THEPOWERGAME
Η Fox Corp ετοιμάζεται να κάνει το μεγάλο βήμα στον χώρο του streaming, ανακοινώνοντας την πρόθεσή της να λανσάρει μια νέα συνδρομητική πλατφόρμα έως το τέλος του έτους.
Ο CEO της εταιρείας, Λάχλαν Μέρντοχ, ξεκαθάρισε ότι η κίνηση αυτή δεν έχει στόχο να διαταράξει τη θέση της Fox στο παραδοσιακό τηλεοπτικό τοπίο, αλλά να προσφέρει νέο περιεχόμενο στο κοινό της. «Σχεδιάζουμε αυτή τη στιγμή την εφαρμογή και περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες», ανέφερε κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.
Η νέα πλατφόρμα αναμένεται να περιλαμβάνει τόσο αθλητικό όσο και ειδησεογραφικό περιεχόμενο, δύο τομείς στους οποίους η Fox διατηρεί ηγετική θέση.
Η αργοπορημένη είσοδος στο συνδρομητικό streaming
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, η Fox μέχρι στιγμής είχε κρατήσει αποστάσεις από το συνδρομητικό streaming, περιοριζόμενη στην υπηρεσία Fox Nation, που προσφέρει αποκλειστικά προγράμματα και on-demand εκπομπές του Fox News, καθώς και στην δωρεάν πλατφόρμα με διαφημίσεις Tubi.
Ωστόσο, η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο που η Fox απέτυχε να λανσάρει, σε συνεργασία με τη Warner Bros. Discovery και την Disney, την κοινή αθλητική πλατφόρμα Venu. Το φιλόδοξο εγχείρημα, που θα συγκέντρωνε όλο το αθλητικό περιεχόμενο των τριών εταιρειών, ματαιώθηκε λόγω νομικών εμποδίων που καθυστέρησαν την αρχική προγραμματισμένη κυκλοφορία για το φθινόπωρο του 2024.
Μεταξύ των τριών εταίρων, η Fox ήταν η μόνη που δεν διέθετε εναλλακτική πλατφόρμα για τη μετάδοση αθλητικού περιεχομένου εκτός του παραδοσιακού καλωδιακού πακέτου. Αντίθετα, η Warner Bros. Discovery προσφέρει αθλητικές μεταδόσεις μέσω του Max, ενώ η Disney διαθέτει την εφαρμογή ESPN+ και ετοιμάζει την πλήρως συνδρομητική εκδοχή του ESPN για τον Αύγουστο του 2025.
«Η ακύρωση του Venu ήταν η μόνη μας απογοήτευση στον χώρο του αθλητισμού», σχολίασε ο Μέρντοχ.
Fox: Σταθερή στρατηγική σε αθλητικά και ειδήσεις
Η Fox έχει επικεντρώσει τη στρατηγική της σε αθλητικά και ειδησεογραφικά προγράμματα μετά την πώληση των ψυχαγωγικών της assets στη Disney το 2019. Παρά τις προκλήσεις στην αγορά της διαφήμισης, η εταιρεία εξακολουθεί να καταγράφει σταθερά ποσοστά τηλεθέασης και διαφημιστικών εσόδων. Άλλωστε, το ζωντανό αθλητικό και ειδησεογραφικό περιεχόμενο παραμένει το πιο δημοφιλές στο παραδοσιακό τηλεοπτικό πακέτο, παρά την αυξανόμενη στροφή των καταναλωτών στις streaming υπηρεσίες.
«Στηρίζουμε απόλυτα το παραδοσιακό καλωδιακό μοντέλο και πάντα θα το κάνουμε», δήλωσε ο Μέρντοχ, προσθέτοντας ωστόσο ότι η Fox επιθυμεί να φτάσει σε καταναλωτές που έχουν απομακρυνθεί από το παραδοσιακό τηλεοπτικό πακέτο.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι η εταιρεία έχει «συγκρατημένες προσδοκίες» για τους συνδρομητές και θα τιμολογήσει την υπηρεσία ανάλογα. Παράλληλα, τόνισε ότι η Fox δεν στοχεύει να μετατρέψει τους παραδοσιακούς τηλεθεατές της σε streaming συνδρομητές, αλλά να αξιοποιήσει το ήδη υπάρχον περιεχόμενό της χωρίς επιπλέον κόστος για αποκλειστικά δικαιώματα. Αυτό σημαίνει ότι η επένδυση στην ανάπτυξη της πλατφόρμας θα είναι «σχετικά χαμηλή», συγκριτικά με τους ανταγωνιστές της.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία παρακολουθεί την άνοδο των λεγόμενων «skinny bundles» – μικρότερων και πιο οικονομικών πακέτων καλωδιακής τηλεόρασης που εστιάζουν σε αθλητικά και ειδήσεις. «Αυτή η τάση είναι οικονομικά θετική για εμάς», ανέφερε ο Μέρντοχ, εκφράζοντας την ελπίδα ότι τέτοια πακέτα θα προσελκύσουν όχι μόνο όσους έχουν διακόψει τη συνδρομή τους στην καλωδιακή τηλεόραση, αλλά και εκείνους που δεν είχαν ποτέ.
Διαβάστε επίσης
Γνωρίστε τους Γκωλιστές, τους Ατλαντιστές, τους Αρνητές και τους Πουτινιστές της Ευρώπης
Πώς οι δασμοί του Τραμπ απειλούν το Χόλιγουντ
Φόβοι για νέα κρίση τιμών ενέργειας από το ράλι του φυσικού αερίου