουξεμβούργου.