THEPOWERGAME
Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba κυκλοφόρησε μια ενημερωμένη έκδοση του εργαλείου μετάφρασης με τεχνητή νοημοσύνη που, όπως λέει, είναι καλύτερο από τα προϊόντα που προσφέρονται από την Google, την DeepL και το ChatGPT.
Αυτό βασίζεται σε μια αξιολόγηση του νέου μοντέλου της Alibaba International, Marco MT, από το πλαίσιο αναφοράς μετάφρασης Flores, δήλωσε η κινεζική εταιρεία.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη διεθνής μονάδα της Alibaba κυκλοφόρησε το προϊόν μετάφρασης τεχνητής νοημοσύνης ως ενημέρωση ενός προϊόντος που είχε αποκαλυφθεί πριν από περίπου ένα χρόνο, το οποίο λέει ότι έχει ήδη 500.000 χρήστες εμπόρους. Οι πωλητές με έδρα σε μία χώρα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο μετάφρασης για να δημιουργήσουν σελίδες προϊόντων στη γλώσσα της αγοράς-στόχου.
Η νέα έκδοση βασίζεται μόνο σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, επιτρέποντάς της να αντλεί στοιχεία από τα συμφραζόμενα, όπως τον πολιτισμό ή τους συγκεκριμένους όρους του κλάδου, είπε στο CNBC ο Kaifu Zhang, αντιπρόεδρος του Alibaba International Digital Commerce Group και επικεφαλής της πρωτοβουλίας τεχνητής νοημοσύνης της επιχείρησης. σε συνέντευξη την Τρίτη.
«Η ιδέα είναι ότι θέλουμε αυτό το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης να βοηθήσει τους εμπόρους, γιατί αν οι έμποροι πάνε καλά, η πλατφόρμα θα τα πάει καλά», είπε.
Τα μοντέλα μεγάλων γλωσσών τροφοδοτούν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT του OpenAI, το οποίο μπορεί επίσης να μεταφράσει κείμενο. Τα μοντέλα, εκπαιδευμένα σε τεράστιες ποσότητες δεδομένων, μπορούν να δημιουργήσουν ανθρώπινες απαντήσεις στις προτροπές των χρηστών.
Το εργαλείο μετάφρασης της Alibaba βασίζεται στο δικό της μοντέλο που ονομάζεται Qwen. Το προϊόν υποστηρίζει 15 γλώσσες: Αραβικά, Κινέζικα, Ολλανδικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικα, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ρωσικά, Ισπανικά, Τουρκικά και Ουκρανικά.
Ο Zhang είπε ότι αναμένει «σημαντική ζήτηση» για το εργαλείο από την Ευρώπη και την Αμερική. Αναμένει επίσης ότι οι αναδυόμενες αγορές θα αποτελέσουν σημαντικό τομέα χρήσης.
Όταν οι χρήστες του Alibaba.com – ένας ιστότοπος για τους προμηθευτές που πωλούν σε επιχειρήσεις – κατηγοριοποιούνται ανά χώρα, οι αναπτυσσόμενες χώρες αντιπροσωπεύουν περίπου τους μισούς από τους 20 κορυφαίους ενεργούς χρήστες εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, είπε ο Zhang.
Οι κινεζικές εταιρείες αναζητούν ολοένα και περισσότερο στο εξωτερικό ευκαιρίες ανάπτυξης, ειδικά οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου. PDD Holdings. Ο Temu, ο πωλητής γρήγορης μόδας Shein και το TikTok της ByteDance είναι μεταξύ των πρόσφατων εισερχόμενων στην παγκόσμια αγορά. Πολλοί έμποροι με έδρα την Κίνα πωλούν επίσης στο Amazon.com.
Από τότε που η Alibaba παρουσίασε την πρώτη έκδοση του εργαλείου μετάφρασης τεχνητής νοημοσύνης το περασμένο φθινόπωρο, η εταιρεία είπε ότι οι έμποροι το έχουν χρησιμοποιήσει για περισσότερες από 100 εκατομμύρια καταχωρίσεις προϊόντων. Παρόμοια με άλλες υπηρεσίες που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη, η βασική τιμολόγηση χρεώνει τους εμπόρους με βάση την ποσότητα του μεταφρασμένου κειμένου.
Ο Zhang αρνήθηκε να μοιραστεί πόσο θα κόστιζε η ενημερωμένη έκδοση. Είπε ότι περιλαμβάνεται σε ορισμένα πακέτα υπηρεσιών για εμπόρους που θέλουν απλή έκθεση σε χρήστες του εξωτερικού.
Η σκέψη του είναι ότι η μετάφραση με βάση τα συμφραζόμενα καθιστά πολύ πιο πιθανό να αποφασίσουν οι καταναλωτές να αγοράσουν. Μοιράστηκε ένα παράδειγμα στο οποίο μια καθομιλουμένη κινεζική περιγραφή για μια παντόφλα θα απέκλειε τους αγγλόφωνους καταναλωτές εάν μεταφραζόταν μόνο κυριολεκτικά, χωρίς να καταλάβουμε το υπονοούμενο νόημα.
«Η ενημερωμένη μηχανή μετάφρασης θα κάνει το Double 11 καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές λόγω της πιο αυθεντικής έκφρασης», είπε ο Zhang, αναφερόμενος στο φεστιβάλ αγορών υπό την ηγεσία της Alibaba που επικεντρώνεται στις 11 Νοεμβρίου κάθε χρόνο.
Η διεθνής δραστηριότητα της Alibaba περιλαμβάνει πλατφόρμες όπως η AliExpress και η Lazada, η οποία στοχεύει κυρίως τη Νοτιοανατολική Ασία. Η διεθνής μονάδα ανέφερε αύξηση πωλήσεων 32% στα 4,03 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη μείωση των πωλήσεων κατά 1% σε ετήσια βάση στα 15,6 δισεκατομμύρια δολάρια για την κύρια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου Taobao και Tmall της Alibaba, η οποία έχει επικεντρωθεί στην Κίνα.
Η εφαρμογή Taobao είναι επίσης δημοφιλής στους καταναλωτές στη Σιγκαπούρη. Τον Σεπτέμβριο, η εφαρμογή κυκλοφόρησε μια αγγλική έκδοση με AI για χρήστες στη χώρα.
Οι αναλυτές της Nomura αναμένουν ότι τα διεθνή έσοδα της Alibaba επιβραδύνθηκαν ελαφρά στο 29% σε ετήσια βάση το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, ενώ οι λειτουργικές ζημίες μειώθηκαν, σύμφωνα με έκθεση της 10ης Οκτωβρίου. Η Alibaba δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε θα ανακοινώσει τα τριμηνιαία κέρδη.
Διαβάστε επίσης
Oι 7 νέες “hot” περιοχές για αγορά εξοχικής κατοικίας
Η ανομβρία επενδύσεων και οι συνεδριάσεις της διυπουργικής
Energean: Αναβoλή της συζήτησης στο ΣτΕ για το μπλοκ στα Ιωάννινα