THEPOWERGAME
Την περασμένη εβδομάδα, το LinkedIn ανακοίνωσε ότι προσθέτει τρία παιχνίδια στην εφαρμογή του, τόσο για υπολογιστές όσο και για κινητά, ως ένα «τέχνασμα δέσμευσης» για να κάνει τους χρήστες να μπαίνουν την εφαρμογή κάθε μέρα.
Τα τρία παιχνίδια ονομάζονται Pinpoint, Crossclimb και Queens, τα οποία, σύμφωνα με το TheVerge, ακολουθούν τη λογική των Times. Το Pinpoint είναι βασικά το παιχνίδι Connections των New York Times, αλλά αντίστροφα: το παιχνίδι σας δίνει αντικείμενα και εσείς πρέπει να μαντέψετε την κατηγορία. Το Crossclimb είναι σαν το μίνι σταυρόλεξο των Times, με την ιδιαιτερότητα ότι στη συνέχεια πρέπει να αναδιατάξετε τις απαντήσεις σε μια σκάλα λέξεων. Και το Queens είναι είναι ένα είδος Minesweeper, μια εκδοχή του sudoku, στο οποίο πρέπει να τοποθετήσετε μια βασίλισσα σε κάθε σειρά, στήλη και χρώμα χωρίς να επικαλύπτονται.
Μπορείτε να παίξετε και τα τρία παιχνίδια μέσα σε 10 λεπτά περίπου, και τα παιχνίδια αυτά ικανοποιούν ακριβώς την ίδια καθημερινή φαγούρα που ικανοποιεί και ο κύκλος παιχνιδιών των Times. Κανένα από αυτά δεν είναι δύσκολο, αν και υπήρξαν μέρες που οι κατηγορίες του Pinpoint φαίνονταν ιδιαίτερα απαιτητικές, σύμφωνα με το The Verge.
Το στοίχημα των Times στα παιχνίδια έχει αποδώσει πολλά: ο επικεφαλής προϊόντων της εταιρείας, Άλεξ Χάρντιμαν, δήλωσε στο Vanity Fair πέρυσι ότι «πολλοί άνθρωποι αγοράζουν το πακέτο μέσω του προϊόντος Games». Οι Times μόλις άνοιξαν την εφαρμογή του Wordle, δίνοντας στον κόσμο ακόμα περισσότερα πράγματα για να παίξει, και δήλωσαν ότι το παιχνίδι εξακολουθεί να παίζεται από «δεκάδες εκατομμύρια παίκτες κάθε εβδομάδα». Δώστε στους ανθρώπους ένα διασκεδαστικό, επαναλαμβανόμενο παιχνίδι με πίνακα κατάταξης και εκείνοι θα επιστρέφουν συνέχεια στη σελίδα.
Το να κάνει τους ανθρώπους να επιστρέφουν είναι ζωτικής σημασίας για το LinkedIn, το οποίο προσπαθεί να γίνει κάτι περισσότερο από «το μέρος που πας για να ψάξεις για δουλειά». Η εταιρεία που ανήκει στη Microsoft θέλει πολύ να είναι ένα πλήρες κοινωνικό δίκτυο: προσπάθησε να μοιάσει περισσότερο στο TikTok, ασχολήθηκε πολύ με τον ζωντανό ήχο σε εκείνη τη σύντομη στιγμή που όλοι ασχολήθηκαν πολύ με τον ζωντανό ήχο, προσπάθησε να κάνει τις ιστορίες LinkedIn ένα πράγμα, και συνεχίζει να μετατοπίζει το προϊόν toy γύρω από τις αναρτήσεις και τη ροή ειδήσεων και όχι μόνο γύρω από τις βαρετές παλιές λίστες θέσεων εργασίας.
Όλα αυτά είναι κάπως αξιοπερίεργα, αλλά λειτουργούν. Η Microsoft ανέφερε τον Απρίλιο ότι τα έσοδα του LinkedIn αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση και ο διευθύνων σύμβουλος, Σάτια Ναντέλα, δήλωσε ότι η εμπλοκή στο LinkedIn ήταν σε επίπεδο ρεκόρ το περασμένο τρίμηνο. Αν το να βάζετε τους ανθρώπους να παίζουν παιχνίδια και να δικτυώνονται τους κρατάει στο LinkedIn περισσότερο, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι θα υπάρξουν περισσότερα. Και τότε θα υπάρξουν πιθανότατα κάποια περίεργα πράγματα σχετικά με τους υπεύθυνους προσλήψεων που αποκλείουν τους ανθρώπους με βάση το σκορ τους στο Crossclimb.