Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Γιατί το Spotify Wrapped απογοήτευσε τους χρήστες

Μετά από εβδομάδες αναμονής, η ετήσια ανασκόπηση του Spotify, γνωστή ως Spotify Wrapped, προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα σε πολλούς χρήστες, με αρκετούς να τη χαρακτηρίζουν «βαρετή» ή «αποτυχία». Σύμφωνα με το techcrunch.com, οι βασικές αντιδράσεις επικεντρώθηκαν στην προτεραιότητα που έδωσε το Spotify στη συνεργασία του με την Google για την ενσωμάτωση ενός AI podcast, αντί για τις πιο δημιουργικές και διασκεδαστικές λειτουργίες που παραδοσιακά συνόδευαν το Wrapped. Αυτές περιλάμβαναν χαρακτηριστικά όπως η «μουσική προσωπικότητα», η αντιστοίχιση με μια πόλη που ταιριάζει στα μουσικά γούστα του χρήστη ή η δημιουργία «ηχητικής αύρας».

Πολλοί χρήστες εξέφρασαν την απογοήτευσή τους για την απουσία λεπτομερών στατιστικών, όπως οι κορυφαίες μουσικές κατηγορίες ή τα δημοφιλέστερα podcasts τους. Αν και το Spotify δεν σχολίασε πώς αποφάσισε ποια στοιχεία να περιληφθούν φέτος, το techcrunch.com σημειώνει ότι η επιλογή αυτή ίσως προκάλεσε την απογοήτευση του κοινού.

Στα κοινωνικά δίκτυα, ιδιαίτερα στο X (πρώην Twitter), ορισμένοι χαρακτήρισαν το Wrapped ως «αδιάφορο», «υποτονικό» ή «απογοητευτικό». Ένα δημοφιλές post που το αποκαλεί «flop» συγκέντρωσε πάνω από 108.000 likes. Παρά τις αντιδράσεις, πολλοί συνέχισαν να μοιράζονται στιγμιότυπα από το Wrapped τους, αλλά οι περισσότερες δημοσιεύσεις περιείχαν κριτική αντί για επαίνους.

Φέτος, το Spotify βασίστηκε ιδιαίτερα στη συνεργασία του με την Google για να μετατρέψει την εμπειρία του Wrapped σε ένα podcast που δημιουργείται μέσω AI. Ωστόσο, αυτό το στοιχείο δεν ενθουσίασε όλους. Σύμφωνα με χρήστες, οι «διαδραστικές και διασκεδαστικές λεπτομέρειες», όπως οι «αστείες προσωπικές αξιολογήσεις», έλειπαν, ενώ το νέο χαρακτηριστικό «Your Music Evolution» (Η εξέλιξη της μουσικής σας) χαρακτηρίστηκε από ορισμένους ως «παράξενο». Αυτό το χαρακτηριστικό χρησιμοποίησε τις νυχτερινές μουσικές λίστες (Daylist) του Spotify για να δείξει πώς άλλαξαν τα μουσικά γούστα του χρήστη μέσα στη χρονιά, αλλά δεν εντυπωσίασε το κοινό.

Μια από τις πιο κοινές διαμαρτυρίες ήταν η απουσία των κορυφαίων podcasts του 2024 από την ανάλυση Wrapped. Το Spotify διευκρίνισε ότι για να εμφανιστεί αυτή η πληροφορία, οι χρήστες έπρεπε να έχουν ακούσει τουλάχιστον δύο μοναδικά επεισόδια από δύο διαφορετικές εκπομπές σε δύο ξεχωριστές ημέρες κατά τη διάρκεια του έτους. Επίσης, αρκετοί ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να βρουν την playlist «Your Top Songs 2024», καθώς αυτή δεν ήταν άμεσα συνδεδεμένη με την εμπειρία Wrapped, γεγονός που προκάλεσε σύγχυση.

Σύμφωνα με το techcrunch.com, η γραφιστική και καλλιτεχνική σχεδίαση του Wrapped δέχτηκε επίσης ανάμεικτες κριτικές. Ορισμένοι τη χαρακτήρισαν «μέτρια» ή «απλοϊκή», ενώ άλλοι την βρήκαν ενδιαφέρουσα. Το AI podcast, αν και τεχνολογικά εντυπωσιακό για κάποιους, προκάλεσε αμηχανία σε άλλους, με αρκετούς χρήστες να εκφράζουν ανησυχία για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Ένας αριθμός χρηστών συνέδεσε την απογοήτευσή του με το Wrapped με τις περικοπές προσωπικού που έκανε το Spotify το 2023, όταν απέλυσε 2.300 εργαζομένους. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Daniel Ek, αυτές οι απολύσεις επηρέασαν περισσότερο από το αναμενόμενο τη λειτουργία της επιχείρησης. Κάποιοι χρήστες υπέθεσαν ότι η μείωση του προσωπικού σε συνδυασμό με την υπερβολική εξάρτηση από την τεχνητή νοημοσύνη οδήγησε στη «υποβάθμιση» του φετινού Wrapped.

Παρά τις κριτικές, το Spotify διαβεβαίωσε ότι το Wrapped παραμένει βασικό στοιχείο της λειτουργίας του, με ομάδες από διαφορετικούς τομείς της εταιρείας – όπως μάρκετινγκ, προϊόντα, μουσική και podcasts – να συμβάλλουν στη δημιουργία του. Σύμφωνα με το techcrunch.com, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται για το Wrapped του επόμενου έτους, αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει τον αριθμό των ανθρώπων που συμμετέχουν στη διαδικασία. Σε δήλωσή του, το Spotify ανέφερε ότι «κάθε χρόνο επιδιώκει να φέρει μια νέα και συναρπαστική εμπειρία στους χρήστες μέσω του Wrapped».

Διαβάστε επίσης

Ελένη Βρεττού: Συγχώνευση, placement και rebranding στις νέες προτεραιότητες

Ο Αντετοκούνμπο και η “συμμαχία” με Ηλία Γεωργιάδη στο κρασί

Πώς αξιολογεί η CVC Capital την επένδυσή της στη ΔΕΗ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!