THEPOWERGAME
Η Salesforce σχεδιάζει να προσλάβει περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους για να πουλήσει το νέο προϊόν της με πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης.
Το κύμα προσλήψεων αποσκοπεί στην αξιοποίηση της «εκπληκτικής δυναμικής» για το νέο προϊόν τεχνητής νοημοσύνης, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Marc Benioff σε μήνυμά του. «Το Agentforce έγινε διαθέσιμο μόλις πριν από δύο εβδομάδες και ήδη ακούμε απίστευτα σχόλια από τους πελάτες μας».
Η Salesforce, ο κορυφαίος πωλητής λογισμικού διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, έστρεψε τη στρατηγική της για την τεχνητή νοημοσύνη φέτος για να επικεντρωθεί στους πράκτορες – εργαλεία που μπορούν να ολοκληρώσουν εργασίες όπως η υποστήριξη πελατών ή η ανάπτυξη πωλήσεων χωρίς ανθρώπινη επίβλεψη. Ξεκίνησε το προϊόν, που ονομάστηκε Agentforce, τον περασμένο μήνα, με αρχική τιμολόγηση περίπου 2 δολάρια ανά συνομιλία με πράκτορα.
Τα τελευταία δύο χρόνια, η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο εργάστηκε για να ελέγξει τα έξοδα πωλήσεων, περικόπτοντας θέσεις εργασίας και πείθοντας ορισμένους πελάτες να χρησιμοποιούν περισσότερες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης ή αγοράς από τρίτους. Στο τέλος Ιανουαρίου, η Salesforce είχε 72.682 υπαλλήλους, σύμφωνα με την υποβολή στοιχείων.
Άλλοι κατασκευαστές λογισμικού, όπως η ServiceNow Inc. και η Microsoft Corp. αναπτύσσουν επίσης αυτόνομους πράκτορες. Ο Benioff έχει κάνει επανειλημμένες αιχμές για τις προσπάθειες της Microsoft στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. «Όταν κοιτάζετε πώς το Copilot έχει παραδοθεί στους πελάτες, είναι απογοητευτικό», έγραψε ο Benioff τον περασμένο μήνα στο X, αναφέροντας το εμπορικό σήμα της Microsoft για τους βοηθούς AI.
Οι μετοχές της Salesforce, οι οποίες είχαν αυξηθεί κατά περίπου 1,5%, σημείωσαν άλμα 2,5% την Παρασκευή με την είδηση και έφτασαν στο υψηλό ρεκόρ των 322,81 δολαρίων στη Νέα Υόρκη. Η μετοχή είχε κερδίσει 18% φέτος μέχρι το κλείσιμο της Πέμπτης.
Διαβάστε επίσης
ΣΥΡΙΖΑ: Νέες αποχωρήσεις, ανεξαρτητοποιήθηκε η Κυριακή Μάλαμα
Τράπεζες: Ράλι εσόδων από τόκους και προμήθειες στα 8 δισ.