THEPOWERGAME
Παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) οι δείκτες ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στις τηλεπικοινωνίες. Το δίκτυο τηλεπικοινωνιών (σταθερής) με τις πιο πολλές βλάβες στο α’ εξάμηνο του 2024 ήταν της Nova και το δίκτυο με τις λιγότερες ήταν του ΟΤΕ. Σε επίπεδο παραπόνων πελατών όμως, η απόκριση του customer care είναι πολύ καλύτερη εκείνη της Nova έναντι των ανταγωνιστών της.
Σύμφωνα με τους δείκτες ποιότητας που παρουσίασε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για το α’ εξάμηνο του 2024, μέσα σε 10 ημέρες ικανοποιείται το 95% έως 100% των παραπόνων των πελατών (για λογαριασμούς, χρεώσεις, ποιότητα δικτύου κ.λπ.). Στον ΟΤΕ ο δείκτης αυτός μετριάζεται στο 54% έως 98% και στη Vodafone το ποσοστό των παραπόνων που ικανοποιούνται μέσα σε 10 ημέρες βρίσκονται στο ενδιάμεσο μεταξύ 54% και 100%.
Ένας άλλος δείκτης που δείχνει την ικανοποίηση των πελατών, είναι μέσος χρόνος ικανοποίησης του 95% των παραπόνων των πελατών. Στη Nova ο δείκτης αυτός κινείται μεταξύ 1 και 8 ημερών, στον ΟΤΕ από 1 έως 102 ημέρες και στη Vodafone μεταξύ μιας ημέρας και 27 ημερών.
Σε ό,τι αφορά στα παράπονα χρεώσεων που φαίνεται να απασχολούν πολύ τους καταναλωτές, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ το 98,69% των παραπόνων επιλύονται στην Wind μέσα σε 10 ημέρες, στον ΟΤΕ το 85,08% των παραπόνων και στη Vodafone το 97,17%. Μάλιστα οι συγκεκριμένοι δείκτες της Nova βελτιώθηκαν σε σχέση με ένα χρόνο πριν, ενώ αντίθετα του ΟΤΕ επιβαρύνθηκαν, ενώ στην Vodafone το επίπεδο ικανοποίησης των παραπόνων χρεώσεων παρέμεινε σταθερό σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2023. Η επιβάρυνση του δείκτη του ΟΤΕ μπορεί ν’ αποδίδεται στην Cosmote η οποία απορροφήθηκε από τον ΟΤΕ στις αρχές του έτους.
Οι βλάβες του δικτύου σταθερής, στο δίκτυο της Nova σημειώνει τις περισσότερες βλάβες τόσο σε απόλυτο μέγεθος, όσο και ως ποσοστό του συνόλου των συνδέσεων. Ειδικότερα στο α’ εξάμηνο το δίκτυο σταθερής της Nova εμφάνισε 237.913 βλάβες ή σε ποσοστό 20,2% καθώς η εταιρεία διαθέτει περίπου 1,18 εκατ. συνδέσεις. Τις λιγότερες βλάβες παρουσίασε ο ΟΤΕ, συνολικά 135.508 ή σε ποσοστό 5,1%. Ενδιάμεσα κινήθηκε η Vodafone η οποία στους πρώτους έξι μήνες του έτους εμφάνισε 164.422 βλάβες ή σε ποσοστό 16,5%.
Αναφορικά με τον δείκτη αποκατάστασης βλαβών ο χρόνος που απαιτείται για την επιδιόρθωση του 95% των περιστάσεων κυμαίνεται από 191 ημέρες στον ΟΤΕ, σε 215,3 ημέρες στη Nova και σε 281 ημέρες στην Vodafone. H εταιρία που αποκαθιστά το μεγαλύτερο ποσοστό των βλαβών του δικτύου της είναι η Nova η οποία αποκαθιστά μέσα σε 24 ώρες το 71,4% των βλαβών. O OTE αποκαθιστά το 41% των βλαβών του και η Vodafone το 31,8%.
Στις νέες συνδέσεις και τον χρόνο επίτευξης τους, ο ΟΤΕ μέσα στο α’ τρίμηνο ικανοποίησε τις περισσότερες, συνολικά 129.711 νέες συνδέσεις και υλοποίησε το 95% αυτών μέσα σε 32,3 ημέρες. Η Vodafone ικανοποίησε 62.490 νέες συνδέσεις και υλοποίησε το 95% μέσα σε 41 ημέρες. Τέλος η Wind ικανοποίησε 38.851 νέες συνδέσεις και με χρόνο παράδοσης του 95% των ταχύτερα αποδιδόμενων συνδέσεων μέσα σε 38,5 ημέρες.
Διαβάστε επίσης
Αυξάνονται οι επενδύσεις σε συγκροτήματα επώνυμων διαμερισμάτων
Reuters: Απόγνωση για τα μύδια στην Ελλάδα λόγω κλίματος
Εμπόδιο για τις ενεργειακές κοινότητες η απουσία ηλεκτρικού χώρου