Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Fit Hub: AI εργαλείο για δοκιμή ρούχων online

Το True Fit, το εργαλείο εξατομίκευσης μεγέθους και εφαρμογής με τεχνητή νοημοσύνη, προσφέρει τη λύση σύστασης μεγέθους σε χιλιάδες λιανέμπορους εδώ και σχεδόν 20 χρόνια. Τώρα, η εταιρεία εισέρχεται στο χώρο της γεννητικής AI με το «Fit Hub», ένα νέο εργαλείο που στοχεύει στη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο οι online αγοραστές βρίσκουν ρούχα που ταιριάζουν στον σωματότυπό τους.

Τα ζητήματα μεγέθους εξακολουθούν να αποτελούν το κυριότερο πρόβλημα για τους υποψήφιους online καταναλωτές, με το μέσο ποσοστό επιστροφής στο ηλεκτρονικό εμπόριο να ανέρχεται στο 17,6%. Πολλοί πελάτες προσπαθούν να αποφύγουν τις επιστροφές εξετάζοντας προσεκτικά τις σελίδες λεπτομερειών του προϊόντος για διαγράμματα μεγεθών, περιγραφές και κριτικές πελατών για να εκτιμήσουν πώς θα τους ταιριάζει το ρούχο. Με το τελευταίο εργαλείο της, η TrueFit εστιάζει στο να βοηθήσει τους καταναλωτές να έχουν ρούχα που τους ταιριάζουν καλά με την πρώτη δοκιμή και με ελάχιστες επιστροφές.

Το Fit Hub στοχεύει να αποτελέσει μια λιγότερο χρονοβόρα λύση, καθώς συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες από τις σελίδες των προϊόντων σε ένα μέρος για να βοηθήσει τους αγοραστές να μάθουν γρήγορα για ένα προϊόν και να νιώθουν πιο σίγουροι ότι αγοράζουν το σωστό μέγεθος. Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει το διάγραμμα μεγεθών, την περιγραφή, τις κριτικές των πελατών και τα δεδομένα πωλήσεων και επιστροφών. Στη συνέχεια, μπορεί να καθορίσει αν οι αγοραστές μεγέθους 16 πρέπει να μειώσουν το μέγεθος ή αν τα ρούχα είναι πιστά στο μέγεθος για άτομα που φορούν μέγεθος 4.

Για περαιτέρω εξατομίκευση, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό True Fit και να μοιραστούν συγκεκριμένα στυλ και μάρκες που τους αρέσουν, μεταξύ άλλων προτιμήσεων.

Επιπλέον, υπάρχει ένα εργαλείο «Fit Tips» που παρέχει συμβουλές προσαρμογής, όπως το να λέει στους πελάτες ότι ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ταιριάζει καλύτερα σε άτομα με κοντό κορμό.

Η Jessica Arredondo Murphy, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του True Fit, δήλωσε στο TechCrunch: «Έχουμε φτάσει στο σημείο όπου είναι σχεδόν υπερφόρτωση πληροφοριών όταν πρόκειται για το μέγεθος και την εφαρμογή. Σε οποιονδήποτε ιστότοπο, θα μπορούσατε να έχετε έως και πέντε διαφορετικές μορφές πληροφοριών για το μέγεθος και την εφαρμογή… Έχουμε ένα κεντρικό μέρος όπου μπορούμε να συνθέσουμε αυτή την καθοδήγηση από όλη τη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος, να συνδυάσουμε τις νέες γνώσεις με τις παραδοσιακές συμβουλές και στη συνέχεια να απλοποιήσουμε την κατανόηση του μεγέθους και της εφαρμογής για όλους τους τύπους αγοραστών».

Το Fit Hub αξιοποιεί διάφορα παραγωγικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης – ChatGPT 4o, GPT Vision, μοντέλα Gemini 1.5 Pro Vision και διάφορα μοντέλα ανοιχτού κώδικα – για την κατανόηση της όρασης και του κειμένου σε πραγματικό χρόνο. Το Copilot χρησιμοποιείται σε περιορισμένο βαθμό.

