Γ.Δ.
1510.93 +0,30%
ACAG
-0,50%
5.92
BOCHGR
0,00%
4.75
CENER
+0,50%
10
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
+0,12%
8.27
EVR
0,00%
1.505
NOVAL
+0,42%
2.37
OPTIMA
-0,16%
12.76
TITC
-0,13%
39.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,82%
1.73
ΑΒΕ
-0,90%
0.441
ΑΔΜΗΕ
+3,51%
2.8
ΑΚΡΙΤ
+1,33%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,67%
4.475
ΑΛΦΑ
-0,23%
1.723
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,76%
10.38
ΑΣΚΟ
+3,57%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+2,25%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.45
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
-0,88%
2.26
ΒΙΟ
-0,17%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-2,45%
1.99
ΒΙΟΣΚ
+0,31%
1.63
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,74%
2.26
ΓΕΒΚΑ
+1,08%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.58
ΔΑΑ
+0,96%
8.228
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,55%
12.67
ΔΟΜΙΚ
-0,33%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,13%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+12,11%
2.13
ΕΕΕ
+0,60%
33.58
ΕΚΤΕΡ
-1,07%
1.85
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,70%
2.31
ΕΛΛ
-0,34%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,20%
2.22
ΕΛΠΕ
-0,39%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+1,44%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+1,62%
1.882
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.235
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,69%
8.048
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+0,47%
2.357
ΕΧΑΕ
+0,41%
4.85
ΙΑΤΡ
+1,53%
1.655
ΙΚΤΙΝ
+3,76%
0.373
ΙΛΥΔΑ
+11,76%
1.9
ΙΝΚΑΤ
+1,47%
4.82
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,13%
1.072
ΙΝΤΕΚ
-0,81%
6.14
ΙΝΤΕΤ
+2,08%
1.225
ΙΝΤΚΑ
+5,31%
3.175
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
+7,39%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
+9,68%
0.487
ΚΟΥΑΛ
-3,45%
1.4
ΚΟΥΕΣ
+0,98%
6.16
ΚΡΙ
-1,54%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
+4,50%
1.045
ΛΑΒΙ
+1,62%
0.815
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
+2,31%
0.266
ΛΕΒΠ
+27,36%
0.27
ΛΟΓΟΣ
+0,63%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+0,35%
2.89
ΜΑΘΙΟ
+1,34%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+2,59%
2.38
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,71%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,28%
21.2
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.76
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,92%
25.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-1,83%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,06%
34.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
-1,00%
0.792
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
22
ΟΛΠ
-0,66%
30.25
ΟΛΥΜΠ
+3,19%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,63%
15.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
+2,17%
15.1
ΟΤΟΕΛ
+1,83%
11.1
ΠΑΙΡ
+9,76%
1.08
ΠΑΠ
+2,80%
2.57
ΠΕΙΡ
+0,36%
4.195
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.85
ΠΕΤΡΟ
-0,72%
8.3
ΠΛΑΘ
+5,76%
4.22
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
-1,27%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,93%
5.4
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.74
ΣΑΡ
+0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,53%
0.365
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,98%
6.18
ΣΠΙ
+4,44%
0.658
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
20.04
ΤΖΚΑ
+1,79%
1.71
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,97%
0.204
ΦΡΛΚ
+2,43%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Τι σημαίνει η έλευση του TikTok στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο

Ξεχάστε την Amazon και το Facebook ακόμη και τα ZARA. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok, ξεκίνησε εδώ και λίγες διάστημα τις πωλήσεις εντός εφαρμογής, σε συνεργασία με γνωστά ευρωπαϊκά brands, αλλάζοντας το τοπίο στο λιανεμπόριο.

Η εφαρμογή, που ανήκει στον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα ByteDance, δοκιμάζει μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει στους παραγωγούς να πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας σε χρήστες της εφαρμογής TikTok. Η βρετανική streetwear μάρκα Hype είναι μία από τις πρώτες που απέκτησαν πρόσβαση στην εφαρμογή, η οποία θα της επιτρέψει να εμφανίζει μια σειρά από προϊόντα στο TikTok.

TikTok: Πώς θα λειτουργεί η εφαρμογή πώλησης

Το TikTok δεν θα εμπλέκεται με τις πωλήσεις, αυτές θα τις κάνουν οι ίδιες οι εταιρείες που θα συνεργαστούν με την εφαρμογή. Επίσης θα διευθύνουν τα «ειδικά καταστήματά» τους εντός του οικοσυστήματος του TikTok, θα λαμβάνουν παραγγελίες και θα επικοινωνούν με τους καταναλωτές.

Ο Douyin, η κινεζική έκδοση του Tiktok, προσφέρει ήδη αγορές εντός εφαρμογής με πωλήσεις στην Κίνα που ξεπέρασαν κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του τα 26 δισ. δολάρια. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δοκιμάζει τις δυνάμεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός της Κίνας εδώ και αρκετό καιρό, συνεργαζόμενη με το Shopify. Ήδη περισσότεροι από 1 εκατομμύριο εταιρείες λιανικής έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζουν και να συνδέουν τα καταστήματά τους με τους λογαριασμούς τους στο TikTok Business.

Η σημασία της γενιάς Z

Η TikTok ελπίζει να εξαργυρώσει τα υψηλά επίπεδα αφοσίωσης των χρηστών της σε σύγκριση με τους αντιπάλους της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρέχοντας ένα αποτελεσματικό μέσο για τους λιανοπωλητές να διαφημίζονται απευθείας στους εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του Gen Z.

«Το TikTok είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για γυναίκες της γενιάς Z με 1,65 δισεκατομμύρια λήψεις και ανεκμετάλλευτο δυναμικό μάρκετινγκ», λέει ο Eric Dahan, συνιδρυτής του Open Influence. «Έφτασε τα 100 εκατομμύρια χρηστών στην Ευρώπη ημερησίως και αύξησε τον αριθμό των συνδρομητών του κατά 800% στις ΗΠΑ», προσθέτει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!