THEPOWERGAME
Με νέα εταιρική ταυτότητα και νέο μοντέλο καταστημάτων αποχαιρετά το 2021 η Eurobank, μια χρονιά πολύ σημαντική για την Τράπεζα που σύντομα ανακοινώνει πρώτη στην εγχώρια αγορά, μονοψήφιο ποσοστό Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων.
Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και των γενικότερων αλλαγών που προωθεί η Τράπεζα σε όλα τα επίπεδα – retail, corporate και wealth management – αποφασίστηκε ότι ήρθε η ώρα και για την αλλαγή, μετά από δεκαετίες, της εταιρικής της ταυτότητας.
H νέα ταυτότητα
Ήδη, μία πρώτη γεύση παίρνουν οι πελάτες της από τις ταμπέλες στα καταστήματα (όπως ενδεικτικά στο κατάστημα της Βαλαωρίτου – Βουκουρεστίου) που σταδιακά αντικαθίστανται με καινούργιες. Η λογική της νέας ταυτότητας δεν είναι ξένη από την παλιά εικόνα, όμως έχει διαφοροποιήσεις στις λεπτομέρειες, όπως στην πιο elegant απόχρωση του βασικού μπλε χρώματος και στην γραμματοσειρά, με τα κεφαλαία γράμματα (αντί των μικρών) στην λέξη EUROBANK.
Το γνωστό παλαιότερα ως «λατσόσημο», το σηματάκι δίπλα στην επωνυμία, γίνεται και αυτό πιο μίνιμαλ, με τα γράμματα L από το Legacy και V από το Values (με το V να παραμένει αντεστραμμένο, παραπέμποντας κάπως στο παλιό λογότυπο).
Μία ριζική αλλαγή του δικτύου των καταστημάτων
Η νέα εταιρική ταυτότητα που λογικά τον επόμενο μήνα θα παρουσιασθεί επισήμως , δεν περιορίζεται στα του φαίνεσθαι. Πρόκειται για μια κίνηση που θα συνοδευθεί από μία ριζική αλλαγή του δικτύου των καταστημάτων, με ένα ενιαίο, εντελώς διαφορετικό ύφος, όπου σε μίνιμαλ χώρο με εμφανή παρουσία ξύλου, θα υπάρχει χώρος για συμβουλές και συζήτηση μεταξύ πελατών και στελεχών της Τράπεζας.
Άλλωστε αυτή είναι πλέον η λογική εντός μοντέρνου καταστήματος. Να προβάλλεται ένας άνετος χώρος για να μπορούν οι πελάτες να επιλέξουν προϊόντα, και σε κάποιες περιπτώσεις να τα κάνουν customised, με τα ταμεία να είναι πλέον σε πιο απομονωμένη θέση, πιο περιορισμένη και πιο «ένθετη», σαν μια «φωλιά», ώστε να νιώθει και ο συναλλασσόμενος πιο προστατευμένος από τα βλέμματα όλων.
Το μοντέρνο στοιχείο θα αποτυπώνεται και σε ψηφιακές οθόνες, όπου θα προβάλλονται διάφορες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα η θερμοκρασία και τα στατιστικά του καιρού της ημέρας, ενώ, σε ένα χώρο, ουσιαστικά πριν την είσοδο στο κυρίως κατάστημα, θα υπάρχουν αυτόματα μηχανήματα για κάθε είδους συναλλαγές.
Το digital banking
Η τάση αυτή που επικρατεί στο εξωτερικό εδώ και χρόνια είναι απόλυτα συμβατή με το νέο μοντέλο καταστημάτων, την εποχή όπου το digital banking είναι στο απόγειό του.
Ήδη, στη Eurobank ο αριθμός των πελατών που επιλέγουν τις ψηφιακές συναλλαγές αφορά το 70-75%, με την προσδοκία ότι εν ευθέτω χρόνω ένα ακόμη 10% της πελατείας θα προσδεθεί στο άρμα του digital banking.
Το υπόλοιπο 15% που εν πολλοίς αφορά άτομα μεγάλης ηλικίας, φαίνεται ότι θα μείνει παραδοσιακά προσκολλημένο στο κατάστημα…