Γ.Δ.
1480.23 -0,15%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
+0,83%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
+4,16%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+0,67%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-1,60%
11.7
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+1,76%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+2,53%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,88%
17.94
ΔΑΑ
-0,98%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,74%
11.7
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,78%
2.29
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,24%
2.085
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.56
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,46%
1.76
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.882
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,43%
8.45
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,49%
2.229
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.78
ΙΑΤΡ
-0,86%
1.725
ΙΚΤΙΝ
-1,19%
0.414
ΙΛΥΔΑ
+5,78%
1.83
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
5
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,59%
3.39
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-3,32%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-1,21%
0.491
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.196
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+3,48%
1.19
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.42
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,07%
3.69
ΜΙΝ
+2,54%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,51%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,90%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,81%
0.281
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.59
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
-0,07%
14.54
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,73%
3.92
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,65%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+5,91%
2.06
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+2,10%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,12%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΕΤΕ: Η επόμενη μέρα στην ηλεκτρονική τραπεζική για επιχειρήσεις

Δυνατό παρόν στο digital banking επιδιώκει η Εθνική Τράπεζα, που ήδη παρουσιάζει ένα πρωτοποριακό digital offering για ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Όπως δηλώνει στη συνέντευξή του στο powergame.gr, ο κ. Δημήτρης Πλέσσας, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Cards & Digital Business της Εθνικής Τράπεζας «δίνουμε έμφαση στη βελτίωση της εμπειρίας και του ταξιδιού του χρήστη (customer experience και customer journey) σε όλα τα ψηφιακά μας μέσα.

Εντός του β’ εξαμήνου του 2021, θα προχωρήσουμε στην παρουσίαση και νέων ψηφιακών υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις, αλλά και καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων».

Κύριε Πλέσσα, πρόσφατα παρουσιάσατε την ψηφιακή σας πρόταση για ιδιώτες. Πώς έχει εξελιχθεί; Είστε ικανοποιημένοι;

Η Εθνική Τράπεζα έδωσε το στίγμα για την επόμενη μέρα στην τραπεζική ήδη από τον Δεκέμβριο 2019.

Μέσα σε ενάμιση χρόνο, πετύχαμε όχι μόνο να παρουσιάσουμε αλλά και να ενισχύσουμε ένα πρωτοποριακό digital offering για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Και τα αποτελέσματα δικαιώνουν τις προσπάθειές μας.

Ήδη έχουμε κατακτήσει την πρώτη θέση ανάμεσα στις ελληνικές τράπεζες, με αύξηση των ψηφιακών καναλιών κατά 40% και μερίδιο 30% στο σύνολο των ενεργών ψηφιακών χρηστών στην ελληνική αγορά. Η ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα της Εθνικής Τράπεζας χρησιμοποιείται από περίπου 2,4 εκατ. πελάτες και υποστηρίζει περισσότερους από 8 χιλιάδες χρήστες, 60 χιλιάδες κλήσεις και 3.000 εγχρήματες συναλλαγές ανά λεπτό τις ημέρες με μεγάλο φόρτο δηλαδή τον μεγαλύτερο εξυπηρετούμενο όγκο τραπεζικών συναλλαγών στην ελληνική αγορά.

Επομένως, είμαστε ικανοποιημένη τόσο από την ποιότητα και το εύρος των υπηρεσιών όσο και από τη σημαντική ανταπόκριση του τραπεζικού κοινού και βέβαια συνεχίζουμε να επενδύσουμε στην ηλεκτρονική τραπεζική.

Πώς επηρέασε την τραπεζική αγορά και τις συνήθειες των πελατών η υγειονομική κρίση και οι περιορισμοί στην κυκλοφορία;

Η υγειονομική κρίση έχει επηρεάσει τις περισσότερες, εάν όχι όλες, πτυχές της καθημερινότητάς μας και κατ’ επέκταση και την τραπεζική αγορά.

Ωστόσο, θέλω να επισημάνω ότι η νέα εποχή στην οποία εισέρχεται –και εισάγει και τους πελάτες της– η Εθνική Τράπεζα δεν ήταν απόρροια των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19.

