THEPOWERGAME
Η Netflix γνωστοποίησε ότι 70 εκατομμύρια θεατές παρακολουθούν κάθε μήνα το περιεχόμενό της με διαφημιστικά μηνύματα, σχεδόν διπλάσιος αριθμός από τον Μάιο.
Περισσότερο από το 50% των νέων συνδρομητών επιλέγουν το πρόγραμμα του Netflix που περιλαμβάνει διαφημιστικά πακέτα στις χώρες όπου είναι διαθέσιμο, ανέφερε η Έιμι Ράινχαρντ, πρόεδρος της διαφημιστικής διεύθυνσης της εταιρείας. Η εταιρεία βλέπει «σταθερή πρόοδο» και στις 12 χώρες όπου είναι διαθέσιμο το διαφημιστικό πλάνο.
Το Netflix σχεδιάζει να καταστήσει τη διαφήμιση σημαντική πηγή εσόδων που θα συμπληρώνει τις συνδρομές, ωστόσο η διαφημιστική του δραστηριότητα είναι ακόμη μικρή σε σχέση με τις αντίστοιχες επιχειρήσεις. Για χρόνια, η εταιρεία τοποθετούσε τον εαυτό της ως εναλλακτική λύση στην τηλεόραση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και εισήγαγε διαφημίσεις μόνο όταν έχασε πελάτες το 2022.
Το Netflix έχει τιμολογήσει το διαφημιζόμενο πρόγραμμά του ως μια λιγότερο δαπανηρή εναλλακτική λύση για τους χρήστες που έχουν επίγνωση του κόστους, μια τακτική που έχει επιφέρει σταθερή ανάπτυξη. Η εταιρεία είχε 40 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες με διαφημιστικά πακέτα τον Μάιο. Ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο με συνολικά 282,7 εκατομμύρια συνδρομητές.
Ορισμένες ομοειδείς εταιρείες, όπως η Amazon.com, ζήτησαν από τους πελάτες τους να πληρώνουν περισσότερα αν θέλουν να παραλείπουν τις διαφημίσεις, μετατρέποντας έτσι την πλειοψηφία των πελατών τους σε χρήστες που παρακολουθούν βίντεο με διαφημίσεις.
Όπως και οι ανταγωνιστές της, η Netflix επενδύει σε ζωντανό πρόγραμμα, όπως το National Football League και το World Wrestling Entertainment, που θα βάζει διαφημίσεις μπροστά σε όλους τους πελάτες της, δημιουργώντας έτσι πρόσθετο απόθεμα για τους εμπόρους.
Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει εξαντλήσει όλο το απόθεμά της στο παιχνίδι για δύο ζωντανά παιχνίδια NFL που έχουν προγραμματιστεί για την ημέρα των Χριστουγέννων. Η ιστοσελίδα στοιχημάτων FanDuel και η Verizon Communications Inc. είναι μεταξύ των μεγάλων χορηγών, με δικά τους χαρακτηριστικά ή τμήματα. Την επομένη των Χριστουγέννων το Netflix θα κυκλοφορήσει τη δεύτερη σεζόν του Squid Game, του σεναριακού νοτιοκορεατικού δράματος επιβίωσης. Θα έχει πολλούς διαφημιστές στις 12 χώρες όπου η εταιρεία προβάλλει διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης της Kia στη Νότια Κορέα.
Διαβάστε επίσης
Metlen: Κατασκευάζει 3 φωτοβολταϊκά έργα 160 MW στην Ισπανία
Πώς η Σάλμα Χάγιεκ επαναπροσδιορίζει τη φιλανθρωπία
Μπαταρίες: Οι ανησυχίες της αγοράς και τα αυστηρά χρονοδιαγράμματα