Γ.Δ.
1602.15 -0,35%
ACAG
-1,32%
5.99
AEM
+1,13%
4.57
AKTR
-0,38%
5.23
BOCHGR
-0,38%
5.3
CENER
-0,22%
8.95
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.35
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
-1,57%
2.51
OPTIMA
-0,84%
14.22
TITC
-0,37%
39.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-5,22%
2.18
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.77
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
+1,72%
1.981
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
10.73
ΑΣΚΟ
-0,97%
3.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-1,96%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.29
ΒΙΟ
-1,76%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,31%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
18.2
ΔΑΑ
+1,95%
8.91
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,72%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-0,74%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,34%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-3,49%
1.795
ΕΕΕ
+0,78%
41.28
ΕΚΤΕΡ
-3,08%
1.982
ΕΛΒΕ
+9,80%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.76
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,23%
2.155
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,46%
1.1
ΕΤΕ
+1,05%
9.018
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+1,38%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.496
ΕΧΑΕ
-1,34%
4.77
ΙΑΤΡ
-1,55%
1.91
ΙΚΤΙΝ
-5,01%
0.341
ΙΛΥΔΑ
-2,99%
1.62
ΙΝΛΙΦ
-3,67%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+1,17%
1.034
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,96%
3
ΚΑΡΕΛ
+0,62%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
-0,51%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.13
ΚΡΙ
-3,01%
16.1
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.964
ΛΑΒΙ
-2,89%
0.774
ΛΑΜΔΑ
-0,46%
6.48
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-2,96%
3.28
ΜΑΘΙΟ
+2,79%
0.738
ΜΕΒΑ
+1,28%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-2,23%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,25%
2.845
ΜΙΝ
-4,95%
0.48
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-2,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,26%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
2.36
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,69%
34.9
ΝΑΚΑΣ
+0,65%
3.08
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-2,13%
27.6
ΟΛΠ
+2,17%
33
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,75%
0.786
ΟΤΕ
-0,13%
15
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.68
ΠΑΙΡ
-3,23%
0.958
ΠΑΠ
-3,46%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,29%
4.52
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.16
ΠΕΤΡΟ
-3,53%
7.66
ΠΛΑΘ
+0,65%
3.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,57%
5
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,63%
12.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,03%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-2,28%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,46%
1.385
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,10%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

Netflix: 70 εκατ. θεατές προτιμούν τα πακέτα με διαφημίσεις

Η Netflix γνωστοποίησε ότι 70 εκατομμύρια θεατές παρακολουθούν κάθε μήνα το περιεχόμενό της με διαφημιστικά μηνύματα, σχεδόν διπλάσιος αριθμός από τον Μάιο.

Περισσότερο από το 50% των νέων συνδρομητών επιλέγουν το πρόγραμμα του Netflix που περιλαμβάνει διαφημιστικά πακέτα στις χώρες όπου είναι διαθέσιμο, ανέφερε η Έιμι Ράινχαρντ, πρόεδρος της διαφημιστικής διεύθυνσης της εταιρείας. Η εταιρεία βλέπει «σταθερή πρόοδο» και στις 12 χώρες όπου είναι διαθέσιμο το διαφημιστικό πλάνο.

Το Netflix σχεδιάζει να καταστήσει τη διαφήμιση σημαντική πηγή εσόδων που θα συμπληρώνει τις συνδρομές, ωστόσο η διαφημιστική του δραστηριότητα είναι ακόμη μικρή σε σχέση με τις αντίστοιχες επιχειρήσεις. Για χρόνια, η εταιρεία τοποθετούσε τον εαυτό της ως εναλλακτική λύση στην τηλεόραση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και εισήγαγε διαφημίσεις μόνο όταν έχασε πελάτες το 2022.

Το Netflix έχει τιμολογήσει το διαφημιζόμενο πρόγραμμά του ως μια λιγότερο δαπανηρή εναλλακτική λύση για τους χρήστες που έχουν επίγνωση του κόστους, μια τακτική που έχει επιφέρει σταθερή ανάπτυξη. Η εταιρεία είχε 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες με διαφημιστικά πακέτα τον Μάιο. Ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο με συνολικά 282,7 εκατομμύρια συνδρομητές.

Ορισμένες ομοειδείς εταιρείες, όπως η Amazon.com, ζήτησαν από τους πελάτες τους να πληρώνουν περισσότερα αν θέλουν να παραλείπουν τις διαφημίσεις, μετατρέποντας έτσι την πλειοψηφία των πελατών τους σε χρήστες που παρακολουθούν βίντεο με διαφημίσεις.

Όπως και οι ανταγωνιστές της, η Netflix επενδύει σε ζωντανό πρόγραμμα, όπως το National Football League και το World Wrestling Entertainment, που θα βάζει διαφημίσεις μπροστά σε όλους τους πελάτες της, δημιουργώντας έτσι πρόσθετο απόθεμα για τους εμπόρους.

Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει εξαντλήσει όλο το απόθεμά της στο παιχνίδι για δύο ζωντανά παιχνίδια NFL που έχουν προγραμματιστεί για την ημέρα των Χριστουγέννων. Η ιστοσελίδα στοιχημάτων FanDuel και η Verizon Communications Inc. είναι μεταξύ των μεγάλων χορηγών, με δικά τους χαρακτηριστικά ή τμήματα. Την επομένη των Χριστουγέννων το Netflix θα κυκλοφορήσει τη δεύτερη σεζόν του Squid Game, του σεναριακού νοτιοκορεατικού δράματος επιβίωσης. Θα έχει πολλούς διαφημιστές στις 12 χώρες όπου η εταιρεία προβάλλει διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της Kia στη Νότια Κορέα.

Διαβάστε επίσης

Metlen: Κατασκευάζει 3 φωτοβολταϊκά έργα 160 MW στην Ισπανία

Πώς η Σάλμα Χάγιεκ επαναπροσδιορίζει τη φιλανθρωπία


Μπαταρίες: Οι ανησυχίες της αγοράς και τα αυστηρά χρονοδιαγράμματα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!