Γ.Δ.
1457.38 +0,59%
ACAG
+1,92%
5.83
BOCHGR
+1,11%
4.57
CENER
-0,54%
9.25
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
+3,25%
8.26
NOVAL
+0,43%
2.31
OPTIMA
-1,41%
12.6
TITC
+0,38%
40.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,66%
1.53
ΑΒΕ
-1,83%
0.43
ΑΔΜΗΕ
+1,16%
2.62
ΑΚΡΙΤ
-0,71%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,88%
4.52
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.58
ΑΝΔΡΟ
-0,32%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+0,20%
10.1
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+5,14%
7.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+1,21%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.2
ΒΙΟ
-0,19%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,06%
1.91
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
-6,98%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+0,92%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+0,72%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,33%
18.48
ΔΑΑ
+0,33%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.52
ΔΕΗ
+0,25%
11.9
ΔΟΜΙΚ
-1,25%
2.765
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-0,58%
1.71
ΕΕΕ
+0,86%
32.9
ΕΚΤΕΡ
-2,20%
1.78
ΕΛΒΕ
-1,26%
4.72
ΕΛΙΝ
-0,45%
2.22
ΕΛΛ
-0,34%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+9,64%
2.16
ΕΛΠΕ
+3,83%
7.46
ΕΛΣΤΡ
+0,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,76%
1.838
ΕΛΧΑ
+1,60%
1.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,26%
1.21
ΕΤΕ
+0,63%
7.64
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
-0,51%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,49%
2.235
ΕΧΑΕ
-0,44%
4.5
ΙΑΤΡ
-0,33%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.328
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+0,20%
4.9
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+2,94%
1.05
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+2,82%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,82%
1.86
ΚΛΜ
0,00%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-2,35%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+5,40%
1.25
ΚΟΥΕΣ
+1,88%
5.95
ΚΡΙ
+0,33%
15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.998
ΛΑΒΙ
+1,45%
0.771
ΛΑΜΔΑ
+0,42%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+1,32%
1.54
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-2,33%
2.1
ΜΕΡΚΟ
+5,26%
40
ΜΙΓ
-0,35%
2.83
ΜΙΝ
-0,40%
0.498
ΜΟΗ
+1,79%
20.52
ΜΟΝΤΑ
+2,98%
3.8
ΜΟΤΟ
-2,04%
2.635
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+1,27%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
-2,23%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,49%
30.2
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.33
ΟΠΑΠ
+1,03%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,37%
0.815
ΟΤΕ
-0,14%
14.7
ΟΤΟΕΛ
+1,17%
10.38
ΠΑΙΡ
+0,60%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.85
ΠΕΡΦ
-0,74%
5.37
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.32
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14
ΠΡΔ
+5,19%
0.284
ΠΡΕΜΙΑ
+0,16%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
-2,94%
6.6
ΠΡΟΦ
+0,96%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-3,43%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.595
ΣΠΕΙΣ
+1,02%
5.96
ΣΠΙ
+5,95%
0.534
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,50%
19.89
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,62%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,54%
0.234
ΦΡΛΚ
+1,20%
3.78
ΧΑΙΔΕ
+0,83%
0.605

Συρρικνώθηκε το μερίδιο της Apple στην Κίνα, έπεσε στην 6η θέση

Το μερίδιο αγοράς της Apple στην Κίνα συρρικνώθηκε στο 14% το δεύτερο τρίμηνο, όπως προκύπτει από την έκθεση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη, από 15% το πρώτο τρίμηνο και 16% την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.

Η κατασκευάστρια εταιρεία iPhone, η οποία ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος πωλητής smartphone το δεύτερο τρίμηνο πέρυσι, έπεσε στην έκτη θέση με περίπου 9,7 εκατομμύρια αποστολές, σύμφωνα με υπολογισμούς του CNBC.

«Είναι το πρώτο τρίμηνο στην ιστορία που οι εγχώριοι πωλητές κυριαρχούν και στις πέντε πρώτες θέσεις», δήλωσε ο Lucas Zhong, αναλυτής ερευνών της Canalys.

Οι αποστολές της Apple μειώνονται από το πρώτο τρίμηνο, όταν έπεσαν κατά 25% σε ετήσια βάση στα 10 εκατομμύρια μονάδες.

«Οι στρατηγικές των Κινέζων πωλητών για προϊόντα υψηλής ποιότητας και η βαθιά συνεργασία τους με τις τοπικές αλυσίδες εφοδιασμού αρχίζουν να αποδίδουν σε χαρακτηριστικά υλικού και λογισμικού. Το τελευταίο Magic V3 της Honor, το οποίο αξιοποιεί το GenAI, έχει βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία χρήσης των αναδιπλούμενων συσκευών», πρόσθεσε ο Zhong.

Από την άλλη πλευρά, η Apple αντιμετωπίζει «συμφόρηση» στην κινεζική αγορά, καθώς στοχεύει να «σταθεροποιήσει τις τιμές λιανικής και να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους των συνεργατών του καναλιού», είπε.

Η τοπικοποίηση των υπηρεσιών Apple Intelligence στην Κίνα θα είναι μια σημαντική κίνηση τους επόμενους 12 μήνες, ανέφερε η Canalys, καθώς οι κινεζικές μάρκες ενσωματώνουν επιθετικά την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους.

Οι κινεζικές μάρκες κυριαρχούν

Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η Vivo ανακατέλαβε την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 19% και 13,1 εκατομμύρια μονάδες που απεστάλησαν – χάρη στις ισχυρές offline και online πωλήσεις κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ ηλεκτρονικού εμπορίου «618».

Η Oppo διατήρησε τη δεύτερη θέση με 11,3 εκατομμύρια μονάδες, ενισχυμένη από το λανσάρισμα της νέας σειράς Reno 12. Η Honor, απόρροια της Huawei, ήρθε στην τρίτη θέση με 10,7 εκατομμύρια μονάδες που διατέθηκαν, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η Huawei ήρθε τέταρτη με μερίδιο αγοράς 15% και 10,6 εκατομμύρια μονάδες αποστολής – δεν είχε καταφέρει να μπει στην πρώτη πεντάδα ένα χρόνο νωρίτερα. Η καταναλωτική επιχείρηση της Huawei έχει δει μια ανάκαμψη στην Κίνα μετά το λανσάρισμα του smartphone Mate 60.

Η Xiaomi κατέλαβε την πέμπτη θέση με τον θόρυβο από το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το SU7, συμβάλλοντας επίσης στις σταθερές πωλήσεις της σειράς K70 και της ναυαρχίδας 14, σύμφωνα με την Canalys.

Συνολικά, η κινεζική αγορά smartphone αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο, με τις αποστολές να ξεπερνούν τα 70 εκατομμύρια μονάδες, δήλωσε η Canalys.

Διαβάστε επίσης

Πώς αξιοποιείται η ακίνητη περιουσία της ΔΥΠΑ

Τα βήματα για τον 5ο τραπεζικό πόλο μετά το “ναι” της Βουλής για Attica & Παγκρήτια

Τα EV, η Ευρώπη και η αλματώδης αύξηση των κινεζικών εργοστασίων τσιπ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!