Γ.Δ.
1416.79 +0,69%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Fit Hub: AI εργαλείο για δοκιμή ρούχων online

Το True Fit, το εργαλείο εξατομίκευσης μεγέθους και εφαρμογής με τεχνητή νοημοσύνη, προσφέρει τη λύση σύστασης μεγέθους σε χιλιάδες λιανέμπορους εδώ και σχεδόν 20 χρόνια. Τώρα, η εταιρεία εισέρχεται στο χώρο της γεννητικής AI με το «Fit Hub», ένα νέο εργαλείο που στοχεύει στη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο οι online αγοραστές βρίσκουν ρούχα που ταιριάζουν στον σωματότυπό τους.

Τα ζητήματα μεγέθους εξακολουθούν να αποτελούν το κυριότερο πρόβλημα για τους υποψήφιους online καταναλωτές, με το μέσο ποσοστό επιστροφής στο ηλεκτρονικό εμπόριο να ανέρχεται στο 17,6%. Πολλοί πελάτες προσπαθούν να αποφύγουν τις επιστροφές εξετάζοντας προσεκτικά τις σελίδες λεπτομερειών του προϊόντος για διαγράμματα μεγεθών, περιγραφές και κριτικές πελατών για να εκτιμήσουν πώς θα τους ταιριάζει το ρούχο. Με το τελευταίο εργαλείο της, η TrueFit εστιάζει στο να βοηθήσει τους καταναλωτές να έχουν ρούχα που τους ταιριάζουν καλά με την πρώτη δοκιμή και με ελάχιστες επιστροφές.

Το Fit Hub στοχεύει να αποτελέσει μια λιγότερο χρονοβόρα λύση, καθώς συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες από τις σελίδες των προϊόντων σε ένα μέρος για να βοηθήσει τους αγοραστές να μάθουν γρήγορα για ένα προϊόν και να νιώθουν πιο σίγουροι ότι αγοράζουν το σωστό μέγεθος. Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει το διάγραμμα μεγεθών, την περιγραφή, τις κριτικές των πελατών και τα δεδομένα πωλήσεων και επιστροφών. Στη συνέχεια, μπορεί να καθορίσει αν οι αγοραστές μεγέθους 16 πρέπει να μειώσουν το μέγεθος ή αν τα ρούχα είναι πιστά στο μέγεθος για άτομα που φορούν μέγεθος 4.

Για περαιτέρω εξατομίκευση, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό True Fit και να μοιραστούν συγκεκριμένα στυλ και μάρκες που τους αρέσουν, μεταξύ άλλων προτιμήσεων.

Επιπλέον, υπάρχει ένα εργαλείο «Fit Tips» που παρέχει συμβουλές προσαρμογής, όπως το να λέει στους πελάτες ότι ένα συγκεκριμένο αντικείμενο ταιριάζει καλύτερα σε άτομα με κοντό κορμό.

Η Jessica Arredondo Murphy, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του True Fit, δήλωσε στο TechCrunch: «Έχουμε φτάσει στο σημείο όπου είναι σχεδόν υπερφόρτωση πληροφοριών όταν πρόκειται για το μέγεθος και την εφαρμογή. Σε οποιονδήποτε ιστότοπο, θα μπορούσατε να έχετε έως και πέντε διαφορετικές μορφές πληροφοριών για το μέγεθος και την εφαρμογή… Έχουμε ένα κεντρικό μέρος όπου μπορούμε να συνθέσουμε αυτή την καθοδήγηση από όλη τη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος, να συνδυάσουμε τις νέες γνώσεις με τις παραδοσιακές συμβουλές και στη συνέχεια να απλοποιήσουμε την κατανόηση του μεγέθους και της εφαρμογής για όλους τους τύπους αγοραστών».

Το Fit Hub αξιοποιεί διάφορα παραγωγικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης – ChatGPT 4o, GPT Vision, μοντέλα Gemini 1.5 Pro Vision και διάφορα μοντέλα ανοιχτού κώδικα – για την κατανόηση της όρασης και του κειμένου σε πραγματικό χρόνο. Το Copilot χρησιμοποιείται σε περιορισμένο βαθμό.

