THEPOWERGAME
Η διαφαινόμενη μεταφορά πλούτου ύψους 73 τρισ. δολαρίων στις νεότερες γενιές προσελκύει την προσοχή στην άνοδο των social media ως εργαλείο χρηματοοικονομικών συμβουλών μεταξύ της Gen Z και των millennials, σύμφωνα με έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ. Και κάπου εδώ μπαίνουν στο «παιχνίδι» οι «Finfluencers».
Οι «Finfluencers», μοιράζονται διαδικτυακά συμβουλές σχετικά με τα χρήματα και τις επενδύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμβάλλουν στον εκδημοκρατισμό των χρηματοοικονομικών πληροφοριών, μια τάση που διαμορφώνει τις επενδυτικές συμπεριφορές, αναφέρει η έκθεση. Αυτό συμβαίνει καθώς οι baby boomers (γεννημένοι από το 1946 έως το 1964) και τα μέλη της σιωπηλής γενιάς (γεννημένοι από το 1928 έως το 1945) αναμένεται να κληροδοτήσουν περίπου 73 τρισ. δολάρια στις νεότερες γενιές έως το 2045.
Η έκθεση του WEF σημειώνει επίσης ότι μέχρι το 2030, οι γυναίκες είναι έτοιμες να ελέγξουν ένα σημαντικό μέρος των 30 τρισ. δολαρίων που κατέχουν οι baby boomers στις ΗΠΑ. Και ενώ η Gen Z και οι millennials εισέρχονται στις χρηματοπιστωτικές αγορές νωρίτερα από άλλες γενιές, ο κλάδος των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών πρέπει να καινοτομήσει και να προσαρμόσει τον τρόπο με τον οποίο παρέχει συμβουλές, δήλωσε το WEF.
Οι νεότερες γενιές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε χρηματοοικονομικές πληροφορίες, αλλά είναι σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ αυτών και των εξατομικευμένων χρηματοοικονομικών συμβουλών που παρέχονται από έναν επαγγελματία, δήλωσε η Meagan Andrews, επικεφαλής των πρωτοβουλιών για τις κεφαλαιαγορές στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.
«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας τόσο ισχυρός αγωγός για να ενδιαφερθούν οι άνθρωποι για τα προσωπικά οικονομικά και τις χρηματοπιστωτικές αγορές και να νιώσουν ότι τους βλέπουν», δήλωσε η ίδια. «Αλλά και οι κίνδυνοι με την παραπληροφόρηση και την παραπληροφόρηση είναι πραγματικοί».
Συνολικά, το WEF προσδιόρισε έξι τάσεις που, όπως είπε, είναι σημαντικές για τον τομέα των χρηματοοικονομικών συμβουλών: μεταβαλλόμενα δημογραφικά στοιχεία, στόχοι ολιστικής οικονομικής ευημερίας, ανάγκη για ψηφιακά προσβάσιμες και ιδιαίτερα εξατομικευμένες συμβουλές, διαφανής και δίκαιη τιμολόγηση και αυξανόμενη εξάρτηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Διαβάστε επίσης
Στα συρτάρια περιμένουν χιλιάδες αιτήσεις για Χρυσή Βίζα
Πέθανε στα 91 ο Μπάμπης Βωβός, πρωτοπόρος της αγοράς ακινήτων
Ποια τιμολόγια ρεύματος κερδίζουν έδαφος τον τελευταίο μήνα