Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

HED Engineering: Νέο καινοτόμο προϊόν μεταφοράς δορυφόρου

Η 100% ελληνική εταιρεία μηχανολογίας HED Engineering ολοκλήρωσε με επιτυχία την κατασκευή ενός εξειδικευμένου κυτίου μεταφοράς δορυφόρου για την APCO Technologies. Το προϊόν αυτό υποβλήθηκε σε μια σειρά από αυστηρές δοκιμές για να διασφαλιστεί η απόλυτη προστασία του δορυφόρου κατά τη μεταφορά.

Η HED-Engineering παρουσιάζει σήμερα στη διεθνή αγορά, το νέο κυτίο μεταφοράς δορυφόρου που παρήγαγε με ειδικές προδιαγραφές, για λογαριασμό της APCO Technologies, στις εγκαταστάσεις της, στην περιοχή του Ασπροπύργου. Το έργο αυτό περιλάμβανε την κατασκευή ενός ειδικά σχεδιασμένου container, το οποίο έχει ως κύριο σκοπό, τη μεταφορά δορυφόρου με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς επιπτώσεις από τις δυσμενείς συνθήκες μεταφοράς.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής του κυτίου μεταφοράς, πραγματοποιήθηκαν εκτενείς και περίπλοκες διαδικασίες ελέγχου και δοκιμών για να διασφαλιστεί ότι το προϊόν πληροί τις αυστηρές απαιτήσεις ασφαλείας και απόδοσης. Οι έλεγχοι και δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία SOCITEC, η οποία είχε αναλάβει την παραγωγή των ελατηρίων dampeners, τα οποία χρησιμοποιούνται για την απορρόφηση κραδασμών και την προστασία του δορυφόρου από τυχόν κραδασμούς κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.

Το νέο κυτίο μεταφοράς δορυφόρου που παρήγαγε η HED-Engineering © HED-Engineering

 

Οι κύριες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν περιλάμβαναν:

  1.  Δοκιμή πτώσης από ύψος: Για την εκτίμηση της αντοχής του κυτίου μεταφοράς, σε περίπτωση πτώσης, πραγματοποιήθηκε δοκιμή πτώσης από προκαθορισμένο ύψος. Αυτή η δοκιμή είχε ως στόχο την αξιολόγηση της ικανότητας του container να αντέξει σε ακραίες προσκρούσεις χωρίς επιπτώσεις στην ακεραιότητα του περιεχομένου του (δηλαδή του δορυφόρου).
  2. Δοκιμή αντοχής βάρους: Το container υποβλήθηκε σε τεστ αντοχής βάρους, προκειμένου να διαπιστωθεί η ικανότητά του να φέρει το βάρος του δορυφόρου και οποιοδήποτε πρόσθετο φορτίο, χωρίς παραμορφώσεις ή άλλες ζημιές που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ποιότητα του περιεχομένου του.
  3. Επιβεβαίωση αδιαβροχοποίησης: Για να εξασφαλιστεί η προστασία του δορυφόρου από την υγρασία, πραγματοποιήθηκε δοκιμή αδιαβροχοποίησης. Η διαδικασία αυτή περιλάμβανε την υποβολή του container σε ελεγχόμενες εξαιρετικές συνθήκες υγρασίας και νερού, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει διαρροή ή διείσδυση νερού στο εσωτερικό του κυτίου, το οποίο θα μπορούσε να επηρεάσει τη λειτουργία του δορυφόρου.
  4. Δοκιμή ακραίων δυνάμεων στους κρίκους αγκύρωσης: Οι κρίκοι αγκύρωσης του container, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για την ασφαλή στήριξη του κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, υποβλήθηκαν σε έλεγχο για την αξιολόγηση της αντοχής τους σε ακραίες δυνάμεις. Οι κρίκοι ελέγχθηκαν για να διαπιστωθεί εάν μπορούν να αντέξουν σε υψηλές καταπονήσεις χωρίς να υποστούν παραμόρφωση ή θραύση, διασφαλίζοντας έτσι την ασφαλή μεταφορά του δορυφόρου υπό κάθε συνθήκη.

«Πέρασε» επιτυχώς τις δοκιμές το προϊόν της HED Engineering

Η ολοκλήρωση αυτών των δοκιμών, με θετικά αποτελέσματα, διασφαλίζει ότι το κυτίο μεταφοράς πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας και ποιότητας. Το προϊόν είναι έτοιμο για να μεταφέρει τον δορυφόρο με πλήρη ασφάλεια και να διασφαλίσει την προστασία του από οποιαδήποτε ενδεχόμενη βλάβη κατά τη διάρκεια της αποστολής του, ικανοποιώντας τις υψηλές προδιαγραφές που απαιτούνται για τέτοιες τεχνολογικές εφαρμογές

Σημειώνεται ότι η HED Engineering, λειτουργεί στην Ελλάδα από το 2006. Είναι μια 100% ελληνική εταιρεία μηχανολογίας, η οποία διακρίνεται για την καινοτομία και την τεχνολογική της υπεροχή. Από το 2014, η HED έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την προμήθεια εξοπλισμού για χώρους αεροδρομίων, περιλαμβάνοντας συστήματα μηχανικής υποστήριξης και αναγκαίο υλικό για την αποτελεσματική λειτουργία τους. Από το 2021, η εταιρεία έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα του Space Engineering, με στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων που ενισχύουν τη θέση της στην αναδυόμενη διαστημική αγορά.

Διαβάστε επίσης

Goldair: Η Μύκονος και τα νέα ανοίγματα στον τουρισμό

Helleniq Energy: Αποκτά το 50% της Elpedison από την Edison

ΕΤΕπ: Έως και 2 δισ. οι επενδύσεις στην Ελλάδα το 2024 για βιώσιμη ανάπτυξη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!