Γ.Δ.
1457.38 +0,59%
ACAG
+1,92%
5.83
BOCHGR
+1,11%
4.57
CENER
-0,54%
9.25
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
+3,25%
8.26
NOVAL
+0,43%
2.31
OPTIMA
-1,41%
12.6
TITC
+0,38%
40.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,66%
1.53
ΑΒΕ
-1,83%
0.43
ΑΔΜΗΕ
+1,16%
2.62
ΑΚΡΙΤ
-0,71%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,88%
4.52
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.58
ΑΝΔΡΟ
-0,32%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+0,20%
10.1
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+5,14%
7.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+1,21%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.2
ΒΙΟ
-0,19%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,06%
1.91
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
-6,98%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+0,92%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+0,72%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,33%
18.48
ΔΑΑ
+0,33%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.52
ΔΕΗ
+0,25%
11.9
ΔΟΜΙΚ
-1,25%
2.765
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-0,58%
1.71
ΕΕΕ
+0,86%
32.9
ΕΚΤΕΡ
-2,20%
1.78
ΕΛΒΕ
-1,26%
4.72
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.22
ΕΛΛ
-0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+9,64%
2.16
ΕΛΠΕ
+3,83%
7.46
ΕΛΣΤΡ
+0,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,76%
1.838
ΕΛΧΑ
+1,60%
1.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,26%
1.21
ΕΤΕ
+0,63%
7.64
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
-0,51%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,49%
2.235
ΕΧΑΕ
-0,44%
4.5
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.328
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.9
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+2,94%
1.05
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+2,82%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,82%
1.86
ΚΛΜ
0,00%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-2,35%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+5,40%
1.25
ΚΟΥΕΣ
+1,88%
5.95
ΚΡΙ
+0,33%
15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.998
ΛΑΒΙ
+1,45%
0.771
ΛΑΜΔΑ
+0,42%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+1,32%
1.54
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-2,33%
2.1
ΜΕΡΚΟ
+5,26%
40
ΜΙΓ
-0,35%
2.83
ΜΙΝ
-0,40%
0.498
ΜΟΗ
+1,79%
20.52
ΜΟΝΤΑ
+2,98%
3.8
ΜΟΤΟ
-2,04%
2.635
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+1,27%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
-2,23%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,49%
30.2
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.33
ΟΠΑΠ
+1,03%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,37%
0.815
ΟΤΕ
-0,14%
14.7
ΟΤΟΕΛ
+1,17%
10.38
ΠΑΙΡ
+0,60%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.85
ΠΕΡΦ
-0,74%
5.37
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14
ΠΡΔ
+5,19%
0.284
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
-2,94%
6.6
ΠΡΟΦ
+0,96%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-3,43%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.595
ΣΠΕΙΣ
+1,02%
5.96
ΣΠΙ
+5,95%
0.534
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,50%
19.89
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,62%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,54%
0.234
ΦΡΛΚ
+1,20%
3.78
ΧΑΙΔΕ
+0,83%
0.605

Ελληνική Εταιρεία Logistics: Πώς θα αναπτυχθεί η εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα

Ο νόμος του 2014 για την εφοδιαστική αλυσίδα πρέπει να επικαιροποιηθεί, καθώς η απουσία ενός σύγχρονου  θεσμικού πλαισίου που να οριοθετεί τη συνολική λειτουργία των logistics, αποτελεί το κυριότερο εμπόδιο για την εξέλιξή της καθώς και την προσέλκυση των αναγκαίων επενδύσεων.

Με τους επενδυτές να συνωστίζονται στο Θριάσιο για την ανάπτυξη υποδομών logistics και την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, η νέα διοίκηση της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) υποστηρίζει πως δεν υπάρχει πλέον χώρος για «επιφανειακές προσεγγίσεις, δογματικές και ανελαστικές πρακτικές καθώς και εσωστρεφείς πολιτικές».

