THEPOWERGAME
Τη Δευτέρα 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της νέας εταιρείας «SpearMind», η οποία ενσωματώνει εργαλεία και υπηρεσίες αποκλειστικά με Τεχνητή Νοημοσύνη, στον τομέα της Επικοινωνίας.
Στην παρουσίαση, οι ιδρυτές της εταιρείας, Andrew Bruce Smith επικεφαλής της αγγλικής Escherman και Σπύρος Ριζόπουλος CEO της Spin Communications, παρουσίασαν την πρωτοποριακή προσέγγιση της «SpearMind», και τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρει στους επαγγελματίες της Επικοινωνίας.
Πιο αναλυτικά, ο Andrew Bruce Smith τόνισε τη σημασία της αξιοποίησης των τελευταίων τεχνολογιών για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Αναφέρθηκε στη δύναμη της ΑΙ να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων και στο πώς η νέα εταιρεία βρίσκεται στη μοναδική θέση να μπορεί να αξιοποιήσει αυτά τα δεδομένα και μέσα από τα εργαλεία της να παρέχει ξεκάθαρη εικόνα για το brand και την αλληλεπίδραση του με το κοινό. Η «SpearMind» παρέχει χρήσιμα reports που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα των επικοινωνιακών καμπανιών
Ο Σπύρος Ριζόπουλος ανέδειξε τα πλεονεκτήματα των λύσεων της «SpearMind», για την βελτιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών.
Προϊόντα και Υπηρεσίες της «SpearMind»
Reality Check: Ένα εργαλείο brand awareness που αξιολογεί την παρουσία της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα και ευρύτερα στο διαδίκτυο (blogs, news sites, forums). Προσφέρει ένα αναλυτικό report για το κάθε δίκτυο, τα δυνατά και αδύνατα σημεία και παράλληλα προτείνει που θα πρέπει να δοθεί έμφαση.
Percepto Compare: Συγκριτικό εργαλείο, το οποίο με βάση το report από το Reality Check συγκρίνει το brand της εταιρείας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Feelings Journey: Αποτυπώνει την συναισθηματική αντίδραση του κοινού όταν έρχεται σε «επαφή» με ένα brand, προϊόν, πρόσωπο. Επιπλέον μέσα από μια σύνθετη διαδικασία δημιουργεί τα κατάλληλα hashtags να ενισχύσουν ή να αντιστρέψουν τα συγκεκριμένα συναισθήματα. Για παράδειγμα εάν τα συναισθήματα είναι θετικά οι λέξεις «κλειδιά» έχουν στόχο να τα ενισχύσουν. Εάν τα συναισθήματα είναι αρνητικά έχουν στόχο να τα αντιστρέψουν.
Mentorique: Η υπηρεσία της «SpearMind» προσφέρει κατάλληλη κατάρτιση και εκπαίδευση στελεχών εταιρειών για την υποστήριξη των εσωτερικών επικοινωνιών ούτως ώστε κατανοήσουν πώς μπορεί να εφαρμοστεί η τεχνητή νοημοσύνη στις στην επικοινωνία.
Anthropos: Customized υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε οργανισμού και εταιρείας για την εφαρμογή της ΤΝ στην εσωτερική επικοινωνία.
Διαβάστε επίσης:
Κρυμμένοι θησαυροί σε 4 πολυτελή ταξίδια στην Ιταλία
ΑΒΑΞ: Τα ισχυρά μεγέθη και οι νέες επενδύσεις
Βαρέα οχήματα: Τι φέρνει η νέα οδηγία της ΕΕ για τις εκπομπές CO2