Αντιληφθήκαμε εγκαίρως τις σύγχρονες τραπεζικές τάσεις και ανάγκες των πελατών μας.

Δεσμευθήκαμε –η Διοίκηση και το στελεχιακό δυναμικό της Εθνικής Τράπεζας– σε συνεχείς επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία και στην αξιοποίηση των σύγχρονων τάσεων και best practices.

Δημιουργήσαμε μία δυναμική ομάδα ανθρώπων στην Τράπεζα με ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό και με γνώση, τεχνογνωσία και εξειδίκευση που έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει και να υλοποιήσει καινοτόμες λύσεις.

Σήμερα, η Εθνική Τράπεζα, η πρώτη, η μακροβιότερη και η πιο ιστορική τράπεζα της Ελλάδας, προσφέρει μία ολοκληρωμένη ψηφιακή πρόταση που έχει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά και που συνεχώς αναβαθμίζεται.

Να υπενθυμίσω ότι τον Δεκέμβριο 2019, η Εθνική Τράπεζα ήταν η πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα που προσέφερε την καινοτόμο υπηρεσία του Digital Customer Onboarding, τη δυνατότητα δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα, να γίνουν πελάτες της τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα, και πρωτοπόρες υπηρεσίες όπως είναι:

• η online αγορά τραπεζικών προϊόντων όπως χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες και προθεσμιακό λογαριασμό μέσω Internet Banking και Mobile Banking

• ανανεωμένο Mobile Banking με λειτουργία financial coach και νέα έκδοση του Internet Banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Τον Μάιο 2020, παρουσιάσαμε νέες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής για τις επιχειρήσεις που περιλάμβαναν:
• Online αποπληρωμή επιχειρηματικών δανείων
• Online αίτημα εκταμίευσης υφιστάμενου δανείου
• Online ανανέωση ή τροποποίηση νομιμοποιητικών εγγράφων
• Online διαχείριση εταιρικών χρηστών βάσει συγκεκριμένων κανόνων
• Online αίτημα, έγκριση και εκταμίευση δανείου μέσα σε 48 ώρες
• Mobile Customer Onboarding για κάθε τύπο επιχείρησης

Και τον Ιούλιο 2021, το digital offering της Εθνικής Τράπεζας, ειδικά για τις επιχειρήσεις, «απογειώθηκε» κυριολεκτικά με ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking, μοναδικά στην αγορά προϊόντα και εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking.

Τι ακριβώς περιλαμβάνει η νέα Ψηφιακή Πρόταση της Εθνικής Τράπεζας για τις επιχειρήσεις; Σε ποιους άξονες κινείται;

Η νέα ψηφιακή μας πρόταση σε συνδυασμό με το νέο εξελιγμένο μοντέλο εξυπηρέτησης διακρίνεται για την καινοτομία και τη βέλτιστη ανταπόκριση στις σύγχρονες τραπεζικές ανάγκες επιχειρήσεων και επαγγελματιών.

Ταυτόχρονα, στηρίζει την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή και εισάγει τις διεθνείς τάσεις που επικρατούν στο Internet Banking και στο Fintech στην ελληνική αγορά.

Με δυο λόγια, θα έλεγα ότι το digital offering της Εθνικής Τράπεζας διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης και βελτιώνει και ενισχύει συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα, παρέχοντας:

Ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking που αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις τόσο στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων, όσο και στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.

Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως €35.000, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή τους βελτιστοποίηση με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.

Θα σταθώ λίγο στον τρίτο άξονα καθότι –πέραν της ψηφιοποίησης παραδοσιακών τραπεζικών υπηρεσιών και της προσφοράς μοναδικών στην αγορά ψηφιακών υπηρεσιών– έχουμε πλέον προχωρήσει στην ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων.

Διαθέτουμε την κορυφαία open banking πλατφόρμα της Ευρώπης, το developer portal της Εθνικής Τράπεζας.

