THEPOWERGAME

Στο Μεξικό στρέφεται το Netflix, όπου πρόκειται να υλοποιήσει παραγωγές ύψους ενός δισ. δολαρίων στη διάρκεια των επόμενων τεσσάρων ετών. Μιλώντας για τα εν λόγω σχέδια της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλος Τεντ Σαράντος εξήγησε ότι τα χρήματα αυτά θα διατεθούν για ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα όπως το Roma του Αλφόνσο Κουαρόν, που γυρίστηκε στο Μεξικό και απέσπασε διεθνή αναγνώριση.
Όπως μεταδίδει το Wired, o CEO ανακοίνωσε τα σχέδια του Netflix στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε μαζί με την πρόεδρο του Μεξικού, Κλαούντια Σέινμπαουμ. Η τεράστια αυτή επένδυση θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει 20 παραγωγές τον χρόνο κατά μέσο όρο. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε επένδυση ύψους δύο εκατομμυρίων δολαρίων στα στούντιο Churubusco της Πόλης του Μεξικού, προκειμένου να βελτιωθούν οι εγκαταστάσεις. Στόχος είναι η ενίσχυση της μεξικανικής κινηματογραφικής βιομηχανίας.
«Το ταξίδι μας στο Μεξικό μάς οδήγησε από τον βορρά στον νότο. Από τα ηλιοβασιλέματα στη χερσόνησο της Μπάχα Καλιφόρνια μέχρι τις ανατολές στην ακτή της Καραϊβικής», δήλωσε ο Σαράντος. «Έχουμε κάνει παραγωγές σε περισσότερα από 50 locations, σε 25 πολιτείες. Με αυτή τη νέα δέσμευση, ανυπομονούμε να εμβαθύνουμε ακόμη περισσότερο τη συνεργασία μας» πρόσθεσε ο ίδιος.
Το Μεξικό κατέχει σημαντική θέση στην πορεία του Netflix. Η τηλεοπτική σειρά Club de Cuervos, η οποία υλοποιήθηκε στη χώρα και έκανε πρεμιέρα το 2015, ήταν η πρώτη σειρά της εταιρείας που γυρίστηκε εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Έκτοτε το Netflix συνέχισε τα πρότζεκτ στο Μεξικό, τα οποία μάλιστα ήταν δημοφιλή τόσο στη ίδια τη χώρα όσο και στο εξωτερικό. Ταινίες όπως οι Roma, Bardo και Pinocchio, από τους Μεξικανούς σκηνοθέτες Αλφόνσο Κουαρόν, Αλεχάντρο Γκονσάλες Ινιάριτου και Γκιγιέρμο ντελ Τόρο αντίστοιχα, ήταν παραγωγές της πλατφόρμας που ξεχώρισαν. Το 2020 η εταιρεία ίδρυσε στην Πόλη του Μεξικού την έδρα της για την περιοχή της Λατινικής Αμερικής, ενώ τα τελευταία πέντε χρόνια το εργατικό δυναμικό εκεί έχει 10πλασιαστεί.
«Μαζί με την κυβέρνηση του Μεξικού και τη βιομηχανία, θα συνεχίσουμε να χρηματοδοτούμε προγράμματα που βοηθούν στην προώθηση δημιουργικών ταλέντων με εστίαση στη διαφορετικότητα» υπογράμμισε ο Σαράντος.
Ο διευθύνων σύμβουλος αποκάλυψε ότι η πρόσφατη παραγωγή της ταινίας μεγάλου μήκους Pedro Paramo συνέβαλε με περισσότερα από 375 εκατομμύρια πέσος (περίπου 18,5 εκατομμύρια δολάρια) στο ΑΕΠ του Μεξικού και δημιούργησε χιλιάδες θέσεις εργασίας σε τομείς όπως η κλωστοϋφαντουργία, τα ξενοδοχειακά και οι μεταφορές.
Από την πλευρά της, η Σέινμπαουμ σημείωσε ότι η απόφαση του Netflix να επενδύσει στη χώρα της δεν αντανακλά μόνο τα φορολογικά κίνητρα και το ανταγωνιστικό κόστος παραγωγής στο Μεξικό, αλλά και τον πολιτιστικό και δημιουργικό πλούτο της χώρας, έναν πλούτο που επέτρεψε στην πλατφόρμα να παράξει πρωτότυπο περιεχόμενο.
«Αυτές οι παραγωγές έχουν δημιουργηθεί από μεξικανικά ταλέντα. Δεν έρχονται σε μια τοποθεσία για να υλοποιήσουν μια ιδέα που γεννήθηκε κάπου αλλού στον κόσμο, επειδή η τοποθεσία αυτή είναι φθηνή», δήλωσε η Σέινμπαουμ. «Πρόκειται για το μεξικανικό ταλέντο, τη δημιουργικότητα και τον πολιτιστικό πλούτο», περιέγραψε η ίδια και επισήμανε πως η κυβέρνησή της θα παράσχει κυβερνητική στήριξη στον συγκεκριμένο τομέα.
Όπως επισημαίνει το Wired, οι επιχειρηματικές ευκαιρίες για το Netflix στο Μεξικό είναι προφανείς. Η χώρα έχει εκατομμύρια πελάτες του streaming και ο καθένας έχει αρκετές συνδρομές ταυτόχρονα, σύμφωνα με την εταιρεία μάρκετινγκ Bango. Το Netflix συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών πιο δημοφιλών πλατφορμών για τους Μεξικάνους. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα της HR Media, πρόκειται για τη δεύτερη πιο δημοφιλή εφαρμογή video on demand, με μερίδιο αγοράς 21%.
Διαβάστε επίσης
Eurostat: Πρωταθλήτρια στη γήρανση του πληθυσμού η Ελλάδα
Πώς πρέπει να απαντήσει η Ευρώπη ενόσω Τραμπ και Πούτιν συντρίβουν τη μεταπολεμική τάξη πραγμάτων
Βιομεθάνιο: Πράσινο φως για επενδυτική ενίσχυση των μονάδων