Ο Arredondo Murphy εξήγησε ότι η παραγωγική AI επιτρέπει στην εταιρεία να επεξεργάζεται δεδομένα με ταχύτερες ταχύτητες και μεγαλύτερους όγκους από ό,τι μπορούσε να διαχειριστεί η προηγούμενη τεχνολογία AI της True Fit.

Η λειτουργία χρησιμοποιεί επίσης το ιδιόκτητο σύνολο δεδομένων της True Fit για όλες τις αγορές, το «Fashion Genome», το οποίο συνδυάζει δεδομένα από 82 εκατομμύρια αγοραστές και σχεδόν 30.000 μάρκες, όπως οι Pacsun, Macy’s, Dicks, LL Bean και Lululemon, μεταξύ άλλων.

Σε δοκιμαστική έκδοση το Fit Hub και τα πρόσθετα εργαλεία

Το Fit Hub βρίσκεται επί του παρόντος σε δοκιμαστική έκδοση beta με περίπου δώδεκα μάρκες και αναμένεται να γίνει διαθέσιμο σε όλους τους εμπορικούς συνεργάτες της True Fit τον επόμενο μήνα.

Ενώ η Amazon παρέχει παρόμοιες εξατομικευμένες συστάσεις με τη λειτουργία «Fit Insights» με τεχνητή νοημοσύνη, το Fit Hub φαίνεται να πηγαίνει πιο βαθιά.

Η True Fit σκοπεύει να εισαγάγει πρόσθετα φίλτρα στον κόμβο αργότερα φέτος. Για παράδειγμα, το «Shopper Insights» συλλέγει δεδομένα από προηγούμενους αγοραστές και προσφέρει πληροφορίες όπως το αν ένα προϊόν προτιμάται από μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, το ύψος, ακόμη και το μέγεθος σουτιέν (ανάλογα με το προϊόν). Θα διαθέτει επίσης ένα διάγραμμα δίπλα-δίπλα, που θα επιτρέπει στους αγοραστές να συγκρίνουν οπτικά τις διαφορές μεταξύ petite, plus-size και κανονικών εκδόσεων του ίδιου προϊόντος.

Ένα άλλο επερχόμενο εργαλείο ονομάζεται «Brand Sizing», το οποίο θα βοηθήσει τους συχνούς πελάτες να συγκρίνουν το μέγεθος με προηγούμενες αγορές από την αγαπημένη τους μάρκα. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη θα διασταυρώσει 200 προηγούμενες αγορές ενός πουκαμίσου με 500 άλλες μπλούζες της ίδιας μάρκας για να καθορίσει αν πρόκειται για το «συνηθισμένο μέγεθος» ή αν ο αγοραστής πρέπει να αυξήσει ή να μειώσει το μέγεθος.

Στον μακροπρόθεσμο οδικό χάρτη, η True Fit κατασκευάζει επίσης ένα generative AI chatbot για να βοηθήσει τους αγοραστές να ανακαλύψουν προϊόντα και να θέσουν συγκεκριμένες ερωτήσεις, όπως: «Ποιο τζιν ταιριάζει καλύτερα σε άτομα με μυώδεις μηρούς;». Η λειτουργία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και περιορίζεται μέχρι στιγμής σε 1 εκατομμύριο προϊόντα.

Η True Fit συνεργάστηκε πρόσφατα με το Shopify για να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε επιχειρήσεις και εμπόρους όλων των μεγεθών. Η εταιρεία προηγουμένως απευθυνόταν μόνο σε μεγάλες μάρκες, οπότε αυτό σημαίνει ότι περισσότερες εταιρείες θα έχουν πρόσβαση στη λύση μεγέθους και προσαρμογής χωρίς κώδικα.

Διαβάστε επίσης

EFG: Άλμα 10% της μετοχής καθώς πλησιάζει το deal με Julius Baer

Ξεκίνησε η λειτουργία του δικτύου FTTH της ΔΕΗ

Τι μηχανισμό ευελιξίας για τις μονάδες φυσικού αερίου μελετά το ΥΠΕΝ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!