THEPOWERGAME

Την νέα ψηφιακό βοηθό Genie, που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να παρέχει άμεση και εξατομικευμένη ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, παρουσίασε η Generali.
«Μέσω μιας φιλικής και προσαρμοσμένης συνομιλιακής εμπειρίας, η Genie παρέχει καθοδήγηση σε βασικές διαδικασίες, όπως η διαχείριση πληρωμών και η απάντηση σε συχνά ερωτήματα» τονίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. «Παράλληλα, όπου κρίνεται απαραίτητο, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς της συνομιλίας σε εκπρόσωπο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, διατηρώντας έτσι τη σωστή ισορροπία μεταξύ αυτοματοποιημένης και ανθρώπινης υποστήριξης» αναφέρει.
Στόχος της ασφαλιστικής εταιρείας είναι η «πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη ψηφιακή ενημέρωση των ασφαλισμένων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε αίτημα διαχειρίζεται με συνέπεια, ταχύτητα και σαφήνεια. Παράλληλα, η ανάλυση των δεδομένων αλληλεπίδρασης προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τη διαρκή προσαρμογή και εξέλιξη των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας ασφάλισης».
Η Generali αναφέρει στην ανακοίνωσή της πως η ψηφιακή βοηθός έχει αναπτυχθεί με προτεραιότητα στην εμπιστευτικότητα και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Συμμορφώνεται πλήρως με τα πρότυπα ασφαλείας και τις κανονιστικές απαιτήσεις του GDPR, εφαρμόζοντας προηγμένους μηχανισμούς κρυπτογράφησης και ανωνυμοποίησης δεδομένων, αποτελώντας ένα ακόμα βήμα στη στρατηγική της εταιρείας για τη βελτίωση της επικοινωνίας και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών της.
«Με τη Genie, η Generali κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια πιο σύγχρονη και προσιτή εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία μας επιτρέπει να βελτιώνουμε διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων μας, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη διάσταση που αποτελεί βασική μας προτεραιότητα» δήλωσε σχετικά η Γεωργία Πιτσιγαυδάκη, Customer Journey Manager στην Generali Hellas.
Διαβάστε επίσης
Πώς θα γίνεται η χρήση της προπληρωμένης κάρτας για 19 επιδόματα
Ακυρώνεται ο διαγωνισμός για την πώληση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου
Ρεύμα: Πώς θα επιδοτηθούν 600.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις