Γ.Δ.
1602.15 -0,35%
ACAG
-1,32%
5.99
AEM
+1,13%
4.57
AKTR
-0,38%
5.23
BOCHGR
-0,38%
5.3
CENER
-0,22%
8.95
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.35
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
-1,57%
2.51
OPTIMA
-0,84%
14.22
TITC
-0,37%
39.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-5,22%
2.18
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.77
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
+1,72%
1.981
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
10.73
ΑΣΚΟ
-0,97%
3.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-1,96%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.29
ΒΙΟ
-1,76%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,31%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
18.2
ΔΑΑ
+1,95%
8.91
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,72%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-0,74%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,34%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-3,49%
1.795
ΕΕΕ
+0,78%
41.28
ΕΚΤΕΡ
-3,08%
1.982
ΕΛΒΕ
+9,80%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.76
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,23%
2.155
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,46%
1.1
ΕΤΕ
+1,05%
9.018
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+1,38%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.496
ΕΧΑΕ
-1,34%
4.77
ΙΑΤΡ
-1,55%
1.91
ΙΚΤΙΝ
-5,01%
0.341
ΙΛΥΔΑ
-2,99%
1.62
ΙΝΛΙΦ
-3,67%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+1,17%
1.034
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,96%
3
ΚΑΡΕΛ
+0,62%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
-0,51%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.13
ΚΡΙ
-3,01%
16.1
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.964
ΛΑΒΙ
-2,89%
0.774
ΛΑΜΔΑ
-0,46%
6.48
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-2,96%
3.28
ΜΑΘΙΟ
+2,79%
0.738
ΜΕΒΑ
+1,28%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-2,23%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,25%
2.845
ΜΙΝ
-4,95%
0.48
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-2,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,26%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
2.36
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,69%
34.9
ΝΑΚΑΣ
+0,65%
3.08
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-2,13%
27.6
ΟΛΠ
+2,17%
33
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,75%
0.786
ΟΤΕ
-0,13%
15
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.68
ΠΑΙΡ
-3,23%
0.958
ΠΑΠ
-3,46%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,29%
4.52
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.16
ΠΕΤΡΟ
-3,53%
7.66
ΠΛΑΘ
+0,65%
3.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,57%
5
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,63%
12.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,03%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-2,28%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,46%
1.385
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,10%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

Συρρικνώθηκε το μερίδιο της Apple στην Κίνα, έπεσε στην 6η θέση

Το μερίδιο αγοράς της Apple στην Κίνα συρρικνώθηκε στο 14% το δεύτερο τρίμηνο, όπως προκύπτει από την έκθεση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, από 15% το πρώτο τρίμηνο και 16% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.

Η κατασκευάστρια εταιρεία iPhone, η οποία ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος πωλητής smartphone το δεύτερο τρίμηνο πέρυσι, έπεσε στην έκτη θέση με περίπου 9,7 εκατομμύρια αποστολές, σύμφωνα με υπολογισμούς του CNBC.

«Είναι το πρώτο τρίμηνο στην ιστορία που οι εγχώριοι πωλητές κυριαρχούν και στις πέντε πρώτες θέσεις», δήλωσε ο Lucas Zhong, αναλυτής ερευνών της Canalys.

Οι αποστολές της Apple μειώνονται από το πρώτο τρίμηνο, όταν έπεσαν κατά 25% σε ετήσια βάση στα 10 εκατομμύρια μονάδες.

«Οι στρατηγικές των Κινέζων πωλητών για προϊόντα υψηλής ποιότητας και η βαθιά συνεργασία τους με τις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού αρχίζουν να αποδίδουν σε χαρακτηριστικά υλικού και λογισμικού. Το τελευταίο Magic V3 της Honor, το οποίο αξιοποιεί το GenAI, έχει βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία χρήσης των αναδιπλούμενων συσκευών», πρόσθεσε ο Zhong.

Από την άλλη πλευρά, η Apple αντιμετωπίζει «συμφόρηση» στην κινεζική αγορά, καθώς στοχεύει να «σταθεροποιήσει τις τιμές λιανικής και να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους των συνεργατών του καναλιού», είπε.

Η τοπικοποίηση των υπηρεσιών Apple Intelligence στην Κίνα θα είναι μια σημαντική κίνηση τους επόμενους 12 μήνες, ανέφερε η Canalys, καθώς οι κινεζικές μάρκες ενσωματώνουν επιθετικά την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους.

Οι κινεζικές μάρκες κυριαρχούν

Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Vivo ανακατέλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 19% και 13,1 εκατομμύρια μονάδες που απεστάλησαν – χάρη στις ισχυρές offline και online πωλήσεις κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ ηλεκτρονικού εμπορίου «618».

Η Oppo διατήρησε τη δεύτερη θέση με 11,3 εκατομμύρια μονάδες, ενισχυμένη από το λανσάρισμα της νέας σειράς Reno 12. Η Honor, απόρροια της Huawei, ήρθε στην τρίτη θέση με 10,7 εκατομμύρια μονάδες που διατέθηκαν, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η Huawei ήρθε τέταρτη με μερίδιο αγοράς 15% και 10,6 εκατομμύρια μονάδες αποστολής – δεν είχε καταφέρει να μπει στην πρώτη πεντάδα ένα χρόνο νωρίτερα. Η καταναλωτική επιχείρηση της Huawei έχει δει μια ανάκαμψη στην Κίνα μετά το λανσάρισμα του smartphone Mate 60.

Η Xiaomi κατέλαβε την πέμπτη θέση με τον θόρυβο από το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το SU7, συμβάλλοντας επίσης στις σταθερές πωλήσεις της σειράς K70 και της ναυαρχίδας 14, σύμφωνα με την Canalys.

Συνολικά, η κινεζική αγορά smartphone αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο, με τις αποστολές να ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια μονάδες, δήλωσε η Canalys.

Διαβάστε επίσης

Πώς αξιοποιείται η ακίνητη περιουσία της ΔΥΠΑ

Τα βήματα για τον 5ο τραπεζικό πόλο μετά το “ναι” της Βουλής για Attica & Παγκρήτια

Τα EV, η Ευρώπη και η αλματώδης αύξηση των κινεζικών εργοστασίων τσιπ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!