Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Alpha Bank: Αυξήθηκαν κατά 37% οι ψηφιακές πωλήσεις

Την καταλυτική συμβολή του ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank στα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα που παρουσίασε το Α΄ τρίμηνο του 2024 αναδεικνύει η σχετική παρουσίαση της Τράπεζας, όπου περιγράφεται πώς η εισαγωγή νεών τεχνολογιών και η ψηφιοποίηση υφιστάμενων υπηρεσιών και διαδικασιών ενισχύουν τόσο την κερδοφορία όσο και την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας της Τράπεζας.

Όπως σημειώνουν πηγές της τράπεζας, ο όμιλος έχει καταφέρει να δώσει σημαντική ώθηση στη δημιουργία ψηφιακών υπηρεσιών οι οποίες όχι μόνο έχουν γίνει αποδεκτές από επιχειρήσεις και Ιδιώτες πελάτες, αλλά χρησιμοποιούνται καθημερινά από ένα ευρύ φάσμα του Πελατολογίου της Τράπεζας, ενισχύοντας την ανάπτυξη των πωλήσεων και τη διαφοροποίηση των εσόδων.

Τους τελευταίους 15 μήνες, η Alpha Bank έχει εισαγάγει πάνω από 70 νέα ψηφιακά προϊόντα, ενώ, όπως αναφέρεται στα αποτελέσματα Α΄ τριμήνου, η Τράπεζα πέτυχε ήδη τον στόχο για το 2024 σε ό,τι αφορά στις ψηφιακές πωλήσεις, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 37% σε επίπεδο τριμήνου. Ιδιαίτερη επιτυχία γνώρισαν και τα καταναλωτικά προσωπικά δάνεια ύψους έως 5.000 ευρώ, με ποσοστό άνω του 70% των πωλήσεων να γίνεται σταθερά από την ψηφιακή πλατφόρμα της Τράπεζας, ενισχύοντας τα έσοδα αλλά και το χαρτοφυλάκιό της.

Η Alpha Bank, επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, έχει θέσει ως προτεραιότητα την ψηφιακή εμπειρία Πελάτη, γι’ αυτό και έχει προχωρήσει στη δημιουργία 350 ψηφιακών journeys, τα οποία έχουν υλοποιηθεί με τα πιο σύγχρονα πρότυπα, ενώ συνεχίζει τον επανασχεδιασμό των βασικών ψηφιακών καναλιών της. Παράλληλα, πάνω από το 80% των καθημερινών τραπεζικών υπηρεσιών έχει ήδη ψηφιοποιηθεί, με στόχο να φτάσει το 90% μέχρι το τέλος του έτους και το 100% μέχρι το τέλος του 2025.

Νέα δεδομένα για πελάτες και υπαλλήλους

Η ψηφιοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών έχει επιφέρει σημαντική διευκόλυνση στην καθημερινότητα των πελατών της Τράπεζας, ενώ παράλληλα έχει δώσει στο ανθρώπινο δυναμικό της τη δυνατότητα να επικεντρωθεί σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες, όπως είναι η συμβουλευτική τραπεζική.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Alpha Bank, το 97% των καθημερινών συναλλαγών των Πελατών με την Τράπεζα πραγματοποιείται πλέον σε ψηφιακό περιβάλλον, αφού το μεγαλύτερο μερίδιο των Πελατών είναι ενεργοί στα ψηφιακά κανάλια της. Επιπλέον, η ψηφιοποίηση έχει βοηθήσει σημαντικά στη μείωση του χρόνου που απαιτείται για την ολοκλήρωση διαδικασιών και αιτημάτων, καθώς υπάρχει η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης με video sessions και ηλεκτρονικά ραντεβού.

Εκτός από τα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες, η Alpha Bank έχει επενδύσει σημαντικά στον εσωτερικό ψηφιακό μετασχηματισμό, προκειμένου να απλοποιήσει τις εσωτερικές της διαδικασίες και να εφαρμόσει ένα πιο ευέλικτο και αυτοματοποιημένο μοντέλο εργασίας.

Ως Τράπεζα της καινοτομίας, επισημαίνουν οι πηγές, η Alpha Bank είναι η μόνη ελληνική τράπεζα που έχει κατασκευάσει 22 νέα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI), εκ των οποίων τα 5 αφορούν σε τεχνολογία Natural Language Processing (NLP) και GenAI. Ιδιαίτερης σημασίας είναι μάλιστα το γεγονός ότι, ήδη οι δύο εφαρμογές GenAI βρίσκονται σε πιλοτική εφαρμογή και αναμένεται να ενσωματωθούν κανονικά στα συστήματα της Τράπεζας το επόμενο διάστημα.

Ένας από τους μεγάλους στόχους για το 2024 και το 2025 είναι η αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών για δάνεια σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Ήδη πραγματοποιούνται βελτιώσεις σε επίπεδο στεγαστικών δανείων, ενώ εξετάζεται και η χορήγηση ψηφιακών δανείων σε ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Τέλος, βασικός πυλώνας της αυτοματοποίησης των εσωτερικών διαδικασιών είναι και οι paperless διαδικασίες, που αποτελούν ένα κρίσιμο στρατηγικό στόχο της Τράπεζας. Βασική επιδίωξη είναι να δοθεί η δυνατότητα στους Ιδιώτες Πελάτες να ανεβάζουν έγγραφα ψηφιακά, χωρίς να χρειάζεται να προσέρχονται στα Καταστήματα.

Η πλήρης ψηφιοποίηση εγγράφων αναμένεται να δώσει τέλος στις άσκοπες καθυστερήσεις για την ικανοποίηση των αιτημάτων των Πελατών ενώ αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά και την εργασία των στελεχών, τα οποία θα μπορούν να βρίσκουν τα ψηφιακά έγγραφα χωρίς να χρειάζονται να ζητούν το ίδιο έγγραφο από τον πελάτη παραπάνω από μία φορά.

Διαβάστε επίσης:

Αυξήθηκαν οι υπερπλούσιοι με περιουσία άνω των 100 δισ. δολαρίων

Eurostat: Έπεσε στο 3,2% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Απρίλιο

Equinor: Πήρε το πράσινο φως για αιολικό πάρκο 810 MW

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!