THEPOWERGAME
Μεγάλο ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά για την ανάπτυξη των αυτόνομων βοηθών τεχνητής νοημοσύνης (AI Agents) βλέπει η αμερικανική πολυεθνική Salesforce. Έχοντας λανσάρει παγκοσμίως, εδώ και έναν μήνα, τον πρώτο -στο είδος του- αυτόνομο βοηθό τεχνητής νοημοσύνης, με την επωνυμία AgentForce, η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε επαφές με ελληνικές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους, που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για τη λύση της.
Οι πρώτες συμφωνίες θα πρέπει να αναμένονται το επόμενο διάστημα, με τα στελέχη του αμερικανικού ομίλου να εξηγούν χθες σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους ότι βλέπουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης των AI Agents στην Ελλάδα, τόσο σε μεγάλες επιχειρήσεις, όσο και σε μικρομεσαίες.
Όπως εξήγησε χθες ο Senior Account Executive της Salesforce, Μάριος Παπαγεωργίου, το AgentForce είναι «αυτό που θα φέρει την επανάσταση στον χώρο της εργασίας παγκοσμίως και είναι αυτό που θέλουν οι επιχειρήσεις να είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη».
«Η Salesforce επεκτείνεται δυναμικά στην ελληνική αγορά, με στόχο να κατακτήσει μία από τις κορυφαίες θέσεις στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε ο κ. Παπαγεωργίου. Περιγράφοντας τη νέα εποχή αυτοματοποίησης, που φέρνουν οι AI Agents, στελέχη της αμερικανικής εταιρείας εξήγησαν χθες ότι η χρήση του AgentForce μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του κόστους εξυπηρέτησης πελατών τουλάχιστον στο μισό, φέρνοντας, παράλληλα, αύξηση της παραγωγικότητας και τόνωση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων κάθε μεγέθους και κάθε κλάδου.
Θα μιλάει και ελληνικά
Η Salesforce εργάζεται για την πλήρη ενσωμάτωση της ελληνικής γλώσσας στους AI Agents, διευκολύνοντας την ευρεία χρήση τους από επιχειρήσεις κάθε μεγέθους -από μεγάλους οργανισμούς έως μικρές εταιρείες. «Η Salesforce αναδεικνύεται ως ηγέτης στο τρίτο κύμα AI χάρη στο Agentforce, τη νέα γενιά αυτόνομων βοηθών ΤΝ (ΑΙ agents), που θα φέρει επανάσταση στον τρόπο που εργαζόμαστε», σχολίασε ο Senior Account Executive της εταιρείας. Το Agentforce, το νέο εργαλείο της Salesforce, σύμφωνα με τα στελέχη της πολυεθνικής, αποτελεί τον πυρήνα του 3ου κύματος τεχνητής νοημοσύνης της Salesforce, καθώς ξεπερνά τα παραδοσιακά AI Copilots και Chatbots και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στις επιχειρήσεις αυτόνομους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ agents), που αναλαμβάνουν δράση, παίρνουν αποφάσεις και απλοποιούν τη λειτουργία των επιχειρήσεων.
Χάρη στο Data Cloud και το Atlas Reasoning Engine, οι Αι agents είναι σε θέση να εργάζονται με δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και να λαμβάνουν αποφάσεις αυτόνομα.
Πώς λειτουργούν οι ΑΙ Agents
Όπως εξήγησαν τα στελέχη της αμερικάνικης εταιρείας, οι AI Agents προσφέρουν μια μοναδική ευελιξία. Διατίθενται τόσο σε αυτόνομη μορφή όσο και σε υβριδική λειτουργία, όπου συνεργάζονται με ανθρώπους για πιο σύνθετες διαδικασίες. Η δε τιμολόγησή τους βασίζεται στη χρήση (consumption-based) και όχι σε μηνιαία συνδρομή, καθιστώντας τους προσβάσιμους σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
Η Salesforce με το AgentForce στοχεύει να καλύψει την ανάγκη για αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών, οι οποίες, σύμφωνα με έρευνες, αποτελούν το 41% των συνολικών διαδικασιών στις επιχειρήσεις. Οι AI Agents, που είναι διαθέσιμοι και στην Ελλάδα εδώ και περίπου έναν μήνα, είναι σε θέση να αναλάβουν αυτές τις διαδικασίες, επιτρέποντας στους εργαζομένους να εστιάσουν σε πιο σύνθετες και στρατηγικές εργασίες.
Με τα εργαλεία του Agentforce, οι εταιρείες μπορούν εύκολα να «χτίσουν» AI agents χρησιμοποιώντας απλή, καθημερινή γλώσσα και να τους προσαρμόσουν στις ανάγκες τους.
Οι δυνατότητές τους περιλαμβάνουν τομείς από την εξυπηρέτηση πελατών (αυτόνομη διαχείριση ερωτημάτων 24/7) μέχρι το μάρκετινγκ (βελτιστοποίηση καμπανιών), αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο (ενίσχυση των πωλήσεων) και τις οικονομικές υπηρεσίες (επεξεργασία τιμολογίων και πληρωμών).
Τράπεζες και τηλεπικοινωνίες
Το Agentforce διευκολύνει και απλοποιεί τις διαδικασίες σε επιχειρήσεις όλων των κλάδων. Στις τράπεζες, για παράδειγμα, παρέχει προτάσεις για προληπτική χρηματοδότηση και βελτίωση όρων δανεισμού, στο εμπόριο συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων μέσω των AI agents που είναι διαρκώς διαθέσιμοι, στην υγειονομική περίθαλψη συνδυάζει ασθενείς με γιατρούς βάσει αναγκών, ενώ στις τηλεπικοινωνίες μειώνει τον χρόνο αναμονής στην εξυπηρέτηση.
Επίσης, στις κατασκευές βελτιώνει τον χρόνο αποδοτικότητας, προβλέποντας και ζητώντας προληπτικά τη συντήρηση των μηχανημάτων, ενώ στις ασφαλιστικές επιταχύνει τις πληρωμές μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Στόχος του αμερικανικού κολοσσού είναι η δημιουργία και «ενεργοποίηση» ενός δισεκατομμυρίου αυτόνομων agents, μέσω του Agentforce, μέχρι το τέλος του 2025.
Διαβάστε επίσης
Westned: Φέρνει στην Ελλάδα τις έξυπνες οικιακές συσκευές Dreame
Helleniq Energy: Φωτοβολταϊκό τροφοδοτεί το διυλιστήριο Θεσσαλονίκης