THEPOWERGAME
Η streaming πλατφόρμα Max της Warner Bros. Discovery ανακοίνωσε αυξήσεις τιμών για τις επιλογές της χωρίς διαφημίσεις, καθώς μια σειρά από πλατφόρμες προχωρούν σε αυξήσεις τιμών στις συνδρομές τους.
Η κίνηση έρχεται μόλις 12 ημέρες πριν από το ντεμπούτο της δεύτερης σεζόν του πρίκουελ του Game of Thrones, House of the Dragon, η πρεμιέρα του οποίου συγκέντρωσε σχεδόν 10 εκατομμύρια θεατές, καθιστώντας το τη μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του HBO .
Η Max έχει επί του παρόντος τρεις επιλογές τιμολόγησης: με διαφημίσεις, χωρίς διαφημίσεις και ultimate χωρίς διαφημίσεις, που επιτρέπει περισσότερες συσκευές και λήψεις από τα φθηνότερα προγράμματα.
Η τιμή της επιλογής χωρίς διαφημίσεις της υπηρεσίας ροής θα αυξηθεί κατά 1 δολάριο ανά μήνα στα 16,99 δολάρια, ενώ το ετήσιο πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 20 δολάρια ετησίως στα 169,99 δολάρια. Το κόστος του ultimate προγράμματος χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί επίσης κατά 1 δολάριο ανά μήνα σε 20,99 δολάρια, ενώ το ετήσιο τελικό πρόγραμμα θα αυξηθεί κατά 10 δολάρια ετησίως στα 209,99 δολάρια. Η επιλογή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα παραμείνει αμετάβλητη στα 9,99 δολάρια το μήνα ή 99,99 δολάρια τον χρόνο.
Ενώ οι τιμές θα τεθούν σε ισχύ αμέσως για τους νέους συνδρομητές, οι υφιστάμενοι συνδρομητές θα δουν την αύξηση των τιμών από τον επόμενο κύκλο χρέωσής τους, δηλαδή από τις 4 Ιουλίου ή μετά.
Η αύξηση αυτή ακολουθεί την απόφαση της Warner Bros. Discovery και της Disney να ενώσουν τις υπηρεσίες ροής τους, Disney+, Max και Hulu. Το πακέτο θα είναι διαθέσιμο τόσο σε προγράμματα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όσο και σε προγράμματα χωρίς διαφημίσεις. Αν και η τιμολόγηση δεν έχει αποκαλυφθεί, το CNBC ανέφερε ότι θα προσφερθεί με έκπτωση σε μια προσπάθεια να γίνει πιο επιθυμητή επιλογή.
Η Warner Bros. Discovery τον περασμένο μήνα έχασε τόσο τις κορυφαίες όσο και τις χαμηλές εκτιμήσεις για την έκθεση κερδών του πρώτου τριμήνου, παρά το γεγονός ότι πρόσθεσε δύο εκατομμύρια συνδρομητές ροής κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Στην κλήση κερδών της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ντέιβιντ Ζάσλαβ, είπε ότι η Warner Bros. Discovery ελπίζει ότι οι συνδρομητές θα παραμείνουν στα πακέτα προσφορών ώστε να επωφεληθούν από φθηνότερες τιμές, μειώνοντας την απώλεια πελατών, η οποία, όπως είπε, ήταν «ο δολοφόνος» στην επιχείρηση streaming.
Αυτή είναι μόλις η δεύτερη φορά που η Max αύξησε τις τιμές για την υπηρεσία της χωρίς διαφημίσεις από την κυκλοφορία της. Στις αρχές του 2023, η Max αύξησε την τιμή προγράμματος χωρίς διαφημίσεις από 14,99 δολάρια σε 15,99 δολάρια τον μήνα, μια αύξηση που η εταιρεία είπε ότι θα της επέτρεπε να επενδύσει στο περιεχόμενο και την εμπειρία χρήστη.
Οι τιμές αυξάνονται σε όλο τον κόσμο του streaming. Τον περασμένο μήνα, η NBCUniversal της Comcast αύξησε τόσο τα πακέτα της πλατφόρμας Peacock με διαφημίσεις όσο και αυτά χωρίς διαφημίσεις κατά 2 δολάρια τον μήνα λόγω της κάλυψης των Ολυμπιακών Αγώνων αργότερα αυτό το καλοκαίρι. Το περασμένο καλοκαίρι, το Netflix ξεφορτώθηκε τη φθηνότερη βασική επιλογή του χωρίς διαφημίσεις στις αγορές των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, προσφέροντας αντ’ αυτού μια φθηνότερη αλλά υποστηριζόμενη από διαφημίσεις επιλογή και ακριβότερες επιλογές χωρίς διαφημίσεις.
Διαβάστε επίσης: