Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Το Youtube κηρύσσει πόλεμο στους ad blockers κόβοντας τον ήχο

Το YouTube πολεμάει εδώ και καιρό τους ad blockers, τα προγράμματα που αποκλείουν τις διαφημίσεις, συνιστώντας στους χρήστες είτε να εγγραφούν στο YouTube Premium είτε να απενεργοποιήσουν τον ad blocker και να συμφιλιωθούν με τις ολοένα και περισσότερες διαφημίσεις της πλατφόρμας.

Η πλατφόρμα, σύμφωνα με το Android Authority έχει υιοθετήσει διάφορα τεχνάσματα, όπως επιβραδύνσεις, ρολόγια αντίστροφης μέτρησης και άλλα, για να πείσει περισσότερους χρήστες να χρησιμοποιούν την εφαρμογή με βάση τους κανόνες της διαφήμισης. Η πιο πρόσφατη κίνηση του YouTube ενάντια στους ad blockers είναι να αρχίσει να παραλείπει εντελώς τα βίντεο και να σβήνει ακόμη και τον ήχο τους.

Χρήστης του Reddit μοιράστηκε την τελευταία τακτική του YouTube ενάντια στους ad blockers. «Εάν έχετε ενεργοποιημένο ένα ad blocker, η αναπαραγωγή ενός βίντεο θα σας μεταφέρει απευθείας στο τέλος του, παραλείποντας εντελώς την αναπαραγωγή», έγραψε.

Αν, λοιπόν, έχετε ενεργοποιημένο το blocker διαφημίσεων, το YouTube δεν σας αφήνει πραγματικά να αναπαράγετε το βίντεο και να απολαύσετε το περιεχόμενο πλέον.

Άλλοι χρήστες στο ίδιο νήμα του Reddit ανέφεραν ότι παρατηρούν επίσης ότι λείπει ο ήχος όταν χρησιμοποιούν ένα ad blocker στο YouTube. Μπορούν να ρυθμίσουν την ένταση του ήχου για να επαναφέρουν τον ήχο, αλλά επανέρχεται και πάλι στη σίγαση μόλις αφήσουν το ρυθμιστικό. Έτσι, αν καταφέρετε να παρακάμψετε την παράλειψη του βίντεο, θα έχετε μια εμπειρία βίντεο χωρίς ήχο.

Το μπλοκάρισμα των ad blockers είναι ένα παιχνίδι «γάτας και ποντικιού», αν και αυτό το ζήτημα φαίνεται να επηρεάζει το Adblock Plus ως επί το πλείστον. Ορισμένοι ad blockers έχουν ήδη εφαρμόσει λύσεις για αυτό το ζήτημα. Οι χρήστες αναφέρουν ότι το uBlock Origin λειτουργεί καλά στο Firefox και το Brave, ενώ άλλοι προτιμούν το πρόγραμμα περιήγησης Opera GX ή εναλλακτικούς πελάτες όπως το FreeTube.

Παρ’ όλα αυτά, συνίσταται στους χρήστες να εξερευνήσουν το YouTube Premium ως επιλογή. Είναι προφανές ότι οι διαφημίσεις στο YouTube έχουν αυξηθεί αρκετά τους τελευταίους μήνες, με πολλές μεγάλης διάρκειας διαφημίσεις που δεν μπορούν να παραλειφθούν. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν πόσο πολύ χρησιμοποιούν όλοι οι χρήστες το YouTube ως υπηρεσία, είναι καλό καθένας να αξιολογήσει αν έχει νόημα να αποκτήσει μια οικογενειακή συνδρομή YouTube Premium και να απολαμβάνει παράλληλα το YouTube Music.

Διαβάστε επίσης:

Κάννες: Τα ρολόγια που εντυπωσίασαν στο “κόκκινο χαλί”

Bulgari: Η πολυτελέστερη συλλογή στην επέτειο των 140 χρόνων

Φωτοβολταϊκά: Πληθαίνουν οι αντιδράσεις γύρω από το net billing

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!