Γ.Δ.
1455.92 +0,24%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
+0,66%
9.17
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+3,45%
8.09
NOVAL
+1,09%
2.31
OPTIMA
+1,27%
12.72
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,40%
1.5
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
+1,45%
0.7
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
+0,63%
1.5895
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,60%
10.13
ΑΣΚΟ
+0,35%
2.84
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,49%
0.68
ΑΤΤΙΚΑ
+2,28%
2.24
ΒΙΟ
+1,52%
5.35
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,88%
18.36
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+0,52%
11.66
ΔΟΜΙΚ
+0,72%
2.79
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
+1,99%
1.79
ΕΕΕ
+0,37%
32.3
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,10%
1.94
ΕΛΠΕ
-0,41%
7.27
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.888
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.19
ΕΤΕ
-0,43%
7.806
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.77
ΕΥΡΩΒ
-0,27%
2.244
ΕΧΑΕ
+0,56%
4.495
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+1,80%
1.016
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.84
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
-0,33%
15.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-1,22%
0.728
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,63%
2.93
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,26%
20.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,64%
25.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,60%
33.6
ΝΑΚΑΣ
-0,71%
2.8
ΝΑΥΠ
-8,76%
0.75
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,91%
22.2
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,38%
15.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.803
ΟΤΕ
-0,47%
14.78
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,05%
3.893
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Eurobank: Νέα εταιρική ταυτότητα και αλλαγές στα καταστήματα

Με νέα εταιρική ταυτότητα και νέο μοντέλο καταστημάτων αποχαιρετά το 2021 η Eurobank, μια χρονιά πολύ σημαντική για την Τράπεζα που σύντομα ανακοινώνει πρώτη στην εγχώρια αγορά, μονοψήφιο ποσοστό Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και των γενικότερων αλλαγών που προωθεί η Τράπεζα σε όλα τα επίπεδα – retail, corporate και wealth management – αποφασίστηκε ότι ήρθε η ώρα και για την αλλαγή, μετά από δεκαετίες, της εταιρικής της ταυτότητας.

H νέα ταυτότητα

Ήδη, μία πρώτη γεύση παίρνουν οι πελάτες της από τις ταμπέλες στα καταστήματα (όπως ενδεικτικά στο κατάστημα της Βαλαωρίτου – Βουκουρεστίου) που σταδιακά αντικαθίστανται με καινούργιες. Η λογική της νέας ταυτότητας δεν είναι ξένη από την παλιά εικόνα, όμως έχει διαφοροποιήσεις στις λεπτομέρειες, όπως στην πιο elegant απόχρωση του βασικού μπλε χρώματος και στην γραμματοσειρά, με τα κεφαλαία γράμματα (αντί των μικρών) στην λέξη EUROBANK.

Το γνωστό παλαιότερα ως «λατσόσημο», το σηματάκι δίπλα στην επωνυμία, γίνεται και αυτό πιο μίνιμαλ, με τα γράμματα L από το Legacy και V από το Values (με το V να παραμένει αντεστραμμένο, παραπέμποντας κάπως στο παλιό λογότυπο).

Μία ριζική αλλαγή του δικτύου των καταστημάτων

Η νέα εταιρική ταυτότητα που λογικά τον επόμενο μήνα θα παρουσιασθεί επισήμως , δεν περιορίζεται στα του φαίνεσθαι. Πρόκειται για μια κίνηση που θα συνοδευθεί από μία ριζική αλλαγή του δικτύου των καταστημάτων, με ένα ενιαίο, εντελώς διαφορετικό ύφος, όπου σε μίνιμαλ χώρο με εμφανή παρουσία ξύλου, θα υπάρχει χώρος για συμβουλές και συζήτηση μεταξύ πελατών και στελεχών της Τράπεζας.

Άλλωστε αυτή είναι πλέον η λογική εντός μοντέρνου καταστήματος. Να προβάλλεται ένας άνετος χώρος για να μπορούν οι πελάτες να επιλέξουν προϊόντα, και σε κάποιες περιπτώσεις να τα κάνουν customised, με τα ταμεία να είναι πλέον σε πιο απομονωμένη θέση, πιο περιορισμένη και πιο «ένθετη», σαν μια «φωλιά», ώστε να νιώθει και ο συναλλασσόμενος πιο προστατευμένος από τα βλέμματα όλων.

Το μοντέρνο στοιχείο θα αποτυπώνεται και σε ψηφιακές οθόνες, όπου θα προβάλλονται διάφορες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα η θερμοκρασία και τα στατιστικά του καιρού της ημέρας, ενώ, σε ένα χώρο, ουσιαστικά πριν την είσοδο στο κυρίως κατάστημα, θα υπάρχουν αυτόματα μηχανήματα για κάθε είδους συναλλαγές.

Το digital banking

Η τάση αυτή που επικρατεί στο εξωτερικό εδώ και χρόνια είναι απόλυτα συμβατή με το νέο μοντέλο καταστημάτων, την εποχή όπου το digital banking είναι στο απόγειό του.

Ήδη, στη Eurobank ο αριθμός των πελατών που επιλέγουν τις ψηφιακές συναλλαγές αφορά το 70-75%, με την προσδοκία ότι εν ευθέτω χρόνω ένα ακόμη 10% της πελατείας θα προσδεθεί στο άρμα του digital banking.

Το υπόλοιπο 15% που εν πολλοίς αφορά άτομα μεγάλης ηλικίας, φαίνεται ότι θα μείνει παραδοσιακά προσκολλημένο στο κατάστημα…

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!