Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Τι σημαίνει η έλευση του TikTok στο ευρωπαϊκό λιανεμπόριο

Ξεχάστε την Amazon και το Facebook ακόμη και τα ZARA. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok, ξεκίνησε εδώ και λίγες διάστημα τις πωλήσεις εντός εφαρμογής, σε συνεργασία με γνωστά ευρωπαϊκά brands, αλλάζοντας το τοπίο στο λιανεμπόριο.

Η εφαρμογή, που ανήκει στον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα ByteDance, δοκιμάζει μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει στους παραγωγούς να πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας σε χρήστες της εφαρμογής TikTok. Η βρετανική streetwear μάρκα Hype είναι μία από τις πρώτες που απέκτησαν πρόσβαση στην εφαρμογή, η οποία θα της επιτρέψει να εμφανίζει μια σειρά από προϊόντα στο TikTok.

TikTok: Πώς θα λειτουργεί η εφαρμογή πώλησης

Το TikTok δεν θα εμπλέκεται με τις πωλήσεις, αυτές θα τις κάνουν οι ίδιες οι εταιρείες που θα συνεργαστούν με την εφαρμογή. Επίσης θα διευθύνουν τα «ειδικά καταστήματά» τους εντός του οικοσυστήματος του TikTok, θα λαμβάνουν παραγγελίες και θα επικοινωνούν με τους καταναλωτές.

Ο Douyin, η κινεζική έκδοση του Tiktok, προσφέρει ήδη αγορές εντός εφαρμογής με πωλήσεις στην Κίνα που ξεπέρασαν κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του τα 26 δισ. δολάρια. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δοκιμάζει τις δυνάμεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός της Κίνας εδώ και αρκετό καιρό, συνεργαζόμενη με το Shopify. Ήδη περισσότεροι από 1 εκατομμύριο εταιρείες λιανικής έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζουν και να συνδέουν τα καταστήματά τους με τους λογαριασμούς τους στο TikTok Business.

Η σημασία της γενιάς Z

Η TikTok ελπίζει να εξαργυρώσει τα υψηλά επίπεδα αφοσίωσης των χρηστών της σε σύγκριση με τους αντιπάλους της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρέχοντας ένα αποτελεσματικό μέσο για τους λιανοπωλητές να διαφημίζονται απευθείας στους εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του Gen Z.

«Το TikTok είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για γυναίκες της γενιάς Z με 1,65 δισεκατομμύρια λήψεις και ανεκμετάλλευτο δυναμικό μάρκετινγκ», λέει ο Eric Dahan, συνιδρυτής του Open Influence. «Έφτασε τα 100 εκατομμύρια χρηστών στην Ευρώπη ημερησίως και αύξησε τον αριθμό των συνδρομητών του κατά 800% στις ΗΠΑ», προσθέτει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!