THEPOWERGAME
Η λειτουργία αγορών της εφαρμογής TikTok έχει τεθεί σε λειτουργία για τους χρήστες στην Ισπανία, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα στην επέκταση της ταχύτερα αναπτυσσόμενης επιχείρησης της ByteDance σε όλη την Ευρώπη.
Το TikTok Shop έκανε επίσημα το ντεμπούτο του στη χώρα την Τρίτη, αφού μια ομάδα δημιουργών δημιούργησε ψηφιακά καταστήματα και συνέδεσε προϊόντα από ηλεκτρικές φριτέζες μέχρι συμπληρώματα υγείας με τα βίντεό τους, αναφέρει το Bloomberg.
Η εξάπλωση αντανακλά την προσπάθεια της TikTok να αναζητήσει εναλλακτικές αγορές ενόψει ενός πιθανού αποκλεισμού των ΗΠΑ. Ένα ομοσπονδιακό εφετείο επικύρωσε την περασμένη εβδομάδα τον νόμο της κυβέρνησης Μπάιντεν για την εκποίηση ή την απαγόρευση της εφαρμογής που ανήκει στην Κίνα, επικαλούμενο ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια.
@siemprejoyaspermanentes Come in to get the cutest wearable souvenir on your trip to Madrid!!! Permanent jewelry! Weather its a bracelet, ring, anklet or necklace, you can take a little piece home with you🥹 #madrid #travelmadrid #granvia #permanentjewelrymadrid #permanentanklet #studyabroadmadrid #fyppppppppppppppppppppppp #weldedbracelet #spain #fyp ♬ Metro in Madrid remix by alina__volik – Alina Volik | Madrid | Travel
Τα αρχικά προϊόντα στο TikTok Shop της Ισπανίας καλύπτουν κατηγορίες από την ομορφιά έως τις οικιακές συσκευές και τα καταναλωτικά αγαθά ταχείας κυκλοφορίας, με εύρος τιμών από 3 ευρώ (3,16 δολάρια) έως 60 ευρώ, σύμφωνα με μια λίστα που μοιράστηκε η TikTok με τους δημιουργούς και είδε το Bloomberg News.
Το TikTok Shop – το οποίο συνδυάζει βίντεο με παρορμητικές αγορές με οπτικό τρόπο – είναι ο μεγαλύτερος μοχλός ανάπτυξης της εφαρμογής μετά τη διαφήμιση. Ο συνδυασμός εντυπωσιακού περιεχομένου, δημοφιλών επιρροών και πλήρους κλίμακας εμπορίου το διαφοροποιεί από αντιπάλους όπως το Instagram και το YouTube. Ανοίγει επίσης έναν δρόμο για την εταιρεία να αναμετρηθεί με την Amazon.com Inc. σε μεγάλες αγορές.
Η TikTok τριπλασίασε τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ για αγορές σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια την Black Friday ή, ένα σημάδι ότι η διαφαινόμενη απαγόρευση δεν έκανε τίποτα για να μειώσει το ενδιαφέρον μεταξύ των περισσότερων από 170 εκατομμυρίων Αμερικανών που χρησιμοποιούν την εφαρμογή κάθε μήνα. Η μητρική της ByteDance, με έδρα το Πεκίνο, είχε θέσει ως στόχο να δεκαπλασιάσει τον όγκο των εμπορευμάτων στις ΗΠΑ φέτος, φτάνοντας τα 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το TikTok έχει προετοιμάσει αυτό που αποκαλεί περιεχόμενο με δυνατότητα αγορών για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές για το μεγαλύτερο μέρος του 2024, αφού μια δοκιμαστική λειτουργία στο Ηνωμένο Βασίλειο ήδη από το 2021 προκάλεσε ανάμεικτες κριτικές. Η εταιρεία είχε αρχικά την πρόθεση να φέρει τη λειτουργία Shop στην Ισπανία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ιρλανδία νωρίτερα φέτος, αλλά καθυστέρησε την επέκταση για να επικεντρωθεί στις ΗΠΑ, ανέφερε το Bloomberg News τον Μάιο.
Στην Ισπανία, η TikTok έχει να αντιμετωπίσει ένα πλήθος από κινεζικούς γίγαντες νεοεισερχόμενους στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως η Shein, η Miravia της Alibaba Group Holding Ltd. και η Temu της PDD Holdings Inc.
Διαβάστε επίσης
Politico: Η Φον ντερ Λάιεν έχει πρόβλημα με τον Τραμπ
Jumbo: Άνοδος 7% στις πωλήσεις το 11μηνο
GSI: Πού “κολλάει” η απόφαση συμμετοχής του κυπριακού δημοσίου