THEPOWERGAME
Τα γυναικεία αθλήματα, και δη το γυναικείο ποδόσφαιρο, τυγχάνουν όλο και μεγαλύτερης κάλυψης από τα μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ και σε αυτή την προβολή, αλλά και στην εξίσωση των όρων ανταγωνισμού, θα συμβάλλει η Google, καθώς το Google Pixel αποτελεί πλέον το «επίσημο κινητό» του Γυναικείου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου (National Women’s Soccer League – NWSL).
Ειδικότερα, το NWSL, το οποίο αποτελεί ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα πρωταθλήματα στον επαγγελματικό αθλητισμό, σύναψε συνεργασία πολυετή με το Google Pixel. Με το Pixel το οποίο προσφέρει προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη, τις υπηρεσίες και τις λειτουργίες της Google, οι οπαδοί του NWSL θα μπορούν να μείνουν ακόμα πιο συνδεδεμένοι με όλη τη δράση και να εμβαθύνουν στις αγαπημένες τους ομάδες και παίκτριες.
Raise the game. 📈
The NWSL is excited to announce multi-year partnership with Google Pixel.
— National Women’s Soccer League (@NWSL) February 13, 2024
Η Google σε ανακοίνωσή της τόνισε ότι εδώ και χρόνια επιδιώκει την ανάδειξη του γυναικείου αθλητισμού μέσω συνεργασιών και διαφημίσεων στα μέσα ενημέρωσης. Ακόμη, υπογράμμισε ότι, κατά τη διάρκεια αυτής της πολυετούς συνεργασίας, το πρόγραμμα Pitchside with Pixel θα χρησιμοποιήσει την κορυφαία κάμερα και τα χαρακτηριστικά της Pixel που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να καταγράψει περιεχόμενο για τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του NWSL, δίνοντας στους φιλάθλους αποκλειστική, παρασκηνιακή πρόσβαση σε στιγμιότυπα και μια προσωπική ματιά στις εμπειρίες των παικτών εντός και εκτός γηπέδου. «Και ως Presenting Partner των NWSL Playoffs και του Πρωταθλήματος, η Pixel θα βρίσκεται μπροστά και στο επίκεντρο όταν το πρωτάθλημα φτάσει στο αποκορύφωμά του, φέρνοντας τους οπαδούς πιο κοντά στη δράση», αναφέρεται.
«Αυτές οι γυναίκες δεν είναι απλώς εκπληκτικές αθλήτριες -είναι επίσης δυναμικά πρότυπα και ισχυρές δυνάμεις που διαμορφώνουν το μέλλον του αθλητισμού. Αυτή η συνεργασία ήταν μια φυσική προσθήκη σε ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει επενδύσεις σε γυναικείες ομάδες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Arsenal Football Club και της Liverpool Football Club», τονίζεται.
«Το πάθος και η ενέργεια γύρω από το NWSL είναι μεταδοτικά και είμαστε ενθουσιασμένοι που συμβάλλουμε στην προώθηση αυτού του ενθουσιασμού. Ετοιμαστείτε για μια σεζόν γεμάτη επικές στιγμές, εμπνευσμένες ιστορίες και πολλή διασκέδαση με Pixel-powered! Μαζί, θα ξεκινήσουμε μια νέα εποχή στον γυναικείο αθλητισμό», ολοκληρώνεται η ανακοίωνση.
Η συμφωνία, δε, αποτέλεσε αντικείμενο διαπραγμάτευσης από την εταιρεία μάρκετινγκ Allied Sports και την ομάδα στρατηγικής εμπορικών συνεργασιών του NWSL.
Η Τζούλι Χάντον, Chief Marketing and Commercial Officer του NWSL, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε την Google, έναν παγκόσμιο ηγέτη στην πρωτοποριακή καινοτομία και συνδεσιμότητα, στην οικογένεια του NWSL ως χορηγό περιεχομένου για τη μετασωματειακή περίοδο και το LCC. Καθώς συνεχίζουμε να διευρύνουμε τα όρια του εφικτού στον αθλητισμό, διερευνούμε συνεχώς νέους και δυναμικούς τρόπους για να συνδέσουμε τους φιλάθλους με το NWSL και τις αξιόλογες αθλήτριές μας, ειδικά γύρω από τις πιο εμβληματικές στιγμές του πρωταθλήματος που μπορεί να μην αποτυπωθούν σε πλατφόρμες μετάδοσης ή streaming».
Η Κέιτ Τζόνσον, Διευθύντρια παγκόσμιων συνεργασιών μάρκετινγκ αθλητισμού, μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Google, δήλωσε: «Η Google παραμένει προσηλωμένη στην αύξηση της προβολής, της κάλυψης και της δέσμευσης στον γυναικείο αθλητισμό και η συνεργασία μας με το NWSL αποτελεί σημαντικό ορόσημο στη συνεχιζόμενη πορεία μας».
Πέρυσι, το Google Pixel συνεργάστηκε επίσης με τους γίγαντες της Premier League (PL), Arsenal FC και Liverpool FC (LFC ). Επιπλέον, η FA και η Bundesliga Γυναικών ανέπτυξαν επίσης εμπορικούς δεσμούς με το Pixel το 2023.