Γ.Δ.
1387.78 -1,15%
ACAG
-1,62%
5.46
BOCHGR
+0,45%
4.48
CENER
-1,41%
8.38
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,91%
8.72
NOVAL
-1,25%
2.37
OPTIMA
-0,93%
12.72
TITC
-0,71%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,69%
1.396
ΑΒΕ
-1,05%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-2,10%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-0,74%
0.675
ΑΛΜΥ
-1,60%
3.69
ΑΛΦΑ
-2,88%
1.5335
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-2,01%
9.495
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.57
ΑΣΤΑΚ
+3,17%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
-1,89%
2.08
ΒΙΟ
-3,01%
5.16
ΒΙΟΚΑ
-1,46%
1.685
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.38
ΔΑΑ
-1,04%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,25%
12.02
ΔΟΜΙΚ
-2,17%
2.935
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-1,38%
1.43
ΕΕΕ
-0,91%
32.8
ΕΚΤΕΡ
-3,97%
1.5
ΕΛΒΕ
-2,08%
4.7
ΕΛΙΝ
-0,50%
2
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,94%
1.688
ΕΛΠΕ
-0,59%
6.76
ΕΛΣΤΡ
-1,00%
1.98
ΕΛΤΟΝ
-1,89%
1.87
ΕΛΧΑ
-1,72%
1.71
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,99%
1.135
ΕΤΕ
-2,28%
6.94
ΕΥΑΠΣ
+0,63%
3.17
ΕΥΔΑΠ
+0,70%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-0,94%
1.9515
ΕΧΑΕ
-1,39%
4.27
ΙΑΤΡ
+6,69%
1.595
ΙΚΤΙΝ
-2,90%
0.301
ΙΛΥΔΑ
-3,36%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-1,25%
4.745
ΙΝΛΙΦ
-1,59%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-3,04%
0.893
ΙΝΤΕΚ
-1,57%
5.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-4,29%
1.005
ΙΝΤΚΑ
-2,20%
2.67
ΚΑΡΕΛ
+1,18%
344
ΚΕΚΡ
-3,25%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-0,92%
1.076
ΚΟΥΕΣ
-1,41%
5.61
ΚΡΙ
-0,35%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-2,13%
0.92
ΛΑΒΙ
-2,28%
0.772
ΛΑΜΔΑ
-2,18%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,37%
2.06
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-0,63%
3.18
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,20%
19.62
ΜΟΝΤΑ
-4,26%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,17%
24.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-1,48%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,30%
32.24
ΝΑΚΑΣ
+5,77%
3.3
ΝΑΥΠ
+0,92%
0.882
ΞΥΛΚ
-2,66%
0.256
ΞΥΛΠ
+9,55%
0.436
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-0,34%
29.6
ΟΛΥΜΠ
-1,28%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,99%
14.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-0,74%
14.78
ΟΤΟΕΛ
+0,58%
10.48
ΠΑΙΡ
-3,81%
0.96
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-2,66%
3.586
ΠΕΡΦ
-2,50%
5.45
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.955
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-1,32%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,23%
6
ΠΡΟΦ
-1,72%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-3,03%
1.6
ΣΑΡ
-3,26%
10.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-2,70%
5.76
ΣΠΙ
-1,82%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.76
ΤΖΚΑ
-0,70%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-5,60%
0.236
ΦΡΛΚ
-2,02%
3.64
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Nordwind Airlines: Προτεραιότητά μας η Ελλάδα το καλοκαίρι

Η Ελλάδα έχει μεγάλες δυνατότητες για να γίνει ένας από τους καλύτερους αναπτυσσόμενους τουριστικούς προορισμούς στην περιοχή της Μεσογείου.  Αυτό δηλώνει στο powergame.gr ο Anton Mattis, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Nordwind Airlines που, από φέτος, επεκτείνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Αγίας Πετρούπολης.

Απαριθμώντας τις αλλαγές που έφερε στην παγκόσμια αερομεταφορά η πανδημία, ο κ. Mattis εξηγεί τους λόγους που ώθησαν τον ρωσικό αερομεταφορέα να επιλέξει την Αθήνα για την επέκταση των δραστηριοτήτων του, πως διαμορφώνεται η τουριστική αγορά εν μέσω «Όμικρον» αλλά και πότε θα μπορούμε να μιλάμε επιτέλους για πραγματική ανάκαμψη.