Πρόκειται για μια υπηρεσία ανοιχτή και ελεύθερα προσβάσιμη που συνδέει το υπάρχον λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας για fintech λύσεις και υπηρεσίες και επιτρέπει –χωρίς να απαιτεί ειδικές γνώσεις ή πρόσβαση σε εξειδικευμένα συστήματα– την προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών νέας γενιάς με δυνατότητες ενσωματωμένες στο εμπορικό λογισμικό των επιχειρήσεων σε περιοχές όπως:
online παρακολούθηση των λογαριασμών και των εισπράξεων
προγραμματισμό και η απλοποίηση των πληρωμών
αυτοματοποίηση της συμφωνίας του λογιστηρίου
απλοποίηση της διαχείρισης των παραστατικών και άλλα.

Μία ακόμα καινοτομία αυτής της πρότασης είναι ότι απευθύνεται όχι μόνο σε επιχειρήσεις που είναι πελάτες της τράπεζας, αλλά και σε εταιρίες που αναπτύσσουν τεχνολογικές υπηρεσίες και προϊόντα στο χρηματοοικονομικό τομέα, σε system και software integrators που κατασκευάζουν custom λύσεις για τους πελάτες τους αλλά και σε νεοφυείς εταιρίες που πειραματίζονται με νέες ιδέες.

Επιπλέον, υποστηρίζουμε πελάτες στη δημιουργία των δικών τους καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται στη δική τους πελατειακή βάση με λύσεις όπως είναι:

Digital on boarding: Εγγραφή νέων χρηστών σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες ώστε να διευκολύνεται και να απλοποιείται από τους εταιρικούς χρήστες η πρόσβαση νέων χρηστών στις δικές τους ψηφιακές υπηρεσίες.

Identity management με τη διαχείριση χρηστών στις online πλατφόρμες κα με στόχο την απλοποίηση της δημιουργίας ψηφιακών υπηρεσιών.

Λύσεις συλλογής και διαχείρισης δεδομένων με τη μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία.

Ψηφιακά πιστοποιητικά με δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής.

Ολοκληρωμένη λύση για το e-commerce συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας δημιουργίας e-shop, εύκολα και γρήγορα, χωρίς την απαίτηση εξειδικευμένης γνώσης.

• Λύσεις στον τομέα πληρωμών που υποστηρίζουν την λειτουργία των φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων των επιχειρήσεων.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; Τι να περιμένουμε να δούμε τους επόμενους μήνες από την Εθνική Τράπεζα;

Έχουμε ήδη πετύχει πολλά. Και συνεχίζουμε. Προχωρούμε πλέον δυναμικά στην επόμενη μέρα της τραπεζικής και καλωσορίζουμε την εποχή του open banking και των APIs με νέες και πρωτοποριακές fintech λύσεις και υπηρεσίες και μια νέα τραπεζική σχέση με τους πελάτες της.

Όλοι μας στην Εθνική εργαζόμαστε εντατικά και συστηματικά και δεσμευόμαστε να επενδύσουμε στην τεχνολογία.

Αναπτύσσουμε και εμπλουτίζουμε το digital offering της Εθνικής Τράπεζας με υπηρεσίες και εργαλεία που προσφέρουν ευελιξία, ευκολία χρήσης, εξοικονόμηση χρόνου. Για κάθε πελάτη μας, ιδιώτη ή επιχείρηση. Για κάθε τραπεζική ανάγκη.

Δίνουμε έμφαση στη βελτίωση της εμπειρίας και του «ταξιδιού» του χρήστη (customer experience και customer journey) σε όλα τα ψηφιακά μας μέσα. Εντός του β’ εξαμήνου του 2021, θα προχωρήσουμε στην παρουσίαση και νέων ψηφιακών υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις, αλλά και καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων.

Στόχος μας παραμένει πάντα η καλύτερη εξυπηρέτηση της πελατείας μας και η κορυφαία θέση στο digital banking στην ελληνική τραπεζική αγορά και μία από τις κορυφαίες στην Ευρώπη, την οποία δικαίως έχουμε κατακτήσει τα τελευταία έτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!