«Η πανδημία της covid-19 μέσα στη δίνη της οποίας βρισκόμαστε ακόμα, αλλά και το πρόσφατο ατύχημα στη διώρυγα του Σουέζ, αποδεικνύουν περίτρανα ότι αν κάποιος κρίκος της αλυσίδας είναι αδύναμος και σπάσει, τα προβλήματα για τον καθένα μας είναι ανυπολόγιστα και δεν είναι μόνο οικονομικά».

Η διοίκηση της EEL επισημαίνει πως το προηγούμενο δωδεκάμηνο, με τις δύσκολες συνθήκες που διαμορφώθηκαν, αναδείχθηκε και η ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού των επιχειρήσεων. Όπως εξηγούν, «υπάρχει ανάγκη εκπαίδευσης των επιχειρήσεων για το πώς να λειτουργούν υπό συνθήκες παρατεταμένης κρίσης, ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται υπό συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες. Για παράδειγμα, η απρόσκοπτη λειτουργία των επιχειρήσεων με το καθεστώς της τηλεργασίας, καθορίζει ένα νέο μοντέλο επιχειρησιακής λειτουργίας και απέδειξε ότι μπορεί να εφαρμόζεται επιτυχημένα, γι’ αυτό και είναι σαφές ότι αλλαγές που δοκιμάστηκαν την περίοδο αυτή, μάλλον θα γίνουν πιο μόνιμες. Το ίδιο ισχύει και για την έξαρση του ηλεκτρονικού εμπορίου που υπερίσχυσε την περίοδο αυτή και αναδείχτηκε η ευελιξία και δυνατότητές του σε διαφορετικούς τομείς».

Ποιοι είναι οι στόχοι της νέας διοίκησης της EEL σε μια περίοδο σημαντικών εξελίξεων στην αγορά; Ποιες είναι οι προκλήσεις στον κλάδο της εφοδιαστικής;

Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Logistics: Εδώ και δύο μήνες περίπου έχουμε ξεκινήσει ως νέο ΔΣ στην Ελληνική Εταιρεία Logistics (EEL) να διαμορφώνουμε τις δράσεις για την διετία 2021-2022.  Είναι σημαντικό σε αυτό το σημείο να τονισθεί πως το νέο ΔΣ, και εγώ προσωπικά, έχουμε θέσει εξ αρχής μια σειρά από ενέργειες με στόχο την περαιτέρω υποστήριξη των μελών της EEL καθώς και την ανάδειξη των επαγγελματιών και εργαζόμενων στον Τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Οι εν λόγω δράσεις κατηγοριοποιούνται σε 5 βασικούς πυλώνες:

  • Ενδυνάμωση παροχών/υπηρεσιών προς τα μέλη της EEL με έμφαση στην καινοτομία, στην παροχή γνώσης/ δια-βίου μάθησης και στη δικτύωση.
  • Οργάνωση δράσεων εξωστρέφειας (με έμφαση σε συνεργασίες με φορείς και οργανισμούς του εξωτερικού).
  • Κοινές δράσεις και σύμπλευση με άλλα σωματεία και φορείς.
  • Ισχυρή παρουσία στη διαμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου και των εθνικών δράσεων για τα ελληνικά logistics μέσω της συμμετοχής της EEL στο Εθνικό Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής.
  • Αριστοποίηση της εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας της EEL.

Είναι ξεκάθαρο πως μόνο με ομαδική δουλειά, συναίνεση, ενότητα και ανιδιοτέλεια μπορούμε να εκπονήσουμε με επιτυχία όλες τις δράσεις που υπάγονται στους ως άνω 5 πυλώνες. Στα πλαίσια αυτά, θα ήθελα να προσκαλέσω και να παρακαλέσω όλους και όλες για την υποβολή ιδεών και προτάσεων ώστε από κοινού να συνδιαμορφώσουμε το μέλλον και τις δράσεις της EEL.