H Nordwind Airlines είναι η 6η σε μέγεθος αεροπορική εταιρεία της Ρωσίας. Με στόλο 61 αεροσκαφών, εκτελεί από το 2008, προγραμματισμένες πτήσεις και πτήσεις τσάρτερ σε περισσότερους από 200 προορισμούς, σε 75 πόλεις, σε 17 χώρες παγκοσμίως.

Πρόσφατα, βραβεύτηκε με το βραβείο Skytrax World Airline Award στην κατηγορία «Best Carrier of Russia to Resort Destinations 2021».

Κύριε Mattis, το 2019, η Nordwind Airlines μετέφερε περισσότερους από 7,5 εκατ. επιβάτες. Από ποιες χώρες προήλθαν οι περισσότεροι επιβάτες;

Κυρίως, μεταφέραμε ταξιδιώτες από τη Ρωσική Ομοσπονδία, την Τουρκία, την Κίνα, την Αρμενία, το Ουζμπεκιστάν και τη Γερμανία.

Ποιοι ήταν οι βασικοί λόγοι που ώθησαν την Nordwind Airlines να επιλέξει την Αθήνα για την επέκταση των δραστηριοτήτων της το 2022;

Η Ελλάδα, είναι εξαιρετικά δημοφιλής στη Ρωσία ως τουριστικός προορισμός αλλά και για τον πολιτισμό της.

Η αρχαία Ελλάδα είναι το λίκνο του δυτικού πολιτισμού, του οποίου η κληρονομιά εξακολουθεί να διαμορφώνει και να ορίζει το πολιτιστικό περιβάλλον παγκοσμίως.

Επιπλέον, η Ρωσία και η Ελλάδα έχουν μια μοναδική πνευματική σύνδεση καθώς και οι δύο χώρες έχουν ως επί το πλείστον χριστιανούς, και το οποίο είναι σημαντικό, πιστούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 

Το γεγονός αυτό, τονώνει τη ζήτηση των Ρώσων πολιτών που επιθυμούν να επισκέπτονται χριστιανικούς ιερούς τόπους και την ελληνική κληρονομιά. 

Ακόμη, δεν πρέπει να ξεχνάμε τις στενές σχέσεις που διατηρεί η ελληνική διασπορά στη Νότια Ρωσία με τους Έλληνες συγγενείς. Έτσι, όλα αυτά τα στοιχεία κίνησης μας επιτρέπουν να ανοίξουμε και να αναπτύξουμε τις νέες διαδρομές από τη Ρωσία προς την Ελλάδα.

Η πανδημία έγινε η πρόκληση για τον κλάδο της αερομεταφοράς

 

O Anton Mattis.

Κατά τη γνώμη σας, ποιες είναι οι πιο σημαντικές αλλαγές στην αερομεταφορά που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19;

Η πανδημία έγινε η πρόκληση για τον κλάδο της αερομεταφοράς σε παγκόσμιο επίπεδο.

Από την άλλη πλευρά, δημιούργησε νέες ευκαιρίες. Στη Ρωσία, η COVID-19 οδήγησε σε μία απίστευτη ανάπτυξη του εσωτερικού δικτύου όλων των αερογραμμών και ο εσωτερικός τουρισμός έλαβε μια πολύ μεγαλύτερη ώθηση. Η δική μας αερογραμμή για παράδειγμα, η Nordwind Airlines, πέραν από τη Μόσχα και το Σερεμέτιεβο, επεκτάθηκε στην Αγία Πετρούπολη, το Σότσι και το Καλίνινγκραντ.

Επιπλέον, μας επέτρεψε να ενισχύσουμε τις θέσεις μας στην αγορά και να ανακτήσουμε τα επίπεδα του 2019 όσον αφορά τον αριθμό επιβατών που  μεταφέραμε το 2021. Ακόμη, οι απανωτοί περιορισμοί οδήγησαν πολλές αεροπορικές εταιρείες στο να στρέψουν την προσοχή τους σε νέες αγορές του εξωτερικού, οι οποίες στην προ-covid εποχή, ήταν λιγότερο στο επίκεντρο.

