THEPOWERGAME
Η Meta εγκαινίασε το πρώτο πρόγραμμα στοχευμένης διαφήμισης με βάση την τεχνητή νοημοσύνη για επιχειρήσεις στο WhatsApp, καθώς προσπαθεί να αποσπάσει έσοδα από τη δημοφιλή υπηρεσία συνομιλίας, ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη σε συνέδριο στη Βραζιλία.
Ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε τα νέα εργαλεία σε ένα βίντεο που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Η ανακοίνωση σηματοδοτεί μια αλλαγή για το WhatsApp, μια υπηρεσία κρυπτογραφημένων μηνυμάτων που διαφημίζει σε μεγάλο βαθμό τα διαπιστευτήριά της για το απόρρητο και αποφεύγει εδώ και καιρό τους τύπους εργαλείων στοχευμένης διαφήμισης που στηρίζουν άλλες εφαρμογές της Meta, όπως το Facebook και το Instagram.
Ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εισάγει εδώ και αρκετά χρόνια λειτουργίες εμπορίου και πληρωμών στην εφαρμογή, συμπεριλαμβανομένων εργαλείων «επιχειρηματικών μηνυμάτων» που μπορούν να χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να διεξάγουν συνομιλίες εξυπηρέτησης πελατών και να στέλνουν υλικό μάρκετινγκ σε άτομα που έχουν μοιραστεί τους τηλεφωνικούς τους αριθμούς με τις εταιρείες.
Προηγουμένως, αυτά τα εργαλεία ήταν σαν αμβλεία όπλα, που χρησιμοποιούνταν για να στέλνονται μαζικά μηνύματα σε όλους τους χρήστες που είχαν επιλέξει να λαμβάνουν ενημερώσεις από την εταιρεία. Τα νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα χρησιμοποιούν τη δραστηριότητα των χρηστών στο Facebook και στο Instagram για να στοχεύουν τα μηνύματα σε εκείνους τους πελάτες που είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε αυτά, υπό την προϋπόθεση ότι οι πελάτες χρησιμοποιούν τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου και στους δύο λογαριασμούς.
Ο επικεφαλής των στρατηγικών αγορών της WhatsApp Guilherme Horn δήλωσε στο Reuters ότι αυτά τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα δώσουν στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουν την παράδοση διαφημίσεων στους χρήστες που είναι πιο πιθανό να εμπλακούν. «Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τις επιχειρήσεις επειδή πληρώνουν για αυτά τα μηνύματα».
Λίγα τα έσοδα της WhatsApp παρά τη δημοτικότητά της
Η Meta έχει εντείνει τις προσπάθειές της για να κερδίσει χρήματα από το WhatsApp, τη μεγαλύτερη εφαρμογή της όσον αφορά τους καθημερινούς χρήστες. Παρά τη δημοτικότητα της υπηρεσίας και την εντυπωσιακή τιμή απόκτησής της ύψους 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2014, μέχρι σήμερα έχει συνεισφέρει μόνο ένα μικρό μέρος στα συνολικά έσοδα της Meta.
Στο συνέδριο, η Meta παρουσίασε επίσης ένα νέο chatbot τεχνητής νοημοσύνης για να απαντά σε επιχειρηματικά ερωτήματα απευθείας στη συνομιλία, μια πρώιμη δοκιμή του στόχου του Ζούκερμπεργκ να πείσει τις επιχειρήσεις να αναθέσουν την επικοινωνία τους σε αυτοματοποιημένα εργαλεία.
Το chatbot θα βοηθά τους χρήστες με κοινά αιτήματα, όπως η εύρεση καταλόγων ή η παροχή συμβουλών για το ωράριο λειτουργίας, παρόμοια με τις υπάρχουσες πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη.
Ανακοίνωσε επίσης ότι προσθέτει τη μέθοδο άμεσων ψηφιακών πληρωμών PIX της Βραζιλίας, η οποία κάποτε θεωρούνταν δυνητικός ανταγωνιστής, στο εργαλείο πληρωμών του WhatsApp στη χώρα.
Το PIX, που σχεδιάστηκε από την κεντρική τράπεζα, αντιπροσώπευε περίπου το 39% των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στη Βραζιλία πέρυσι και προσφέρει παρόμοιες υπηρεσίες με το εργαλείο πληρωμών WhatsApp, όπως μεταφορές χρημάτων μεταξύ ιδιωτών και αγορές από εταιρείες.
Το WhatsApp άρχισε ομοίως να προσφέρει υπηρεσίες πληρωμών από ανταγωνιστικούς παρόχους στην Ινδία πέρυσι.
Διαβάστε επίσης:
Οι δέκα πιο φθηνές περιοχές για αγορά κατοικίας στην Αθήνα
Εξαφάνιση στη Σύμη: Πού στρέφονται οι έρευνες για τον δημοσιογράφο του BBC
Αύξηση ΕΤΜΕΑΡ ή “ισοδύναμα” 230 εκατ. ευρώ για να ισορροπήσει ο ΕΛΑΠΕ