Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

SpearMind: Υπηρεσίες επικοινωνίας αποκλειστικά με εργαλεία ΑΙ

Τη Δευτέρα 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της νέας εταιρείας «SpearMind», η οποία ενσωματώνει εργαλεία και υπηρεσίες αποκλειστικά με Τεχνητή Νοημοσύνη, στον τομέα της Επικοινωνίας.

Στην παρουσίαση, οι ιδρυτές της εταιρείας, Andrew Bruce Smith επικεφαλής της αγγλικής Escherman και Σπύρος Ριζόπουλος CEO της Spin Communications, παρουσίασαν την πρωτοποριακή προσέγγιση της «SpearMind», και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους επαγγελματίες της Επικοινωνίας.

Πιο αναλυτικά, ο Andrew Bruce Smith τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης των τελευταίων τεχνολογιών για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Αναφέρθηκε στη δύναμη της ΑΙ να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και στο πώς η νέα εταιρεία βρίσκεται στη μοναδική θέση να μπορεί να αξιοποιήσει αυτά τα δεδομένα και μέσα από τα εργαλεία της να παρέχει ξεκάθαρη εικόνα για το brand και την αλληλεπίδραση του με το κοινό. Η «SpearMind» παρέχει χρήσιμα reports που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των επικοινωνιακών καμπανιών

Ο Σπύρος Ριζόπουλος ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των λύσεων της «SpearMind», για την βελτιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών.

Προϊόντα και Υπηρεσίες της «SpearMind»

Reality Check: Ένα εργαλείο brand awareness που αξιολογεί την παρουσία της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και ευρύτερα στο διαδίκτυο (blogs, news sites, forums). Προσφέρει ένα αναλυτικό report για το κάθε δίκτυο, τα δυνατά και αδύνατα σημεία και παράλληλα προτείνει που θα πρέπει να δοθεί έμφαση.

Percepto Compare: Συγκριτικό εργαλείο, το οποίο με βάση το report από το Reality Check συγκρίνει το brand της εταιρείας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Feelings Journey: Αποτυπώνει την συναισθηματική αντίδραση του κοινού όταν έρχεται σε «επαφή» με ένα brand, προϊόν, πρόσωπο. Επιπλέον μέσα από μια σύνθετη διαδικασία δημιουργεί τα κατάλληλα hashtags να ενισχύσουν ή να αντιστρέψουν τα συγκεκριμένα συναισθήματα. Για παράδειγμα εάν τα συναισθήματα είναι θετικά οι λέξεις «κλειδιά» έχουν στόχο να τα ενισχύσουν. Εάν τα συναισθήματα είναι αρνητικά έχουν στόχο να τα αντιστρέψουν.

Mentorique: Η υπηρεσία της «SpearMind» προσφέρει κατάλληλη κατάρτιση και εκπαίδευση στελεχών εταιρειών για την υποστήριξη των εσωτερικών επικοινωνιών ούτως ώστε κατανοήσουν πώς μπορεί να εφαρμοστεί η τεχνητή νοημοσύνη στις στην επικοινωνία.

Anthropos: Customized υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε οργανισμού και εταιρείας για την εφαρμογή της ΤΝ στην εσωτερική επικοινωνία.

Διαβάστε επίσης:

Κρυμμένοι θησαυροί σε 4 πολυτελή ταξίδια στην Ιταλία

ΑΒΑΞ: Τα ισχυρά μεγέθη και οι νέες επενδύσεις

Βαρέα οχήματα: Τι φέρνει η νέα οδηγία της ΕΕ για τις εκπομπές CO2

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!