Γ.Δ.
1407.03 -0,97%
ACAG
-0,34%
5.8
CENER
-0,41%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,35%
8.5
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,16%
11.9
TITC
-0,69%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+4,30%
1.406
ΑΒΕ
-0,45%
0.442
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-6,41%
0.73
ΑΛΜΥ
-1,48%
2.66
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,51%
11.26
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+1,22%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,72%
5.73
ΒΙΟΚΑ
+0,81%
2.48
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.4
ΔΑΑ
-1,68%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,18%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+0,92%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
-1,38%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-0,24%
4.2
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+2,28%
2.24
ΕΛΛ
+0,38%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.49
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.84
ΕΛΣΤΡ
+0,96%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.696
ΕΛΧΑ
-1,90%
1.86
ΕΝΤΕΡ
+0,51%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.26
ΕΤΕ
-3,10%
7.698
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-1,64%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-1,29%
2.07
ΕΧΑΕ
-1,12%
4.845
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.75
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
1.162
ΙΝΤΕΚ
-1,08%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-3,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-9,00%
1.82
ΚΛΜ
+1,90%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+0,42%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,75%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,69%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,29%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-4,26%
2.7
ΜΕΡΚΟ
-8,11%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.62
ΜΙΝ
+14,78%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,86%
23.06
ΜΟΝΤΑ
+1,31%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,70%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-2,12%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,28%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
-1,91%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
+1,22%
2.48
ΟΠΑΠ
-0,47%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,53%
0.902
ΟΤΕ
+0,37%
13.56
ΟΤΟΕΛ
-0,35%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
-2,01%
3.518
ΠΕΤΡΟ
+1,49%
8.18
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,41%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
+7,53%
2
ΣΑΡ
+2,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,74%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+4,71%
1.555
ΣΠΕΙΣ
-0,91%
6.54
ΣΠΙ
+1,29%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
+0,72%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Samsung: Βάζει ΑΙ στις συσκευές και βλέπει πρωτιά στην Ελλάδα

Στόχο την πρωτιά της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικών συσκευών μέσα στην επόμενη τριετία βάζει η Samsung, με «ναυαρχίδα» την τεχνητή νοημοσύνη. Ο νοτιοκορεατικός κολοσσός ήδη τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2024 «έτρεξε» με 4% στην εγχώρια αγορά καταναλωτικών ηλεκτρικών συσκευών.

Εκτιμά δε ότι οι πωλήσεις του στην Ελλάδα το 2023 έκλεισαν με μονοψήφια αύξηση έναντι του 2022 (σ.σ. ανακοινώνει αποτελέσματα τον Ιούλιο). Να σημειωθεί ότι ο κύκλος εργασιών της Samsung Electronics Hellas έκλεισε το 2022 στα 347,4 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία στοχεύει σε αύξηση του μεριδίου της σε όλες τις κατηγορίες της ελληνικής αγοράς, όπου δραστηριοποιείται, ενώ, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθυντής Consumer Electronics της Samsung για Ελλάδα και Κύπρο, Γιώργος Τσαούσης, στόχος είναι η πρώτη θέση της αγοράς έως το 2027, με την εταιρεία να διευρύνει τα μερίδιά της στην εγχώρια αγορά.

Στο τετράμηνο του 2024 το μερίδιο της Samsung Ελλάδας στα ψυγεία κινήθηκε στο 12%, ενώ στα πλυντήρια στο 10,5%, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθυντής Consumer Electronics της Samsung για Ελλάδα και Κύπρο, Γιώργος Τσαούσης.

«Το 2024 έχει ξεκινήσει θετικά για τη Samsung. Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων που έχουμε έως σήμερα, κινούμαστε στο +4% στον τομέα των consumer electronics» σχολίασε το υψηλόβαθμό στέλεχος της Samsung, σε συνάντηση με δημοσιογράφους.

Έξυπνα ψυγεία, ευφυή πλυντήρια, πανέξυπνες σκούπες

Η Samsung επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός διασυνδεδεμένου οικοσυστήματος για το σπίτι, με τις συσκευές της να επικοινωνούν μεταξύ τους, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη και έξυπνη εμπειρία χρήσης. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης μαγειρεύει στην κουζίνα και αισθάνεται ότι η θερμοκρασία είναι υψηλότερη του επιθυμητού, μπορεί να ενεργοποιήσει το κλιματιστικό σε άλλα δωμάτια στην επαγωγική εστία, χωρίς να αφήσει την κουζίνα. Στο μεταξύ, οι καταναλωτές, ενώ πλένουν τα ρούχα τους, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το AI Home στο πλυντήριο των ρούχων για να θέσουν σε λειτουργία τη ρομποτική σκούπα στο σαλόνι, χωρίς να είναι οι ίδιοι εκεί.

Δίνοντας μια πρόγευση από τις ηλεκτρικές συσκευές του μέλλοντος, πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε νέες προϊοντικές κατηγορίες, με βασικό χαρακτηριστικό την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης. Ψυγεία με ενσωματωμένη οθόνη αφής και κάμερα ενημερώνουν για τα προϊόντα που καταναλώθηκαν, ενώ το ΑΙ προσαρμόζει τη λειτουργία της συσκευής, σύμφωνα με τις συνήθειες του χρήστη, όπως το πότε ανοίγει το ψυγείο και πόσο συχνά.

