THEPOWERGAME
Η Meta, με επικεφαλής τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, προωθεί τις συσκευές εικονικής πραγματικότητας ως το επόμενο μεγάλο βήμα, αλλά φαίνεται ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για κάτι πιο απλό, όπως τα γυαλιά ηλίου με κάμερα. Τα έξυπνα γυαλιά Ray-Ban της Meta κερδίζουν έδαφος, καθώς οι χρήστες τα χρησιμοποιούν για να τραβούν φωτογραφίες και βίντεο, ενώ η ενδιαφέρον για το metaverse παραμένει περιορισμένο.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, στη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της, η Meta αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα έκδοση των γυαλιών της, τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2023 και κατασκευάζονται σε συνεργασία με την EssilorLuxottica. Παρά το μέτριο ενδιαφέρον για την πρώτη έκδοση το 2021, η νέα γενιά σημείωσε μεγαλύτερη επιτυχία, με περισσότερες από 700.000 πωλήσεις.
Οι δημιουργοί περιεχομένου φαίνεται να είναι από τους κύριους χρήστες των γυαλιών. Πάνω από 50 εκατομμύρια δημιουργοί βίντεο σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook για να κερδίσουν χρήματα, και πολλοί από αυτούς επιλέγουν τα έξυπνα γυαλιά για ευκολία στη λήψη βίντεο. Τα γυαλιά προσφέρουν εύκολη εγγραφή με το πάτημα ενός κουμπιού και γίνονται δημοφιλή για τη διακριτική τους χρήση. Ένα παράδειγμα είναι ο Söderberg, που χρησιμοποιεί τα γυαλιά για να τραβάει βίντεο στους δρόμους της Στοκχόλμης, χωρίς την ανάγκη κάμερας ή άλλου εξοπλισμού.
Παράλληλα, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, εταιρείες όπως η Snap και η Google προσπαθούν να αναπτύξουν τα δικά τους έξυπνα γυαλιά, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν καταφέρει να κατακτήσουν την αγορά. Η Meta συνεργάζεται στενά με την EssilorLuxottica για την περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων της, ενώ εξετάζει ακόμα και την αγορά μεριδίου στην εταιρεία. Ο Zuckerberg θεωρεί ότι η αγορά των έξυπνων γυαλιών θα εξελιχθεί σε μια από τις πιο επιτυχημένες τεχνολογικές κατηγορίες, ειδικά αν οι άνθρωποι επιλέξουν να αναβαθμίσουν τα κανονικά τους γυαλιά σε έξυπνα γυαλιά με δυνατότητες AI.
Διαβάστε επίσης
Commerzbank: Η “σιδηρά κυρία” που θα αντιμετωπίσει τη UniCredit
Minions: Τα “χρυσά” πλάσματα που έφεραν 5,5 δισ. στη Universal
Elsewedy: Η νέα ελληνική θυγατρική, τα σχέδια για την αγορά ΑΠΕ