THEPOWERGAME
Η έννοια της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης είναι λίγο-πολύ γνωστή πλέον στους περισσότερους από εμάς, και ειδικά στον κύκλο των επιχειρήσεων. Διευκρινίζουμε πάντως ότι «Ηλεκτρονική Τιμολόγηση» δεν είναι η εξαγωγή ενός τιμολογίου σε ένα είδος ψηφιακού αρχείου (π.χ. PDF) και η αποστολή του στον πελάτη. Εδώ και πολλά χρόνια, όσες επιχειρήσεις είχαν οποιοδήποτε σύστημα μηχανογράφησης, διέθεταν τα τιμολόγιά τους και σε κάποια ψηφιακή μορφή.
Η λειτουργία της πραγματικής (και ολοένα και πιο υποχρεωτικής) Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, όμως, είναι η αυτόματη δημιουργία ενός αρχείου με πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές, που έχουν προκαθοριστεί από το Ελληνικό Κράτος, η διαβίβαση αυτού μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου στον πελάτη με ασφαλή και αυτοματοποιημένο τρόπο, καθώς και η αντίστοιχη ενημέρωση της πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.
Όλη αυτή η διαδικασία είναι πλέον υποχρεωτική και για τους φορείς του Δημοσίου, ενώ από τις αρχές του νέου έτους θα είναι υποχρεωτική και για τις δαπάνες της Γενικής Κυβέρνησης.
Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά, ότι οποιοσδήποτε έχει έστω και μία συναλλαγή, οποιασδήποτε μορφής, ύψους, διάρκειας κ.λπ., με το Δημόσιο, ΔΕΝ θα μπορεί να τιμολογεί παρά μόνο εάν διαθέτει μία ειδική λύση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης προς το Δημόσιο (B2G).
Αυτό ακριβώς καλύπτει η λύση B2G EINVOICING της SOFTONE IMPACT. Πρόκειται για την κορυφαία λύση της αγοράς η οποία παρέχεται από την SOFTONE IMPACT με την 25έτη και πλέον εμπειρία της σε θέματα ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
Η SOFTONE IMPACT έχει λάβει πιστοποιητικό καταλληλότητας ως ένας από τους πολύ λίγους εγκεκριμένους παρόχους εν Ελλάδι και βέβαια, εκτός από τις συναλλαγές B2G (με το Δημόσιο), καλύπτει και όλες τις υπόλοιπες, δηλαδή αυτές με καταναλωτές (B2C) αλλά και προς επιχειρήσεις (Β2Β).
Το EINVOICING είναι μία Cloud υπηρεσία (ένα Software as a Service επί της ουσίας), που συνοδεύεται από εξαιρετικά πλεονεκτήματα και δυνατότητες.
Για παράδειγμα, δεν απαιτείται κάποια εγκατάσταση στον χώρο του πελάτη, με αποτέλεσμα ο χρόνος υλοποίησης να είναι ελάχιστος καθώς αρκεί να ρυθμιστούν οι βασικές παράμετροι κάθε επιχείρησης και οι χρήστες που θα έχουν πρόσβαση στο σύστημα.
Παράλληλα, η απουσία client και η κεντρική λειτουργία της επιχείρησης στο Cloud, μεταφράζεται σε 4 εξαιρετικά πλεονεκτήματα για κάθε επιχείρηση:
1ον, το σύστημα διατηρεί αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας, οπότε ό,τι και να συμβεί η συνέχεια της επιχείρησής σας είναι διασφαλισμένη.
2ον, η ασφάλεια των δεδομένων και της πρόσβασης είναι εξαιρετικά υψηλά και σε κάθε περίπτωση πολύ ανώτερα επίπεδα από μία τοπική εγκατάσταση.
3ον, δεν υπάρχει ουσιαστικά η έννοια της αναβάθμισης όπως τη γνωρίζαμε, καθώς το κεντρικό σύστημα ενημερώνεται από τη SOFTONE IMPACT με ό,τι απαιτείται (π.χ. μία νέα νομοθεσία ή όπως πρόσφατα ανακοινώθηκε η υποχρεωτική χρήση ηλεκτρονικού Δελτίου Αποστολής), με αποτέλεσμα ο χρήστης μόλις κάνει login, να έχει διαθέσιμες νέες επιλογές και δυνατότητες.
4ον, η πρόσβαση είναι πανεύκολη, δεν απαιτεί ειδικές συσκευές ή hardware, μπορεί να πραγματοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, από οποιονδήποτε χρήστη και από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
Συμμόρφωση με αξιοπιστία
Το βασικό πλεονέκτημα που κερδίζει η επιχείρησή σας με την υπηρεσία EINVOICING τόσο σε ό,τι αφορά την τιμολόγηση προς το Δημόσιο (B2G), όσο και οποιαδήποτε άλλη μορφή Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, είναι φυσικά η συμμόρφωση με τη νομοθεσία και τους κανόνες του Κράτους, στοιχεία που διαρκώς μεταβάλλονται καθώς οι επιχειρήσεις και το Δημόσιο εκσυγχρονίζονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η SOFTONE IMPACT είναι ο μοναδικός πάροχος που διαθέτει επίσημη πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για τη δυνατότητα επεξεργασίας περισσοτέρων από 5.000.000 παραστατικών σε ωριαία βάση. Επίσης, είναι η πρώτη εταιρεία που προσφέρει καθετοποιημένες λύσεις σε επιχειρήσεις του χρηματοοικονομικού, του retail, του φαρμακευτικού, του κλάδου της φιλοξενίας, του κατασκευαστικού, του τεχνολογικού, αλλά και του κλάδου παροχής υπηρεσιών, βασιζόμενη στην εμπειρία που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα διεθνή και ελληνικά brands στους κλάδους αυτούς.
Παράλληλα, η λύση της SOFTONE IMPACT είναι συμβατή με οποιοδήποτε σύστημα ERP ενδέχεται να χρησιμοποιεί ήδη η επιχείρησή σας, και φυσικά συνοδεύεται από όλα τα οφέλη της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, όπως:
- Εύκολη αρχειοθέτηση και αναζήτηση τιμολογίων.
- Απλή και ξεκάθαρη ιχνηλάτηση και παρακολούθηση κάθε τιμολογίου.
- Αποστολή σε πραγματικό χρόνο.
- Ταχύτερη διεκπεραίωση και μείωση του χρόνου εξόφλησης.
- Αυτοματοποίηση διαδικασιών και μηδενισμός λαθών.
- Προστασία του περιβάλλοντος και αναβάθμιση της CSR πολιτικής κάθε επιχείρησης.
Η χρήση της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης είναι δεδομένη και πλέον, επεκτείνεται και στις συμβάσεις με το Δημόσιο (B2G). Κάθε επιχείρηση, θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες της, και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο χρειάζεται έναν έμπιστο και αξιόπιστο σύμβουλο ψηφιακού μετασχηματισμού με δεδομένη εμπειρία και τεχνογνωσία. Αυτός ακριβώς ο συνεργάτης, είναι η SOFTONE IMPACT.
Μάθετε περισσότερα στο www.einvoicing.gr