Φούρνοι με δυνατότητα απομακρυσμένης παρακολούθησης του φαγητού μέσω smartphone, τηλεόρασης ή και μέσω της οθόνης του ψυγείου, αναγνωρίζουν το είδος του φαγητού και προσαρμόζουν ανάλογα τη θερμοκρασία ψησίματος, ενώ δίνουν δυνατότητα ρύθμισης της θερμοκρασίας με την αποστολή μιας συνταγής είτε από το smartphone είτε από το ψυγείο.

Πλυντήρια που αναγνωρίζουν τις υφές και το βάρος των υφασμάτων και προσαρμόζουν την πλύση στον κατάλληλο χρόνο, κάνοντας χρήση της κατάλληλης ποσότητας απορρυπαντικού και μαλακτικού, και στεγνωτήρια που προτείνουν τον τρόπο με τον οποίο θα στεγνώσουν τα ρούχα, με στόχο ένα γρήγορο και ιδανικό στέγνωμα με τη μέγιστη προστασία τους.

Σκούπες με τεχνολογία AΙ, που ανιχνεύουν τον τύπο της επιφάνειας καθαρισμού και προσαρμόζουν ανάλογα την απόδοσή τους, ενώ σταματάνε να λειτουργούν όταν δεχόμαστε κλήση, ώστε να μπορούμε να μιλήσουμε

Ένθερμοι οπαδοί του ΑΙ στις συσκευές οι Έλληνες

Ερωτηθείς για το ποσοστό των «έξυπνων» ψυγείων και πλυντηρίων ρούχων, που πωλούνται στην Ελλάδα, ο κ. Τσαούσης διευκρίνισε ότι δεν υπάρχουν ακόμη σχετικά στοιχεία, υπογραμμίζοντας, πάντως, πως ήδη όλα τα ψυγεία και τα πλυντήρια της εταιρείας είναι smart.

«Η διαδεδομένη χρήση των smartphones και smart τηλεοράσεων έχει εξοικειώσει ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων καταναλωτών και αυτό έχει κάνει τη χρήση των συνδεδεμένων ψυγείων εύκολη και – τολμώ να πω – διασκεδαστική» ανέφερε ο διευθυντής Consumer Electronics της Samsung για Ελλάδα και Κύπρο.

Ο κ. Τσαούσης, εξηγώντας τη στρατηγική του νοτιοκορεάτικου ομίλου για την ελληνική αγορά -όπως άλλωστε και παγκοσμίως, έδωσε έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη, η οποία εξελίσσεται σε προμετωπίδα της στρατηγικής του. Με στόχο την κορυφή της ελληνικής αγοράς, η Samsung κάνει πιο έξυπνες τις οικιακές συσκευές, με τους Έλληνες να επιφυλάσσουν θετική υποδομή στο ΑΙ.

«Ο Έλληνας καταναλωτής είναι γνωστός για την αγάπη του προς την τεχνολογία και τα gadgets και είναι από τους πρώτους στην Ευρώπη που υιοθετεί τα νέα τεχνολογικά trends. Η Samsung, με τη συνεχή καινοτομία της στις οικιακές συσκευές, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του» ανέφερε ο κ. Τσαούσης.

Και πρόσθεσε: «από έρευνες που τρέχουμε κατά καιρούς στην Ελλάδα, έχουμε δει πως στους Έλληνες αρέσει να υιοθετούν από τους πρώτους τις νέες τεχνολογίες, ιδιαιτέρως δε όταν τους προσφέρουν ευκολία στην καθημερινότητά τους».

Ο Έλληνας θέλει το ΑΙ του στις συσκευές

Σε ερώτηση σχετική με το κατά πόσο οι Έλληνες καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για «έξυπνες» οικιακές συσκευές, ο κ. Τσαούσης απάντησε: «από έρευνες που έχουμε τρέξει στην Ελλάδα, πράγματι υπάρχει η πρόθεση να πληρώσουν παραπάνω σε smart συσκευές, εφόσον τους προσφέρουν προστιθέμενη αξία και έξτρα δυνατότητες και ευκολίες στην καθημερινότητά τους».

Ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία της Samsung, που δείχνουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών από μια smart συσκευή, για παράδειγμα, από ένα «έξυπνο» ψυγείο. Το 60% των καταναλωτών θέλει το ψυγείο του να διαχειρίζεται καλύτερα το τρόφιμά (μικρότερη σπάταλη τροφίμων, συνταγές για μεγαλύτερη έμπνευση, υγιεινή διατροφή, να κάνει ευκολότερα τα ψώνια του).

Το 16% θέλει από το ψυγείο του ψυχαγωγία, καθώς δηλώνει πως βελτιώνει την εμπειρία του μαγειρέματος μέσω μουσικής και βίντεο, ενώ μπορεί να βλέπει συνταγές μαγειρικής ή να παρακολουθεί μαθήματα μαγειρικής. Το 14% περιμένει πως θα κάνει πιο εύκολη και άνετη την καθημερινότητά του μέσω της συνδεσιμότητας με άλλες συσκευές, ενώ το 10% περιμένει ότι θα βελτιώσει την επικοινωνία της οικογένειας (σημειώσεις, πρόγραμμα, ημερολόγιο, φωτογραφίες).

Διαβάστε επίσης:

Προϋπολογισμός: Υπερπλεόνασμα 3,15 δισ. ευρώ στο 5μηνο

Crypto: Οι τρεις λόγοι πίσω από τη βουτιά των altcoins

G7: Οι τέσσερις νέοι εμπορικοί διάδρομοι και ο ρόλος της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!