THEPOWERGAME
Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η παρουσία της Telekom, ενός από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, στον οποίο ανήκει και η COSMOTE, στο Mobile World Congress (MWC) της Βαρκελώνης. Η έκθεση, που ξεπέρασε κάθε ρεκόρ με τη συμμετοχή πάνω από 2.500 εκθετών και 100.000 επισκεπτών από όλο τον κόσμο, προκαλεί κάθε χρόνο μεγάλο ενδιαφέρον, με παρουσιάσεις των τελευταίων εξελίξεων στους τομείς της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. Στο booth της Telekom, πέρα από την Τεχνητή Νοημοσύνη, πρωταγωνιστικό ρόλο είχε και ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρα μας.
Μέσα από ένα ειδικό session με τίτλο «Το ταξίδι της Ελλάδας σε έναν ψηφιακό δημόσιο τομέα», αναδείχθηκαν τα μεγάλα βήματα που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια στην ψηφιακοποίηση του ελληνικού δημόσιου τομέα. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μαζί με την κα. Ντομινίκ Λερουά, Μέλος του Συμβουλίου Διεύθυνσης της Telekom, Υπεύθυνη για την Ευρώπη και τον κ. Γρηγόρη Χριστόπουλο, Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Κυρανάκης μίλησε για την εξαιρετική συνεργασία με την COSMOTE στην υλοποίηση μεγάλων και σύνθετων έργων τεχνολογίας προς όφελος των πολιτών, όπως ο «Ψηφιακός Βοηθός» – «mAigov», που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), ενώ αναφέρθηκε στα μελλοντικά πλάνα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Κτηματολόγιο και τη Ναυτιλία. Η κα. Leroy σχολίασε την εντυπωσιακή πρόοδο της Ελλάδας, σημειώνοντας ότι η χώρα αποτελεί παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ευρώπη. Ο κ. Χριστόπουλος δήλωσε αισιόδοξος για την ψηφιακοποίηση του δημοσίου τομέα τα επόμενα χρόνια, χάρη στη δύναμη της τεχνολογίας και την αξιοπιστία της COSMOTE και της Telekom.
Μεγάλα έργα τεχνολογίας στην Υγεία
Καθ’ όλη τη διάρκεια του MWC, στο περίπτερο της Telekom, είχαν ξεχωριστή θέση και τα μεγάλα έργα ICT που έχουν υλοποιηθεί από την COSMOTE και συμβάλλουν καθοριστικά στην ψηφιακοποίηση της Ελλάδας. Μεταξύ αυτών ήταν έργα που αφορούν στον τομέα του e-health, όπως η ηλεκτρονική συνταγογράφηση, το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής (ΕΔΙΤ) και το myhealth app.
Καινοτομίες για έναν κόσμο που αλλάζει
Με κεντρικό μήνυμα την υπόσχεση του brand της, «Connecting Your World», η Telekom παρουσίασε στο MWC 2024 καινοτομίες που θα βελτιώσουν τη ζωή των ανθρώπων. Στο επίκεντρο του booth της, που συγκέντρωσε πάνω από 27.000 επισκέπτες από όλο τον κόσμο, ήταν η τεχνητή νοημοσύνη. Η Telekom παρουσίασε το όραμά της για τα smartphones τεχνητής νοημοσύνης όπου, ένας ψηφιακός βοηθός, αντικαθιστά τις αμέτρητες εφαρμογές, φέρνοντας με μια απλή φωνητική εντολή του χρήστη το αποτέλεσμα που θέλει. Στο περίπτερο της εταιρείας υπήρχε και ένας φορητός σταθμός βάσης κινητής τηλεφωνίας για την ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες κάλυψης 4G και 5G, όπως το Euro 2024, στο οποίο και θα αξιοποιηθεί. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στο Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things), με την Telekom να παρουσιάζει αυτόνομα ρομπότ, που καθοδηγούνται από απόσταση, και μπορούν να αξιοποιηθούν σε γεωργικές καλλιέργειες, καθαρισμό πόλεων, θαλασσών κ.ά.
Το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο
Η Telekom είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με παρουσία σε 50 χώρες και 200.000 εργαζόμενους. Διαθέτει περισσότερους από 252 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σταθερού ευρυζωνικού δικτύου, κινητών επικοινωνιών, Internet και τηλεόρασης για ιδιώτες, καθώς και λύσεις τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT) για επιχειρήσεις και εταιρικούς πελάτες. Το 2023 είχε έσοδα 112 δισ. ευρώ, ενώ οι δραστηριότητές της επεκτείνονται διαρκώς σε νέους τομείς.
Το brand «T» της Telekom, αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη “Brand Finance Global 500” για το 2024, που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός. Το brand «T» βρίσκεται στην ένατη θέση ανάμεσα στα δέκα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 10 της παγκόσμιας κατάταξης.