Ο Arredondo Murphy εξήγησε ότι η παραγωγική AI επιτρέπει στην εταιρεία να επεξεργάζεται δεδομένα με ταχύτερες ταχύτητες και μεγαλύτερους όγκους από ό,τι μπορούσε να διαχειριστεί η προηγούμενη τεχνολογία AI της True Fit.

Η λειτουργία χρησιμοποιεί επίσης το ιδιόκτητο σύνολο δεδομένων της True Fit για όλες τις αγορές, το «Fashion Genome», το οποίο συνδυάζει δεδομένα από 82 εκατομμύρια αγοραστές και σχεδόν 30.000 μάρκες, όπως οι Pacsun, Macy’s, Dicks, LL Bean και Lululemon, μεταξύ άλλων.

Σε δοκιμαστική έκδοση το Fit Hub και τα πρόσθετα εργαλεία

Το Fit Hub βρίσκεται επί του παρόντος σε δοκιμαστική έκδοση beta με περίπου δώδεκα μάρκες και αναμένεται να γίνει διαθέσιμο σε όλους τους εμπορικούς συνεργάτες της True Fit τον επόμενο μήνα.

Ενώ η Amazon παρέχει παρόμοιες εξατομικευμένες συστάσεις με τη λειτουργία «Fit Insights» με τεχνητή νοημοσύνη, το Fit Hub φαίνεται να πηγαίνει πιο βαθιά.

Η True Fit σκοπεύει να εισαγάγει πρόσθετα φίλτρα στον κόμβο αργότερα φέτος. Για παράδειγμα, το «Shopper Insights» συλλέγει δεδομένα από προηγούμενους αγοραστές και προσφέρει πληροφορίες όπως το αν ένα προϊόν προτιμάται από μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, το ύψος, ακόμη και το μέγεθος σουτιέν (ανάλογα με το προϊόν). Θα διαθέτει επίσης ένα διάγραμμα δίπλα-δίπλα, που θα επιτρέπει στους αγοραστές να συγκρίνουν οπτικά τις διαφορές μεταξύ petite, plus-size και κανονικών εκδόσεων του ίδιου προϊόντος.

Ένα άλλο επερχόμενο εργαλείο ονομάζεται «Brand Sizing», το οποίο θα βοηθήσει τους συχνούς πελάτες να συγκρίνουν το μέγεθος με προηγούμενες αγορές από την αγαπημένη τους μάρκα. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη θα διασταυρώσει 200 προηγούμενες αγορές ενός πουκαμίσου με 500 άλλες μπλούζες της ίδιας μάρκας για να καθορίσει αν πρόκειται για το «συνηθισμένο μέγεθος» ή αν ο αγοραστής πρέπει να αυξήσει ή να μειώσει το μέγεθος.

Στον μακροπρόθεσμο οδικό χάρτη, η True Fit κατασκευάζει επίσης ένα generative AI chatbot για να βοηθήσει τους αγοραστές να ανακαλύψουν προϊόντα και να θέσουν συγκεκριμένες ερωτήσεις, όπως: «Ποιο τζιν ταιριάζει καλύτερα σε άτομα με μυώδεις μηρούς;». Η λειτουργία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και περιορίζεται μέχρι στιγμής σε 1 εκατομμύριο προϊόντα.

Η True Fit συνεργάστηκε πρόσφατα με το Shopify για να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε επιχειρήσεις και εμπόρους όλων των μεγεθών. Η εταιρεία προηγουμένως απευθυνόταν μόνο σε μεγάλες μάρκες, οπότε αυτό σημαίνει ότι περισσότερες εταιρείες θα έχουν πρόσβαση στη λύση μεγέθους και προσαρμογής χωρίς κώδικα.

Διαβάστε επίσης

EFG: Άλμα 10% της μετοχής καθώς πλησιάζει το deal με Julius Baer

Ξεκίνησε η λειτουργία του δικτύου FTTH της ΔΕΗ

Τι μηχανισμό ευελιξίας για τις μονάδες φυσικού αερίου μελετά το ΥΠΕΝ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!