THEPOWERGAME
Σε σταθερό έδαφος κινήθηκε το β’ τρίμηνο η παγκόσμια αγορά tablet, με τις πωλήσεις, πάντως, να βρίσκονται στα προ της πανδημίας επίπεδα και όχι στο pick, που κατέγραψε η αγορά την περίοδο της COVID-19. Οι πωλήσεις tablet κατέγραψαν ετήσια αύξηση 22,1% το 2ο τρίμηνο του 2024, φτάνοντας συνολικά τα 34,4 εκατ. μονάδες από 32,5 εκατ. συσκευές, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation (IDC).
Τα αποτελέσματα – σύμφωνα με όσα σχολιάζουν οι αναλυτές – ωφελήθηκαν από την ευνοϊκή σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και συνδέονται – κατά κύριο λόγο – με τις ανανεώσεις προϊόντων από πολλούς κορυφαίους προμηθευτές και έναν κύκλο αντικατάστασης σε συνδυασμό με την αναπλήρωση αποθεμάτων. Ωστόσο, οι όγκοι είναι συγκρίσιμοι μόνο με τα επίπεδα αποστολών πριν από την πανδημία και όχι με τις άνευ προηγουμένου πωλήσεις, που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σε επίπεδο κατασκευαστών, η Apple πέτυχε πωλήσεις 12,3 εκατ. μονάδων, αυξημένες κατά 18,2% σε ετήσια βάση το 2ο τρίμηνο του έτους. “Με την κυκλοφορία των μοντέλων iPad Air και iPad Pro 11″ και 13″, η εταιρεία κατάφερε επιτέλους να σημειώσει ανάπτυξη στην αγορά. Ο όγκος των iPad αυξήθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο, εκτός από την Κίνα, όπου ο ανταγωνισμός από τοπικούς παίκτες, όπως η Huawei και η Xiaomi, επηρέασε αρνητικά την εταιρεία”, αναφέρει η ανάλυση της IDC.
Η Samsung κατέλαβε τη δεύτερη θέση με αποστολές 6,9 εκατ. τεμαχίων το 2ο τρίμηνο του 24ου, που αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση 18,6%. Η εταιρεία κατάφερε να αναπτυχθεί παρά το γεγονός ότι δεν είχε καμία σημαντική κυκλοφορία προϊόντων, με την ανάπτυξη να προέρχεται, κυρίως, από τα πολλά νέα εμπορικά λανσαρίσματα.
Η Lenovo κατάφερε να βρεθεί στην τρίτη θέση, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 16,7% και αποστολές 2,5 εκατομμυρίων μονάδων. Τα αποσπώμενα tablet της εταιρείας κατέγραψαν πολύ μεγαλύτερη ετήσια ανάπτυξη (39,7%).
Από την πλευρά της, η Huawei κατέλαβε την τέταρτη θέση με σταθερή ετήσια ανάπτυξη 40,3% και αποστολές 2,3 εκατ. μονάδων. Η κινεζική εταιρεία παρουσίασε ένα νέο tablet, το MatePad 11.5S, το οποίο έδειξε εξαιρετική απόδοση στην αγορά με τις online προσφορές του Ιουνίου στην Κίνα να προσφέρουν στήριξη στην ανάπτυξη των πωλήσεων.
Τέλος, η Xiaomi ήταν ο κατασκευαστής που συμπλήρωσε το παγκόσμιο top5, με τις αποστολές της εταιρείας να αυξάνονται κατά 94,7% σε ετήσια βάση στα 2 εκατ. μονάδες. Πέρα από την Κίνα και την Ασία/Ειρηνικό (εκτός της Ιαπωνίας), η Xiaomi έχει σημειώσει σημαντικά κέρδη στην ευρωπαϊκή αγορά με εντυπωσιακή ανάπτυξη στη Ρωσία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και πολλές άλλες χώρες.
Διαβάστε επίσης
Τράπεζες: “Σπρώχνουν” τα στεγαστικά με χαμηλά σταθερά επιτόκια
Τα εταιρικά κέρδη πληγώνονται από την καταναλωτική αδυναμία
Μυτιληναίος: Τι σηματοδοτεί η μετονομασία της Mytilineos