Όσο αφορά στις προκλήσεις για τον κλάδο της εφοδιαστικής για την επόμενη διετία αυτές είναι πολλές και σημαντικές. Επιγραμματικά θα ήθελα να αναφέρω κάποιες από αυτές που κατά τη γνώμη μου είναι οι κρισιμότερες:

  • Ψηφιακός μετασχηματισμός της αλυσίδας εφοδιασμού
  • Δημιουργία ευέλικτων (agile) και ελαστικών (resilient) αλυσίδων εφοδιασμού
  • Διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων (big data)
  • Δυνατότητα επικοινωνίας και ύπαρξη ορατότητας σε όλο το κύκλωμα εφοδιασμού (end-to-end visibility)
  • Αειφορία στην εφοδιαστική αλυσίδα
  • Εκπαίδευση εργαζομένων και διαχείριση της αλλαγής (change management)
O Αλέξανδρος Αλεξίου, Αντιπρόεδρος Λειτουργιών Ελληνικής Εταιρείας Logistics

Υπάρχουν θεσμικά εμπόδια που δεν επιτρέπουν να αξιοποιήσει ο κλάδος τις αλλαγές που έφερε η πανδημία; Τι πρέπει να γίνει για να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερες επενδύσεις;

Αλέξανδρος Αλεξίου, Αντιπρόεδρος Λειτουργιών Ελληνικής Εταιρείας Logistics: Κατά το πέρασμα των ετών, η ολιγωρία των ιθυνόντων, αλλά κυρίως η εμπλοκή στη λήψη αποφάσεων στελεχών που ήταν μερικώς ενήμερα σχετικά με τον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, οδήγησαν στη δημιουργία ενός επιχειρηματικού περιβάλλοντος τέτοιου που βασίστηκε στην ευκαιριακή εκμετάλλευση των αναγκών που ανέπτυσσε η παγκοσμιοποιημένη αγορά.

Φτάνοντας στο 2021 και έχοντας όλοι μας βιώσει τα προβλήματα από την πρωτόγνωρη εμπειρία της πανδημίας, είμαστε πλέον πεπεισμένοι ότι δεν υπάρχει χώρος για επιφανειακές προσεγγίσεις, δογματικές και ανελαστικές πρακτικές καθώς και εσωστρεφείς πολιτικές.

Η μη ύπαρξη ενός επικαιροποιημένου θεσμικού πλαισίου που να οριοθετεί τη συνολική λειτουργία της εφοδιαστικής, αποτελεί το κυριότερο εμπόδιο για την εξέλιξή της καθώς και την προσέλκυση των αναγκαίων επενδύσεων για αυτή.

Έχοντας προσεγγίσει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση (Industry 4.0), οφείλουμε να ευθυγραμμιστούμε με τις επιταγές αυτής, να ενταχθούμε στο παγκόσμιο δίκτυο ανταλλαγής δεδομένων, να χτίσουμε μια ευέλικτη και βιώσιμη ελληνική εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και να υιοθετήσουμε τις αποδεδειγμένα καλές πρακτικές εκείνες που εφάρμοσαν οι πιο προηγμένοι από εμάς.

Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή αποτελεί στόχο αρκετών επενδυτικών σχημάτων ενώ οι καθημερινές ειδήσεις για συνεργασίες και  αγοραπωλησίες, αποδεικνύουν μια έντονη κινητικότητα και σίγουρα τον προάγγελο για μεγάλες αλλαγές στο κλάδο.

Η νέα κανονικότητα μετά την πανδημία που όλοι αναμένουμε, θα μπορούσε κάλλιστα να φέρει την χώρα μας στο προσκήνιο του παγκόσμιου επιχειρείν, αρκεί αυτή τη φορά να δουλέψουμε όλοι μαζί, πολιτεία και επιχειρηματική κοινότητα.

