Γ.Δ.
1536.22 -0,21%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,39%
5.06
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
+0,65%
2.315
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+0,79%
44.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,32%
1.89
ΑΒΕ
+0,22%
0.458
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+1,48%
4.11
ΑΛΦΑ
-1,19%
1.7465
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
-2,75%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,35%
5.7
ΒΙΟΚΑ
+2,06%
1.98
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,54%
18.62
ΔΑΑ
+1,98%
8.258
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,31%
12.85
ΔΟΜΙΚ
-1,37%
2.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
-0,84%
1.78
ΕΕΕ
-0,06%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
+1,41%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,67%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+3,77%
2.2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.858
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,46%
8.35
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-1,37%
2.442
ΕΧΑΕ
+1,80%
4.81
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+2,14%
0.3575
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+1,55%
3.27
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.14
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+0,80%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,23%
2.87
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,84%
21.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,93%
25.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,52%
34.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.289
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,46%
27.8
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
+0,25%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,90%
0.789
ΟΤΕ
-0,60%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.1
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,12%
4.316
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.16
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,65%
1.232
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Το Youtube κηρύσσει πόλεμο στους ad blockers κόβοντας τον ήχο

Το YouTube πολεμάει εδώ και καιρό τους ad blockers, τα προγράμματα που αποκλείουν τις διαφημίσεις, συνιστώντας στους χρήστες είτε να εγγραφούν στο YouTube Premium είτε να απενεργοποιήσουν τον ad blocker και να συμφιλιωθούν με τις ολοένα και περισσότερες διαφημίσεις της πλατφόρμας.

Η πλατφόρμα, σύμφωνα με το Android Authority έχει υιοθετήσει διάφορα τεχνάσματα, όπως επιβραδύνσεις, ρολόγια αντίστροφης μέτρησης και άλλα, για να πείσει περισσότερους χρήστες να χρησιμοποιούν την εφαρμογή με βάση τους κανόνες της διαφήμισης. Η πιο πρόσφατη κίνηση του YouTube ενάντια στους ad blockers είναι να αρχίσει να παραλείπει εντελώς τα βίντεο και να σβήνει ακόμη και τον ήχο τους.

Χρήστης του Reddit μοιράστηκε την τελευταία τακτική του YouTube ενάντια στους ad blockers. «Εάν έχετε ενεργοποιημένο ένα ad blocker, η αναπαραγωγή ενός βίντεο θα σας μεταφέρει απευθείας στο τέλος του, παραλείποντας εντελώς την αναπαραγωγή», έγραψε.

Αν, λοιπόν, έχετε ενεργοποιημένο το blocker διαφημίσεων, το YouTube δεν σας αφήνει πραγματικά να αναπαράγετε το βίντεο και να απολαύσετε το περιεχόμενο πλέον.

Άλλοι χρήστες στο ίδιο νήμα του Reddit ανέφεραν ότι παρατηρούν επίσης ότι λείπει ο ήχος όταν χρησιμοποιούν ένα ad blocker στο YouTube. Μπορούν να ρυθμίσουν την ένταση του ήχου για να επαναφέρουν τον ήχο, αλλά επανέρχεται και πάλι στη σίγαση μόλις αφήσουν το ρυθμιστικό. Έτσι, αν καταφέρετε να παρακάμψετε την παράλειψη του βίντεο, θα έχετε μια εμπειρία βίντεο χωρίς ήχο.

Το μπλοκάρισμα των ad blockers είναι ένα παιχνίδι «γάτας και ποντικιού», αν και αυτό το ζήτημα φαίνεται να επηρεάζει το Adblock Plus ως επί το πλείστον. Ορισμένοι ad blockers έχουν ήδη εφαρμόσει λύσεις για αυτό το ζήτημα. Οι χρήστες αναφέρουν ότι το uBlock Origin λειτουργεί καλά στο Firefox και το Brave, ενώ άλλοι προτιμούν το πρόγραμμα περιήγησης Opera GX ή εναλλακτικούς πελάτες όπως το FreeTube.

Παρ’ όλα αυτά, συνίσταται στους χρήστες να εξερευνήσουν το YouTube Premium ως επιλογή. Είναι προφανές ότι οι διαφημίσεις στο YouTube έχουν αυξηθεί αρκετά τους τελευταίους μήνες, με πολλές μεγάλης διάρκειας διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραλειφθούν. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν πόσο πολύ χρησιμοποιούν όλοι οι χρήστες το YouTube ως υπηρεσία, είναι καλό καθένας να αξιολογήσει αν έχει νόημα να αποκτήσει μια οικογενειακή συνδρομή YouTube Premium και να απολαμβάνει παράλληλα το YouTube Music.

Διαβάστε επίσης:

Κάννες: Τα ρολόγια που εντυπωσίασαν στο “κόκκινο χαλί”

Bulgari: Η πολυτελέστερη συλλογή στην επέτειο των 140 χρόνων

Φωτοβολταϊκά: Πληθαίνουν οι αντιδράσεις γύρω από το net billing

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!