Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Netflix: 70 εκατ. θεατές προτιμούν τα πακέτα με διαφημίσεις

Η Netflix γνωστοποίησε ότι 70 εκατομμύρια θεατές παρακολουθούν κάθε μήνα το περιεχόμενό της με διαφημιστικά μηνύματα, σχεδόν διπλάσιος αριθμός από τον Μάιο.

Περισσότερο από το 50% των νέων συνδρομητών επιλέγουν το πρόγραμμα του Netflix που περιλαμβάνει διαφημιστικά πακέτα στις χώρες όπου είναι διαθέσιμο, ανέφερε η Έιμι Ράινχαρντ, πρόεδρος της διαφημιστικής διεύθυνσης της εταιρείας. Η εταιρεία βλέπει «σταθερή πρόοδο» και στις 12 χώρες όπου είναι διαθέσιμο το διαφημιστικό πλάνο.

Το Netflix σχεδιάζει να καταστήσει τη διαφήμιση σημαντική πηγή εσόδων που θα συμπληρώνει τις συνδρομές, ωστόσο η διαφημιστική του δραστηριότητα είναι ακόμη μικρή σε σχέση με τις αντίστοιχες επιχειρήσεις. Για χρόνια, η εταιρεία τοποθετούσε τον εαυτό της ως εναλλακτική λύση στην τηλεόραση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και εισήγαγε διαφημίσεις μόνο όταν έχασε πελάτες το 2022.

Το Netflix έχει τιμολογήσει το διαφημιζόμενο πρόγραμμά του ως μια λιγότερο δαπανηρή εναλλακτική λύση για τους χρήστες που έχουν επίγνωση του κόστους, μια τακτική που έχει επιφέρει σταθερή ανάπτυξη. Η εταιρεία είχε 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες με διαφημιστικά πακέτα τον Μάιο. Ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο με συνολικά 282,7 εκατομμύρια συνδρομητές.

Ορισμένες ομοειδείς εταιρείες, όπως η Amazon.com, ζήτησαν από τους πελάτες τους να πληρώνουν περισσότερα αν θέλουν να παραλείπουν τις διαφημίσεις, μετατρέποντας έτσι την πλειοψηφία των πελατών τους σε χρήστες που παρακολουθούν βίντεο με διαφημίσεις.

Όπως και οι ανταγωνιστές της, η Netflix επενδύει σε ζωντανό πρόγραμμα, όπως το National Football League και το World Wrestling Entertainment, που θα βάζει διαφημίσεις μπροστά σε όλους τους πελάτες της, δημιουργώντας έτσι πρόσθετο απόθεμα για τους εμπόρους.

Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει εξαντλήσει όλο το απόθεμά της στο παιχνίδι για δύο ζωντανά παιχνίδια NFL που έχουν προγραμματιστεί για την ημέρα των Χριστουγέννων. Η ιστοσελίδα στοιχημάτων FanDuel και η Verizon Communications Inc. είναι μεταξύ των μεγάλων χορηγών, με δικά τους χαρακτηριστικά ή τμήματα. Την επομένη των Χριστουγέννων το Netflix θα κυκλοφορήσει τη δεύτερη σεζόν του Squid Game, του σεναριακού νοτιοκορεατικού δράματος επιβίωσης. Θα έχει πολλούς διαφημιστές στις 12 χώρες όπου η εταιρεία προβάλλει διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της Kia στη Νότια Κορέα.

Διαβάστε επίσης

Metlen: Κατασκευάζει 3 φωτοβολταϊκά έργα 160 MW στην Ισπανία

Πώς η Σάλμα Χάγιεκ επαναπροσδιορίζει τη φιλανθρωπία


Μπαταρίες: Οι ανησυχίες της αγοράς και τα αυστηρά χρονοδιαγράμματα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!