THEPOWERGAME
Η T-Mobile δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με την OpenAI για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει την εταιρεία τηλεπικοινωνιών να κερδίσει και να διατηρήσει πελάτες.
Οι εταιρείες δήλωσαν ότι η νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται IntentCX, θα συλλέγει δεδομένα σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις των πελατών από τα εκατομμύρια των συνδρομητών της T-Mobile που χρησιμοποιούν την εφαρμογή T-Life. Η εφαρμογή, που ξεκίνησε φέτος, συνδυάζει διάφορες υπάρχουσες υπηρεσίες, όπως η διαχείριση λογαριασμών, η ενσωμάτωση smartwatch και οι προσφορές λιανικής T-Mobile Tuesdays μέσω μιας ενιαίας πύλης.
Η T-Mobile δήλωσε ότι η συνεργασία θα βοηθήσει την εταιρεία να αυτοματοποιήσει εργασίες που κανονικά θα μπορούσαν να απαιτούν μια επίσκεψη σε κατάστημα ή μια κλήση σε έναν υπάλληλο εξυπηρέτησης πελατών. Η νέα πλατφόρμα θα συνδυάζει δεδομένα σχετικά με προηγούμενες κλήσεις εξυπηρέτησης με πληροφορίες για την κατάσταση του δικτύου για την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους, για παράδειγμα.
«Αν μας καλέσατε επειδή είχατε μια διακοπείσα κλήση πριν από λίγα λεπτά, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απαντήσει σε αυτή την κλήση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μάικ Σίβερτ την Τετάρτη κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης για επενδυτές στο Σαν Φρανσίσκο.
Οι γνώσεις από προηγούμενες αποστασίες πελατών μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην πρόληψη μελλοντικών αλλαγών, δήλωσε ο Σίβερτ. Η αποτροπή της απώλειας συνδρομητών, ή αλλιώς η απομάκρυνση, αποτελεί προτεραιότητα σε μια βιομηχανία τηλεπικοινωνιών που εκτιμά τις αξιόπιστες ροές εσόδων.
«Κάθε ένας απ’ αυτούς τους πελάτες που μας εγκατέλειψε άφησε ένα ξεχωριστό εξατομικευμένο ψίχουλο δεδομένων σχετικά με το λόγο που έφυγαν», δήλωσε ο Σίβερτ. «Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εξακριβώσει τι πήγε στραβά και γιατί».
Οι εταιρείες δήλωσαν ότι τα δεδομένα πελατών που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση του IntentCX θα είναι ασφαλή, αλλά προσέφεραν λίγες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα τα χρησιμοποιήσει ο τεχνολογικός γίγαντας. Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Άλτμαν δήλωσε ότι η εταιρεία του δεν χρησιμοποιεί δεδομένα εταιρικών πελατών για να «εκπαιδεύσει» τα εμβληματικά προϊόντα AI της, όπως το ChatGPT.
«Αυτά είναι τα δικά σας δεδομένα», δήλωσε ο Άλτμαν . «Τα δεδομένα άλλων πελατών, αυτά είναι τα δικά τους δεδομένα. Μπορούμε να κάνουμε προσαρμοσμένα μοντέλα για εσάς με αυτά τα δεδομένα. Αλλά αυτά δεν είναι δεδομένα που βελτιώνουν τα βασικά μοντέλα της OpenAI, ποτέ».
Η πλατφόρμα τεχνολογίας AI, η οποία θα ενσωματωθεί στα συστήματα λειτουργίας και συναλλαγών της T-Mobile, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2025.
Οι εταιρείες δήλωσαν ότι θα συνεργαστούν επίσης για την ανάπτυξη πρόσθετων υπηρεσιών και εργαλείων με δυνατότητα AI στο πλαίσιο της συμφωνίας τους.
Διαβάστε επίσης
“Έπεσε” η προκαταβολή για την εξυγίανση του Καζίνο Λουτρακίου
Κλουκίνας Λάππας: Προκλήσεις στα βρεφικά, ευκαιρίες στις μισθώσεις Zara και Adidas
Eurelectric: Πώς εξελίσσονται οι αγορές ηλεκτρικής ενέργειας