THEPOWERGAME
Η Amazon κυκλοφόρησε μια νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα για την τεχνολογία αναγνώρισης παλάμης Amazon One, επιτρέποντας στους χρήστες να εγγραφούν για την υπηρεσία στο τηλέφωνό τους, τραβώντας μια φωτογραφία της παλάμης τους για να την καταχωρήσουν για μετέπειτα χρήση για είσοδο, ταυτοποίηση και πληρωμή, σύμφωνα με το geekwire. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για iOS και Android.
Μέχρι στιγμής, η αρχική εγγραφή και η καταχώρηση της παλάμης περιοριζόταν στα περίπτερα των καταστημάτων. Η Amazon λέει ότι η δυνατότητα ξεχωριστής εγγραφής στην εφαρμογή εκ των προτέρων έχει ως στόχο να κάνει την εμπειρία πιο ομαλή για τους χρήστες που κάνουν χρήση για πρώτη φορά.
Υπογραφή παλάμης, μέσω τεχνητής νοημοσύνης
Σε μια ανάρτηση την περασμένη εβδομάδα, ο Dilip Kumar, αντιπρόεδρος των εφαρμογών Amazon Web Services, αναφέρει ότι η «εφαρμογή Amazon One περιλαμβάνει μια νέα δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να ταιριάξει μια εικόνα από ένα τηλέφωνο με κάμερα με τις εικόνες παλάμης και φλεβών εγγύς υπέρυθρης ακτινοβολίας που καταγράφονται από μια συσκευή Amazon One σε ένα κατάστημα ή άλλο χώρο:
Το Amazon One εξετάζει τόσο την παλάμη σας όσο και την υποκείμενη δομή των φλεβών της για να δημιουργήσει μια μοναδική αριθμητική, διανυσματική αναπαράσταση – την υπογραφή παλάμης – για την αντιστοίχιση ταυτότητας. Για να διασφαλιστεί ότι το Amazon One συνεχίζει να παρέχει την ίδια ακρίβεια (99,9999%), η νέα καινοτομία μας στην τεχνητή νοημοσύνη συγκρίνει τις διανυσματικές αναπαραστάσεις των εικόνων παλάμης από την εφαρμογή Amazon One με τη διανυσματική αναπαράσταση των εικόνων παλάμης και φλέβας από μια συσκευή Amazon One. Αυτό μας επιτρέπει να επιβεβαιώσουμε ότι το άτομο που κινεί την παλάμη του πάνω από τη συσκευή Amazon One είναι το ίδιο που έκανε εγγραφή για την υπηρεσία χρησιμοποιώντας την εφαρμογή».
Η Amazon διέθεσε πέρυσι το Amazon One σε περισσότερα από 500 αμερικανικά καταστήματα Whole Foods. Χρησιμοποιείται επίσης σε ιστορίες Amazon Go και σε περισσότερες από 150 τοποθεσίες τρίτων, όπως γήπεδα, αεροδρόμια και καταστήματα ψιλικών.
Οι αντιδράσεις για τα προσωπικά δεδομένα
Η τεχνολογία προκάλεσε αντιδράσεις στο Red Rock Amphitheatre έξω από το Ντένβερ το 2022.
Αντιμετωπίζοντας τα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής, η Amazon ισχυρίζεται ότι «δεν θα μοιραστεί ποτέ δεδομένα παλάμης με τρίτους, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης της ανταπόκρισης σε κυβερνητικά αιτήματα, εκτός εάν είμαστε υποχρεωμένοι να συμμορφωθούμε με μια νομικά έγκυρη και δεσμευτική εντολή».
Η εταιρεία δήλωσε ότι το Amazon One έχει χρησιμοποιηθεί περισσότερες από 8 εκατομμύρια φορές, σημειώνοντας ότι πάνω από το 80% των ανθρώπων που χρησιμοποιούν την υπηρεσία στα καταστήματα Whole Foods και Amazon καταλήγουν επαναλαμβανόμενοι χρήστες.
Η Amazon ξεκίνησε πέρυσι να προσφέρει μια έκδοση του Amazon One για πρόσβαση σε κτίρια και εταιρική ασφάλεια.