THEPOWERGAME
Το 2012 ο Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος και ο Γιάννης Ψαρράς ένωσαν τις δυνάμεις τους, ιδρύοντας τη Moosend. Στόχος τους εξ αρχής δεν ήταν να δημιουργήσουν μια ακόμη startup τεχνολογίας, αλλά να παρέχουν ένα πολύτιμο ψηφιακό εργαλείο στις επιχειρήσεις: μια άρτια πλατφόρμα email marketing, που διευκολύνει την καθημερινή λειτουργία τους.
Αν κρίνουμε από το γεγονός ότι σήμερα, εννιά χρόνια μετά, η Moosend έχει γίνει μία από τις πιο δυναμικές πλατφόρμες email marketing παγκοσμίως, με πελάτες όπως οι Domino’s, Sap, Wind, Dixons, Vogue, Sephora, φαίνεται ότι οι δύο ιδρυτές της τα κατάφεραν.
Αυτή την επιτυχία διέγνωσε η δανέζικη εταιρεία Sitecore, η οποία προχωρά στην εξαγορά της Moosend στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου αναπτυξιακού πλάνου, ύψους 1,2 δισ. δολ., που υλοποιεί. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Μαΐου τρέχοντος έτους.
Την εξαγορά έκανε γνωστή με ανάρτησή του ο Έλληνας Chief Executive Officer και από τον Σεπτέμβριο διευθύνων σύμβουλος της Sitecore, Steve Tzikakis, στο site της δανέζικης εταιρείας, που προσεχώς συμπληρώνει 20 χρόνια δραστηριότητας.
Ο κ. Tzikakis εξηγεί ότι η ένταξη της Moosend υπό την «ομπρέλα» της Sitecore θα συμπληρώσει «με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» το υφιστάμενο αντικείμενο της εταιρείας, που δραστηριοποιείται στο customer experience, παρέχοντας υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου και λογισμικό αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ για το λιανεμπόριο.
Εξατομικευμένη εμπειρία
«Η Moosend συμπληρώνει τέλεια την κορυφαία προσφερόμενη υπηρεσία της Sitecore. Ο υπερσύγχρονος αυτοματισμός μάρκετινγκ και οι βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη λειτουργίες επαφής με τους πελάτες της Moosend θα βελτιώσουν την ικανότητα της Sitecore να καλλιεργεί και να προάγει τις σχέσεις με τους πελάτες για να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες σε κάθε κανάλι» αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Tzikakis.
Σχολιάζοντας τη χρονική συγκυρία στην οποία πραγματοποιείται η εξαγορά, ο κ. Tzikakis σημειώνει στην ανάρτησή του: «στη Sitecore πιστεύουμε ότι αυτό το περιβάλλον είναι στην πραγματικότητα μια ευκαιρία για τους εταιρικούς πελάτες να κάνουν μοναδικά άλματα μπροστά όσον αφορά την ανθρώπινη διασύνδεση, την απόκτηση πελατών και την αφοσίωση στο brand. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Sitecore χτίζει την πρώτη πλήρως ολοκληρωμένη end-to-end πλατφόρμα ψηφιακής εμπειρίας βασισμένης στο SaaS – για να διευκολύνει την τέχνη και την επιστήμη της εξασφάλισης σχέσεων με τους πελάτες μέσω της εμπειρίας, ώστε η συγκατάθεση στον διαμοιρασμό δεδομένων να καθίσταται δευτερεύουσας σημασίας».
Η Sitecore, μέσω του επενδυτικού πλάνου του 1,2 δισ.δολ., στοχεύει, μεταξύ άλλων, στην επέκταση του γεωγραφικού της αποτυπώματος σε αγορές όπως η Μέση Ανατολή, η Ιαπωνία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Επιπλέον, επενδύει στην ενίσχυση των καινοτόμων εργαλείων που θέτει στην υπηρεσία των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργεί ένα νέο Κέντρο Καινοτομίας, προχωρώντας σε εκατοντάδες προσλήψεις το επόμενο χρονικό διάστημα. «Δημιουργούμε ένα συναρπαστικό μέλλον ώστε τα brands που έχουν στο επίκεντρο την εμπειρία να ακμάσουν μέσα στις επόμενες δεκαετίες» τονίζει ο κ. Tzikakis.