THEPOWERGAME
Με την πεποίθηση ότι είναι ελληνική τράπεζα με τους περισσότερους ενεργούς χρήστες στις ψηφιακές της πλατφόρμες, η Εθνική Τράπεζα, εγκαινιάζει νέα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, όχι μόνο για ιδιώτες, αλλά πλέον και για επιχειρήσεις.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στη σημερινή διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση νέων ψηφιακών καναλιών για επιχειρήσεις, η Εθνική ήταν ανέκαθεν πρωτοπόρος στο digital. Την περίοδο όμως της κρίσης, επήλθε σημαντική αύξηση της χρήσης των ψηφιακών της καναλιών, με αποτέλεσμα σήμερα να έχει περισσότερο από 30% ενεργούς χρήστες στις ψηφιακές της πλατφόρμες.
Περιγράφοντας τη μετάβαση στην επόμενη μέρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Π. Μυλωνάς, μίλησε για εξατομικευμένες υπηρεσίες προς όλες τις επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες για ένα σύνολο υπηρεσιών. Μέσα στο πλαίσιο αυτό, έγινε αναφορά στο νέο ψηφιακό προϊόν μέσω του οποίου παρέχεται κεφάλαιο κίνησης έως 35.000 ευρώ στον
επιχειρηματία μέσα σε 48 ώρες, για αιτήσεις που φυσικά υποβάλλονται on line.
Προ διετίας, η Εθνική είχε ανακοινώσει ανάλογα προϊόντα για ιδιώτες πελάτες. «Σήμερα και πάλι, εκπλήσσουμε την αγορά με τις ψηφιακές υπηρεσίες στους επιχειρηματίες πελάτες μας»
είπε ο κ. Μυλωνάς, αναφερόμενος στο συγκεκριμένο προϊόν αλλά και στον εν γένει ψηφιακό μετασχηματισμό.
Στο ίδιο κλίμα, η γενική διευθύντρια retail banking Χριστίνα Θεοφιλίδη, είπε ότι όχι μόνο η Εθνική θέλει να συμβάλλει στη μετάβαση του επιχειρηματία πελάτη της στην επόμενη
ψηφιακή μέρα, αλλά παράλληλα, όπως διευκρίνισε, η Τράπεζα δημιούργησε τα προϊόντα αυτά, από κοινού με τους πελάτες της. Μαζί τα σχεδιάσαμε, τόνισε.
Άλλωστε με εντυπωσιακούς ρυθμούς αυξάνεται η ψηφιακή πελατεία της Εθνικής, κάτι που κορυφώθηκε μέσα στην κρίση. Μέσα σε μία χρονιά, αυξήθηκαν κατά 40% οι χρήστες των
ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας, κάτι που βέβαια αντανακλά και την εκπαίδευση της πελατείας της.
Επικροτώντας με τη σειρά του το όλο κλίμα, ο Βασίλης Καραμούζης, γενικός διευθυντής εταιρικής και επενδυτικής τραπεζικής της Εθνικής, έδωσε το στίγμα της σημασίας του
ψηφιακού μετασχηματισμού στη σημερινή συγκυρία τόσο για την Τράπεζα, όσο και για τον εταιρικό πελάτη. Για τον οποίο, όπως είπε, η Τράπεζα δημιουργεί προϊόντα στα μέτρα του.