Έτσι, θα λέγαμε πως η πανδημία αποτέλεσε κίνητρο για τον κλάδο της αερομεταφοράς στο να είναι περισσότερο δημιουργικός και να ανακαλύψει νέες ευκαιρίες και καινούριες αγορές.

Κάτι άλλο που παρατηρούμε, είναι ότι η κρίση της πανδημίας οδήγησε στο να αυξηθεί η ποιότητα των υπηρεσιών προς τους επιβάτες. Όσον αφορά την παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία, υποθέτω πως η πανδημία ενθάρρυνε την ανάπτυξη των υπηρεσιών κάνοντας τις αεροπορικές εταιρείες πολύ πιο ευέλικτες. Για παράδειγμα, ορισμένοι αερομεταφορείς άρχισαν να εφαρμόζουν το μοντέλο χαμηλού κόστους (low carrier) ή τουλάχιστον άρχισαν να χρησιμοποιούν ορισμένα χαρακτηριστικά αυτού του μοντέλου. 

Σε γενικές γραμμές, πιστεύουμε πως η αερομεταφορά έγινε ακόμα πιο άνετη, στοχεύοντας πάνω από όλα στις ανάγκες των επιβατών, όπως η υγειονομική τους ασφάλεια, αλλά και η διευκόλυνσή τους όσον αφορά την αγορά εισιτηρίων ή άλλων πρόσθετων υπηρεσιών κ.λπ.).

Οι αεροπορικές εταιρείες εφαρμόζουν τώρα το μοντέλο low carrier

Εν μέσω της επέλασης της μετάλλαξης «Όμικρον»  ποιο είναι το feedback που έχετε για την τουριστική αγορά του 2022;

Είναι δύσκολο να σχολιάσω κάτι εδώ. Η περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής κατάστασης θα εξαρτηθεί από τις ενέργειες των κρατικών αρχών.

Βλέπετε πιθανό το σενάριο ανάκαμψης στην αερομεταφορά το 2023;

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές προβλέψεις και είναι δύσκολο να κρίνουμε ποια είναι η πιο αξιόπιστη. Ελπίζουμε ότι η πανδημία θα έχει τελειώσει μέχρι το 2024-2025.

O παράγοντας της διαθεσιμότητας βίζας, θεωρώ πως θα επηρεάσει πολύ και τις τουριστικές δυνατότητες της Ελλάδας

Τον Οκτώβριο που μας πέρασε, δηλώσατε πως το 2022, η Nordwind Airlines σκοπεύει να συνδέσει την Αγία Πετρούπολη με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα, εξετάζετε το ενδεχόμενο της σύνδεσης της Ελλάδας με το Καζάν. Θεωρείτε πως η Ελλάδα, θα είναι κορυφαίος παίκτης της τουριστικής βιομηχανίας την επόμενη τριετία; 

Ως πρώτη προτεραιότητα για το ερχόμενο καλοκαίρι είναι να επικεντρωθούμε στις πτήσεις προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη από την Αγία Πετρούπολη – εκτός από τις πτήσεις μας προς Αθήνα από Κρασνοντάρ και προς Θεσσαλονίκη από τη Μινεράλνιε Βόντι και τη Ροστόβ-ον-Ντόν. Η Ελλάδα έχει μεγάλες δυνατότητες για να γίνει ένας από τους καλύτερους αναπτυσσόμενους τουριστικούς προορισμούς στην περιοχή της Μεσογείου. 

Ποιες ελλείψεις την απομακρύνουν από την πρώτη θέση στην κατάταξη της Μεσογείου;

Δεν πρέπει να ξεχνάμε τον τεράστιο ανταγωνισμό που επικρατεί μεταξύ των τουριστικών προορισμών. Επιπλέον, ο παράγοντας της διαθεσιμότητας βίζας, θεωρώ πως θα επηρεάσει πολύ και τις τουριστικές δυνατότητες της Ελλάδας.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!