THEPOWERGAME
Tο Threads της Meta έχει πάνω από 175 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση, αποκάλυψε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ενόψει της πρώτης επετείου του. Ως αντίπαλος του X, το Threads εμφανίστηκε στις 5 Ιουλίου του περασμένου έτους, με σκοπό να κερδίσει χρήστες από το (τότε) Twitter κατά τη διάρκεια της εξαγοράς του από τον Έλον Μασκ.
Συγκέντρωσε 100 εκατομμύρια χρήστες σε λιγότερο από μία εβδομάδα, εν μέρει λόγω ενός εύκολου τρόπου για τους χρήστες του Instagram να δημιουργήσουν το προφίλ τους στο Threads, αλλά ορισμένοι πρώτοι χρήστες στη συνέχεια εγκατέλειψαν. «Τι χρονιά», δήλωσε ο Ζούκερμπεργκ σε μια ανάρτηση του Threads. Τον Απρίλιο, είχε προσδιορίσει των αριθμό των μηνιαίων ενεργών χρηστών του Threads σε περισσότερα από 150 εκατομμύρια.
Ο μηνιαίος μέσος αριθμός χρηστών δίνει μόνο μια περιορισμένη εικόνα της δημοτικότητας του Threads, το οποίο δεν έχει αποκαλύψει βασικές μετρήσεις όπως ο ημερήσιος αριθμός ενεργών χρηστών και ο μέσος χρόνος που δαπανάται ανά χρήστη. Παρόλο που το Threads αύξησε τον αριθμό των χρηστών μέσω της διεθνούς επέκτασης και των νέων χαρακτηριστικών, η πλατφόρμα δυσκολεύτηκε να προωθήσει τη δέσμευση, σύμφωνα με την εταιρεία πληροφοριών αγοράς Sensor Tower.
Τον περασμένο μήνα, οι χρήστες κατέγραψαν κατά μέσο όρο τρεις συνεδρίες και επτά λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή Threads, μειωμένα κατά 79% και 65% αντίστοιχα, σε σχέση με τον Ιούλιο του περασμένου έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της Sensor Tower. Το Threads δεν έχει διαφήμιση και, ως εκ τούτου, κερδίζει ελάχιστα έως καθόλου χρήματα για τη Meta. Η πλατφόρμα ήρθε πρόσφατα στο Fediverse, μια ομάδα ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο ActivityPub και των οποίων οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδρούν σε όλες αυτές τις πλατφόρμες.
«Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα, ξέρουμε τι δεν είναι το Threads, αλλά δεν ξέρουμε τι είναι», δήλωσε η αναλύτρια της eMarketer Jasmine Enberg, προσθέτοντας ότι η έλλειψη κατεύθυνσης και πρωτότυπου περιεχομένου θα μπορούσε να βάλει τροχοπέδη στην ανάπτυξή του. «Η Meta πρέπει να αναρωτιέται αν έχει νόημα να κρατήσει το Threads ως αυτόνομη εφαρμογή ή να κατευθύνει αυτή τη δέσμευση πίσω στο Instagram. Τα καλά νέα είναι ότι το ενδιαφέρον των διαφημιστών για την πλατφόρμα είναι μεγάλο», δήλωσε η ίδια.
Διαβάστε επίσης
Οι 10 πιο φθηνές περιοχές της Αθήνας για να μείνει ένας φοιτητής
EMFI (πρώην ΕΒΓΑ): Κρίσιμη ακόμη η στήριξη του βασικού μετόχου
Σκυλακάκης: Ανοίγει η αγορά μπαταριών χωρίς επιδοτήσεις