THEPOWERGAME
Η Google παρουσίασε σήμερα αλλαγές στα αποτελέσματα αναζήτησης της, καθώς και νέα εργαλεία για τους προγραμματιστές εφαρμογών, για την προώθηση των προϊόντων τους σε εφαρμογές τρίτων και σε αντίπαλα καταστήματα εφαρμογών, στο πλαίσιο των προσπαθειών συμμόρφωσης της με τους τεχνολογικούς κανόνες της ΕΕ, που επιδιώκουν να περιορίσουν τη δύναμη των Big Tech.
Οι εταιρείες Google, Amazon, Apple, Microsoft, Meta και η ByteDance, ιδιοκτήτρια του TikTok, θα πρέπει να συμμορφωθούν με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) στις 7 Μαρτίου, καθώς έχουν οριστεί ως «gatekeepers», που ελέγχουν την πρόσβαση εκατομμυρίων χρηστών και επιχειρήσεων στις πλατφόρμες τους.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει ορισμένες από τις αλλαγές που ισχύουν μόνο για τους χρήστες στην Ευρώπη τον Ιανουάριο και στη συνέχεια τροποποίησε ορισμένες από αυτές ως απάντηση στα σχόλια των αντιμονοπωλιακών ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ, των χρηστών και των προγραμματιστών εφαρμογών.
Google: Τι αλλάζει για χρήστες και προγραμματιστές
Οι αλλαγές στα αποτελέσματα αναζήτησης σημαίνουν ότι οι μεγάλοι «μεσάζοντες» και «συσσωρευτές» θα έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ενώ τα ξενοδοχεία, οι αεροπορικές εταιρείες, οι έμποροι και τα εστιατόρια θα έχουν λιγότερη, ανέφερε η Google σε ένα blogpost. Από τους χρήστες θα ζητείται η συγκατάθεσή τους για να επιτρέψουν στην Google να μοιράζεται τα δεδομένα τους σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Google.
Παράλληλα, οι προγραμματιστές εφαρμογών θα μπορούν να χρησιμοποιούν εναλλακτικά συστήματα χρέωσης και όχι μόνο την τιμολόγηση του Google Play, ενώ ένα νέο πρόγραμμα θα τους επιτρέπει να οδηγούν απευθείας τους Ευρωπαίους χρήστες εκτός της εφαρμογής για την προώθηση των προϊόντων τους. Η Google θα λανσάρει επίσης λογισμικό φορητότητας δεδομένων στην Ευρώπη αυτή την εβδομάδα, διευκολύνοντας τους προγραμματιστές να μεταφέρουν τα δεδομένα των χρηστών σε μια εφαρμογή ή υπηρεσία τρίτου μέρους.