Γ.Δ.
1607.79 +0,62%
ACAG
+1,17%
6.07
AEM
-1,02%
4.519
AKTR
-2,42%
5.25
BOCHGR
-1,12%
5.32
CENER
-0,33%
8.97
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,24%
8.34
EVR
-0,29%
1.715
NOVAL
+2,00%
2.55
OPTIMA
+1,27%
14.34
TITC
-1,23%
40.1
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+1,10%
2.3
ΑΒΕ
+0,47%
0.424
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.82
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
+0,12%
4.27
ΑΛΦΑ
+5,84%
1.9475
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,46%
10.77
ΑΣΚΟ
0,00%
3.1
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,00%
0.714
ΑΤΤΙΚΑ
-1,29%
2.3
ΒΙΟ
+1,79%
5.68
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.73
ΒΙΟΣΚ
+0,68%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,33%
1.5
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,86%
18.34
ΔΑΑ
-1,73%
8.74
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+2,24%
13.22
ΔΟΜΙΚ
+0,74%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,78%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-0,53%
1.86
ΕΕΕ
-0,34%
40.96
ΕΚΤΕΡ
+1,24%
2.045
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΠΕ
+0,65%
7.8
ΕΛΣΤΡ
+0,87%
2.32
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.786
ΕΛΧΑ
+0,47%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,91%
1.095
ΕΤΕ
+3,53%
8.924
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,12%
2.503
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.835
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.94
ΙΚΤΙΝ
+0,98%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.67
ΙΝΛΙΦ
+4,47%
4.91
ΙΝΛΟΤ
-1,73%
1.022
ΙΝΤΕΚ
+2,23%
5.97
ΙΝΤΕΤ
+5,46%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,33%
3.06
ΚΑΡΕΛ
+1,25%
324
ΚΕΚΡ
+3,61%
1.29
ΚΕΠΕΝ
+0,52%
1.95
ΚΟΡΔΕ
-0,23%
0.438
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,65%
6.12
ΚΡΙ
+1,84%
16.6
ΚΤΗΛΑ
-1,55%
1.9
ΚΥΡΙΟ
+1,50%
0.948
ΛΑΒΙ
+1,66%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.51
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
-1,14%
1.73
ΛΟΥΛΗ
+0,90%
3.38
ΜΑΘΙΟ
-4,52%
0.718
ΜΕΒΑ
+0,52%
3.9
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.81
ΜΙΝ
+1,00%
0.505
ΜΟΗ
-0,37%
21.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,90%
2.745
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
+1,22%
26.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,26%
3.83
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.39
ΜΠΤΚ
-9,76%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,77%
35.5
ΝΑΚΑΣ
+2,68%
3.06
ΝΑΥΠ
-1,90%
0.824
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-0,70%
28.2
ΟΛΠ
-1,37%
32.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,12%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
+1,90%
15.02
ΟΤΟΕΛ
-1,12%
10.62
ΠΑΙΡ
+1,02%
0.99
ΠΑΠ
-0,38%
2.6
ΠΕΙΡ
-0,59%
4.533
ΠΕΡΦ
-0,39%
5.14
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,77%
3.865
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+1,89%
1.294
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.7
ΣΑΡ
-1,86%
12.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,77%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-1,92%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
-3,01%
0.58
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-0,83%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,24%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-13,41%
0.71

Τι σημαίνει η έλευση του TikTok στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο

Ξεχάστε την Amazon και το Facebook ακόμη και τα ZARA. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok, ξεκίνησε εδώ και λίγες διάστημα τις πωλήσεις εντός εφαρμογής, σε συνεργασία με γνωστά ευρωπαϊκά brands, αλλάζοντας το τοπίο στο λιανεμπόριο.

Η εφαρμογή, που ανήκει στον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα ByteDance, δοκιμάζει μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει στους παραγωγούς να πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας σε χρήστες της εφαρμογής TikTok. Η βρετανική streetwear μάρκα Hype είναι μία από τις πρώτες που απέκτησαν πρόσβαση στην εφαρμογή, η οποία θα της επιτρέψει να εμφανίζει μια σειρά από προϊόντα στο TikTok.

TikTok: Πώς θα λειτουργεί η εφαρμογή πώλησης

Το TikTok δεν θα εμπλέκεται με τις πωλήσεις, αυτές θα τις κάνουν οι ίδιες οι εταιρείες που θα συνεργαστούν με την εφαρμογή. Επίσης θα διευθύνουν τα «ειδικά καταστήματά» τους εντός του οικοσυστήματος του TikTok, θα λαμβάνουν παραγγελίες και θα επικοινωνούν με τους καταναλωτές.

Ο Douyin, η κινεζική έκδοση του Tiktok, προσφέρει ήδη αγορές εντός εφαρμογής με πωλήσεις στην Κίνα που ξεπέρασαν κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του τα 26 δισ. δολάρια. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δοκιμάζει τις δυνάμεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός της Κίνας εδώ και αρκετό καιρό, συνεργαζόμενη με το Shopify. Ήδη περισσότεροι από 1 εκατομμύριο εταιρείες λιανικής έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζουν και να συνδέουν τα καταστήματά τους με τους λογαριασμούς τους στο TikTok Business.

Η σημασία της γενιάς Z

Η TikTok ελπίζει να εξαργυρώσει τα υψηλά επίπεδα αφοσίωσης των χρηστών της σε σύγκριση με τους αντιπάλους της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρέχοντας ένα αποτελεσματικό μέσο για τους λιανοπωλητές να διαφημίζονται απευθείας στους εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του Gen Z.

«Το TikTok είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για γυναίκες της γενιάς Z με 1,65 δισεκατομμύρια λήψεις και ανεκμετάλλευτο δυναμικό μάρκετινγκ», λέει ο Eric Dahan, συνιδρυτής του Open Influence. «Έφτασε τα 100 εκατομμύρια χρηστών στην Ευρώπη ημερησίως και αύξησε τον αριθμό των συνδρομητών του κατά 800% στις ΗΠΑ», προσθέτει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!