THEPOWERGAME

Στο φουλ τις μηχανές για ένα νέο προϊόν, με το οποίο φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά στέγασης, έχει βάλει η Blueground, ο επίδοξος ελληνικός μονόκερος, που δραστηριοποιείται στη διαχείριση επιπλωμένων διαμερισμάτων για ενοικιάσεις 30 ή περισσότερων ημερών. Η εταιρεία, με συνιδρυτή και CEO τον Αλέξανδρο Χατζηελευθερίου, έχει μπει στην τελική ευθεία για το λανσάρισμα νέου προϊόντος, που αφορά επιπλωμένα σπίτια με κόστος +250 δολ. τον μήνα πάνω από το ενοίκιο μη επιπλωμένων κατοικιών.
«Αυτήν τη στιγμή εργαζόμαστε στις λεπτομέρειες του νέου προϊόντος», ανέφεραν στο powergame.gr πηγές προερχόμενες από την εταιρεία, οι οποίες, ωστόσο, δεν θέλησαν να μοιραστούν περισσότερες πληροφορίες για το νέο προϊόν. Πάντως, ο ίδιος ο κ. Χατζηελευθερίου με ανάρτησή του στο LinkedIn χαρακτήρισε το νέο προϊόν «game changing», τόσο για την ίδια την εταιρεία, όσο και για την αγορά κατοικίας.
«Έχοντας ζήσει σε διαμερίσματα της Blueground για πάνω από οκτώ χρόνια, συχνά αναρωτιόμουν γιατί οι επιπλωμένες ενοικιάσεις δεν είναι πιο συνηθισμένες για μακροχρόνια διαμονή. Η έρευνά μας δείχνει ότι οι “ευέλικτοι ενοικιαστές” αποτελούν περίπου το 10% της αγοράς και είναι έτοιμοι για μια λύση μακροχρόνιας επιπλωμένης στέγασης», αναφέρει στην ανάρτησή του ο CEO της Blueground, η οποία ήδη αντλεί πάνω από το 50% των εσόδων της από διαμονές άνω των 6 μηνών.
Ο ίδιος προσθέτει, αναφερόμενος στο νέο προϊόν: «Υπάρχει ανεκμετάλλευτη ζήτηση από άτομα που αγαπούν το προϊόν μας, αλλά θέλουν μια πιο οικονομική επιλογή. Το 2025 θα παρουσιάσουμε ένα προϊόν με κόστος μόλις $250/μήνα πάνω από τα μη επιπλωμένα ενοίκια». Μάλιστα, για το προϊόν έχει δημιουργηθεί λίστα αναμονής, η οποία φαίνεται να είναι μακρά.
Στόχος τα 50.000 διαμερίσματα το 2025 – Η πρωτιά της Αθήνας
Το 2024 έκλεισε με την Blueground να υποδέχεται επισκέπτες για 26.129 διαμονές, καλύπτοντας 1.343.252 νύχτες σε περισσότερα από 20.000 διαμερίσματα σε 46 πόλεις παγκοσμίως. Για το 2025 ο συνιδρυτής της εταιρείας βάζει τον πήχη στα 50.000 διαμερίσματα. «Αυτή η ανάπτυξη θα προέλθει από το δικό μας απόθεμα κατοικιών, αλλά και από τους συνεργάτες μας», σημειώνει.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για το 2024, η Αθήνα κατέκτησε την πρώτη θέση μεταξύ των αγορών που δραστηριοποιείται η εταιρεία, με τα περισσότερα διαμερίσματα Blueground, φτάνοντας τα 1.548. Η δε Πόλη του Μεξικό αναδείχθηκε ως ο πιο δημοφιλής προορισμός της χρονιάς για την επιχείρηση.
«Πέρα από τις μονάδες που λειτουργούμε εμείς, αξιοποιήσαμε την τεχνολογία μας και συνήψαμε συμφωνίες franchise με μεγάλους φορείς εκμετάλλευσης για να εισαγάγουμε την Blueground σε 10 μεγάλες πόλεις παγκοσμίως, όπως το Τόκιο, η Μπανγκόκ, το Κάιρο, η Πράγα, το Μόναχο, το Ριάντ -με τα πλάνα μας να είναι να προσθέσουμε περισσότερες από 22.000 κατοικίες franchise στο μέλλον μόνο σε αυτές τις αγορές», αναφέρει ο κ. Χατζηελευθερίου, προσθέτοντας ότι το δίκτυο των συνεργατών της Blueground έφτασε τα 7.000 μέλη το 2024.
«Ξεκινήσαμε επίσης το Blueground On-Demand, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εξασφαλίσουν πλήρως επιπλωμένα σπίτια σε σχεδόν οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των παραδοσιακά υποεξυπηρετούμενων περιοχών. Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε αυτήν την υπηρεσία σε περισσότερες από 1.000 πόλεις, παρέχοντας επιπλωμένες ενοικιάσεις κατά παραγγελία, οπουδήποτε», σημειώνει ο CEO της Blueground, αναφερόμενος στα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας.
Η βαριά χρηματοδότηση για την Blueground
Η Blueground, την οποία έστησε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου το 2023, έχει μπει στη νέα χρονιά έχοντας τον… αέρα της πολύ βαριάς επένδυσης, που σήκωσε στα τέλη Μαρτίου του 2024, όταν εξασφάλισε 45 εκατ. δολ. σε χρηματοδότηση γύρου D. Ο νέος γύρος περιελάμβανε κεφάλαια από το νέο επενδυτή της Blueground, Susquehanna Private Equity Investments, LLLP (Susquehanna), αλλά και υφιστάμενους, όπως η Westcap. Επιπλέον, η Blueground άντλησε δανειακή διευκόλυνση από την Barclays με συμμετοχή της Morgan Stanley, της Deutsche Bank και της HSBC, η οποία αντικατέστησε τον προηγούμενο δανεισμό της από τη Silicon Valley Bank (SVB).
Παράλληλα με το βασικό της μοντέλο, η Blueground έχει εισαγάγει δύο στρατηγικές πρωτοβουλίες που συνδυάζουν υψηλό περιθώριο κέρδους και χαμηλές ανάγκες σε κεφάλαια: το Franchising (Δικαιοχρησία) και το Partner Network (Δίκτυο Συνεργατών). Ήδη έχει συνάψει συμφωνίες franchising με τη Mitsubishi Real Estate Company στην Ιαπωνία και με τη Chic Republic Public Company Limited στην Ταϊλάνδη.
Η Blueground δημιούργησε έσοδα 560 εκατ. δολ. το 2023 και προβλέπει ότι θα φτάσει στο 1 δισ. δολ. σε έσοδα τα επόμενα δύο χρόνια. Tο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας ξεπερνά τα 1.000 άτομα παγκοσμίως, εκ των οποίων οι 400 βρίσκονται στα γραφεία στην Αθήνα.
Διαβάστε επίσης
ΕΚΤΕΡ: Πρώτος στόχος το εργοληπτικό πτυχίο της 7ης τάξης
Ρεύμα: Νέο SOS ενεργοβόρων βιομηχανιών για τις υψηλές τιμές στη ΝΑ Ευρώπη