THEPOWERGAME
Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει μέχρι το WWDC 2024 (Apple’s Worldwide Developers Conference) στις 10 Ιουνίου, που είναι μια από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις για προγραμματιστές στην ιστορία της Apple. Η πρόοδος που έχουν σημειώσει ανταγωνιστές της, όπως η Microsoft και η Google – που έχουν ενσωματώσει σημαντικά χαρακτηριστικά GenAI στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους – σημαίνει ότι η Apple πρέπει όχι απλώς να καλύψει τη διαφορά, αλλά να ξεπεράσει τους αντιπάλους της.
Πρόσφατα, η Microsoft ενσωμάτωσε το Copilot με βάση το GPT-4 στους τελευταίους υπολογιστές της με βάση το Qualcomm Snapdragon Elite X και η Google ενσωματώνει τα μοντέλα GenAI της Deepmind Gemini σε όλο το οικοσύστημά της. Η Apple από την άλλη βρίσκεται πίσω.
Το hardware της Apple, συμπεριλαμβανομένου του τσιπ M4 με AI, έχει τεράστιες δυνατότητες. Ωστόσο, το hardware από μόνο του δεν επαρκεί. Οι καταναλωτές αναζητούν σημαντικές καινοτομίες λογισμικού που βελτιώνουν την εμπειρία χρήσης. Η Apple πρέπει να αποδείξει ότι οι εξελίξεις στο hardware της είναι ζωτικής σημασίας για την επόμενη γενιά ψηφιακών εμπειριών, ξεκλειδώνοντας νέες δυνατότητες AI και αλληλεπιδράσεις επαυξημένης πραγματικότητας.
Το Zdnet.com παραθέτει τις λεξι στρατηγικές κινήσεις που θεωρεί ότι η Apple πρέπει να αποκαλύψει -ή, τουλάχιστον, να βάλει σε κίνηση μέσα στον Ιούνιο:
- Ανάπτυξη μιας σαφούς στρατηγικής για την GenAI στη συσκευή και επένδυση σε εργαλεία προγραμματιστών με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη
- Αξιοποίηση της ηθικής τεχνητής νοημοσύνης και της ιδιωτικής ζωής ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- Να ενσωματώνεται απρόσκοπτα με υπηρεσίες τρίτων και να συνεργάζεται με πολλαπλούς παρόχους AI
- Ανάπτυξη συσκευών επιταχυνόμενης AI στην άκρη με αποκλειστική χωρητικότητα cloud
- Ενίσχυση της προληπτικής βοήθειας και της εξατομίκευσης
- Nα εξασφαλίσει ότι η τεχνητή νοημοσύνη λάμπει σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες
Πώς η Apple θα κερδίσει την κούρσα της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης
Η επιτυχία της Apple στην κούρσα της τεχνητής νοημοσύνης εξαρτάται από την ικανότητά της να καινοτομεί και να ξεπερνά τους ανταγωνιστές της. Αναπτύσσοντας μια σαφή στρατηγική για τη συσκευή, αναπτύσσοντας συσκευές με επιταχυνόμενη AI και συνεργαζόμενη με πολλαπλούς παρόχους AI και υπηρεσιών, η Apple μπορεί να διασφαλίσει την ολοκληρωμένη ενσωμάτωση και τις βελτιωμένες εμπειρίες των χρηστών.
Δίνοντας έμφαση στην προστασία της ιδιωτικής ζωής, την ηθική ανάπτυξη AI και τη συνεχή καινοτομία, η Apple πρέπει να αξιοποιήσει το οικοσύστημά της για να παρέχει απρόσκοπτες, εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις σε όλα τα προϊόντα.
Η μετάβαση σε τσιπ Apple Silicon στον Mac στο WWDC 2020 ήταν gamechanger. Το M1 βελτίωσε σημαντικά την απόδοση, την ενεργειακή απόδοση και την ενσωμάτωση στο οικοσύστημα της Apple, δίνοντας στην εταιρεία μεγαλύτερο έλεγχο στην αλυσίδα εφοδιασμού και την ανάπτυξη προϊόντων. Ωστόσο, δεν μεταμόρφωσε δραστικά την εμπειρία του χρήστη, και το M4, αν και εντυπωσιακά ισχυρό τρεις γενιές μετά, δεν μπορεί να μεταμορφώσει την εμπειρία του χρήστη μόνο με βάση τις προδιαγραφές του, επίσης.
Για τους καταναλωτές, ο αγώνας της τεχνητής νοημοσύνης αφορά την εμπιστοσύνη, την εμπειρία χρήστη και την ενσωμάτωση προηγμένων δυνατοτήτων στην καθημερινή ζωή. Η Apple έχει την ευκαιρία να θέσει νέα σημεία αναφοράς και να εμπνεύσει την τεχνολογική κοινότητα, ξεκινώντας από τώρα με το WWDC 2024 — μια κρίσιμη στιγμή για την Apple να αποδείξει το όραμα και τη δέσμευσή της να ηγηθεί του μέλλοντος της καινοτομίας με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη.
Διαβάστε επίσης:
Η Calvin Klein επιστρέφει στις πασαρέλες
Οι άντρες “πέταξαν” τα κοστούμια για το ακριβό smart casual
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Μέσα σε ένα δίμηνο θα πληρώνονται τα ποσά στους δικαιούχους