H Ελένη Μπίτσιου, Αντιπρόεδρος Διοικητικού Ελληνικής Εταιρείας Logistics

Η πανδημία και η καραντίνα ανέδειξαν τον ρόλο των logistics. Όμως πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα εξακολουθούν να υστερούν σε αυτό τον τομέα όπως έδειξε και η περίοδος της καραντίνας. Τι πρέπει να κάνουν;

Ελένη Μπίτσιου, Αντιπρόεδρος Διοικητικού Ελληνικής Εταιρείας Logistics: Η πανδημία SARS-CoV-19 που ξέσπασε στις αρχές του 2020, απέδειξε το πόσο κρίσιμη είναι η ικανότητα γρήγορης προσαρμογής στις νέες και ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες, καθώς και η ικανότητα πρόβλεψης των εξελίξεων, ώστε να έχει σχεδιάσει η αγορά business continuity plans που να εξασφαλίζουν την ανθεκτικότητά τους. Η μεγάλη πρόκληση της εφοδιαστικής αλυσίδας ήταν η δυνατότητα και ικανότητα δια­χείρισης όγκων παραγγελιών άνευ προηγουμένου, οι ελλείψεις στα αποθέματα για κάποιες κατηγορίες προϊόντων αλλά και η υπερ-αποθεματοποίηση άλλων, ενώ ταυτόχρονα η ανάγκη προτεραιότητας στα θέματα ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων.

Για να επιτευχθεί ισορροπία μέσα στις πολύ δύσκολες συνθήκες, αναδείχθηκε η ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού των επιχειρήσεων καθώς και o καθορισμός των επιχειρησιακών δυνατοτήτων τους. Υπάρχει ανάγκη εκπαίδευσης των επιχειρήσεων για το πώς να λειτουργούν υπό συνθήκες παρατεταμένης κρίσης, ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται υπό συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες. Για παράδειγμα, η απρόσκοπτη λειτουργία των επιχειρήσεων με το καθεστώς της τηλεργασίας, καθορίζει ένα νέο μοντέλο επιχειρησιακής λειτουργίας και απέδειξε ότι μπορεί να εφαρμόζεται επιτυχημένα, γι’ αυτό και είναι σαφές ότι αλλαγές που δοκιμάστηκαν την περίοδο αυτή, μάλλον θα γίνουν πιο μόνιμες. Το ίδιο ισχύει και για την έξαρση του ηλεκτρονικού εμπορίου που υπερίσχυσε την περίοδο αυτή και αναδείχτηκε η ευελιξία και δυνατότητές του σε διαφορετικούς τομείς.

Θα υπερισχύσουν οι εταιρίες που έχουν ικανότητα διαχείρισης και υιοθέτησης αλλαγών, καθώς και μαθησιακής ευελιξίας των logisticians δηλαδή του ρυθμού με τον οποίο είναι πρόθυμοι οι εμπλεκόμενοι στην εφοδιαστική αλυσίδα να μάθουν νέα πράγματα, να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, είτε νέους τρόπους εργασίας. Παράλληλα είναι επιβεβλημένη η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, ως μονόδρομος για την βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας και τρόπου λειτουργίας τους.

Αυτή η κρίση έχει επιταχύνει πολλές αλλαγές που ήταν σε εξέλιξη, κυρίως στην εφοδιαστική, σε επίπεδο καταναλωτή και σε εμπορικό επίπεδο, οπότε είναι επιβεβλημένο το 2021 να είναι έτος εσωτερικής οργάνωσης και προσδιορισμού της ανθεκτικότητας των επιχειρήσεων.

O Ιωάννης Αλούπης, Αντιπρόεδρος Οικονομικών Ελληνικής Εταιρείας Logistics

Εδώ και χρόνια ακούμε για το ρόλο της Ελλάδας ως διαμετακομιστικού κόμβου. Πιστεύετε πως έχουν γίνει οι απαραίτητες κινήσεις ώστε να γίνει πραγματικότητα; Μας φτάνει μια Cosco;

Ιωάννης Αλούπης, Αντιπρόεδρος Οικονομικών Ελληνικής Εταιρείας Logistics: Η Ελλάδα είναι καταγεγραμμένη ως στρατηγικός κόμβος εμπορίου. Η ανάδειξη των Ασιατικών χωρών, με κύρια δύναμη την Κίνα, σε παγκόσμια παραγωγική δύναμη, υπενθύμισε ότι η χώρα μας λόγω της γεωγραφικής της χωροθέτησης, αποτελεί την ταχύτερη και οικονομικότερη λύση για την πορεία των εμπορευματικών ροών προς τις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, σε σύγκριση με τις ανεπτυγμένες χώρες του Βορρά.

