THEPOWERGAME
Το μερίδιο αγοράς της Apple στην Κίνα συρρικνώθηκε στο 14% το δεύτερο τρίμηνο, όπως προκύπτει από την έκθεση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, από 15% το πρώτο τρίμηνο και 16% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Η κατασκευάστρια εταιρεία iPhone, η οποία ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος πωλητής smartphone το δεύτερο τρίμηνο πέρυσι, έπεσε στην έκτη θέση με περίπου 9,7 εκατομμύρια αποστολές, σύμφωνα με υπολογισμούς του CNBC.
«Είναι το πρώτο τρίμηνο στην ιστορία που οι εγχώριοι πωλητές κυριαρχούν και στις πέντε πρώτες θέσεις», δήλωσε ο Lucas Zhong, αναλυτής ερευνών της Canalys.
Οι αποστολές της Apple μειώνονται από το πρώτο τρίμηνο, όταν έπεσαν κατά 25% σε ετήσια βάση στα 10 εκατομμύρια μονάδες.
«Οι στρατηγικές των Κινέζων πωλητών για προϊόντα υψηλής ποιότητας και η βαθιά συνεργασία τους με τις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού αρχίζουν να αποδίδουν σε χαρακτηριστικά υλικού και λογισμικού. Το τελευταίο Magic V3 της Honor, το οποίο αξιοποιεί το GenAI, έχει βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία χρήσης των αναδιπλούμενων συσκευών», πρόσθεσε ο Zhong.
Από την άλλη πλευρά, η Apple αντιμετωπίζει «συμφόρηση» στην κινεζική αγορά, καθώς στοχεύει να «σταθεροποιήσει τις τιμές λιανικής και να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους των συνεργατών του καναλιού», είπε.
Η τοπικοποίηση των υπηρεσιών Apple Intelligence στην Κίνα θα είναι μια σημαντική κίνηση τους επόμενους 12 μήνες, ανέφερε η Canalys, καθώς οι κινεζικές μάρκες ενσωματώνουν επιθετικά την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους.
Οι κινεζικές μάρκες κυριαρχούν
Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Vivo ανακατέλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 19% και 13,1 εκατομμύρια μονάδες που απεστάλησαν – χάρη στις ισχυρές offline και online πωλήσεις κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ ηλεκτρονικού εμπορίου «618».
Η Oppo διατήρησε τη δεύτερη θέση με 11,3 εκατομμύρια μονάδες, ενισχυμένη από το λανσάρισμα της νέας σειράς Reno 12. Η Honor, απόρροια της Huawei, ήρθε στην τρίτη θέση με 10,7 εκατομμύρια μονάδες που διατέθηκαν, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η Huawei ήρθε τέταρτη με μερίδιο αγοράς 15% και 10,6 εκατομμύρια μονάδες αποστολής – δεν είχε καταφέρει να μπει στην πρώτη πεντάδα ένα χρόνο νωρίτερα. Η καταναλωτική επιχείρηση της Huawei έχει δει μια ανάκαμψη στην Κίνα μετά το λανσάρισμα του smartphone Mate 60.
Η Xiaomi κατέλαβε την πέμπτη θέση με τον θόρυβο από το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το SU7, συμβάλλοντας επίσης στις σταθερές πωλήσεις της σειράς K70 και της ναυαρχίδας 14, σύμφωνα με την Canalys.
Συνολικά, η κινεζική αγορά smartphone αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο, με τις αποστολές να ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια μονάδες, δήλωσε η Canalys.
Διαβάστε επίσης
Πώς αξιοποιείται η ακίνητη περιουσία της ΔΥΠΑ
Τα βήματα για τον 5ο τραπεζικό πόλο μετά το “ναι” της Βουλής για Attica & Παγκρήτια
Τα EV, η Ευρώπη και η αλματώδης αύξηση των κινεζικών εργοστασίων τσιπ