Η Ελληνική Εταιρεία Logistics από την ίδρυσή της το 1994 και έως σήμερα, προσπαθεί άοκνα με δράσεις, προτάσεις και κατάθεση συγκεκριμένων μετρήσιμων στοιχείων να καταστήσει σαφές ότι η εφοδιαστική αλυσίδα μπορεί να αποτελέσει βασικό πυλώνα για την ελληνική οικονομία καθώς και ζωτική πηγή εσόδων εκτός του τουρισμού.

Από το 2007, έχουμε καταθέσει σε επτά τότε Υπουργεία που εμπλέκονταν με την εφοδιαστική αλυσίδα, τη δημιουργία Γενικής Γραμματείας Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Ωστόσο, η έλλειψη κυβερνητικού φορέα με βούληση και γνώση πάνω στο αντικείμενο δημιουργούσε ένα τεράστιο κενό. Μετά από πολλά χρόνια, δύσκολες συνθήκες και επίπονη προσπάθεια, η EEL πέτυχε την ψήφιση του νόμου 4302/2014 περί Εφοδιαστικής Αλυσίδας, ο οποίος στηρίχθηκε στο αρχικό (2009) και επικαιροποιημένο (2012) Master Plan της για τα Ελληνικά Logistics. Μέσω του νόμου αυτού, θεσμοθετήθηκε και η ύπαρξη Εθνικού Συμβουλίου Εφοδιαστικής, στο οποίο συμβούλιο μόνιμο μέλος είναι και η EEL.

Ο συγκεκριμένος νόμος 4302/2014 δεν ενεργοποιήθηκε ουσιαστικά ποτέ, η αγορά όμως δεν τον περίμενε. Οι παγκόσμιες ανταγωνιστικές συνθήκες καθώς και η ιδιωτική πρωτοβουλία που αναζητά με ζέση τις ευκαιρίες για να αναπτυχθεί, διαμόρφωσαν  την εικόνα που όλοι έχουμε παραδείγματος χάριν με την Cosco από το λιμάνι του Πειραιά ή τις δεκάδες επιχειρήσεις που εδρεύουν στο πασίγνωστο για την άναρχη δόμηση του, Θριάσιο.

Είναι προφανής η ανάγκη επικαιροποίησης του νόμου αλλά ακόμα πιο αναγκαία είναι η δημιουργία ενός κεντρικού φορέα (Υπουργείου ή Υφυπουργείου) κάτω από τις αρμοδιότητες του οποίου θα υπόκεινται οι τομείς των υποδομών, των logistics, των μεταφορών, των δικτύων, της εμπορικής ναυτιλίας, της πληροφορικής, καθώς και των επικοινωνιών.

Η πανδημία του covid 19 μέσα στη δίνη της οποίας βρισκόμαστε ακόμα, αλλά και το πρόσφατο ατύχημα στη διώρυγα του Σουέζ, αποδεικνύουν περίτρανα ότι αν κάποιος κρίκος της αλυσίδας είναι αδύναμος και σπάσει, τα προβλήματα για τον καθένα μας είναι ανυπολόγιστα και δεν είναι μόνο οικονομικά.

Με βάση αυτό, αλλά και το ρόλο της Ελλάδας στο παγκόσμιο εμπόριο αφού αποτελεί ήδη το 4ο λιμάνι στην διαμετακόμιση εμπορευμάτων στην Ευρώπη, τεκμαίρεται ότι η θωράκιση της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας  με ένα ισχυρό, εκσυγχρονισμένο νομοθετικό πλαίσιο που  όμως θα δίνει πνοή και εργαλεία στον επενδυτή –εγχώριο και μη- είναι επιβεβλημένη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!