Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Apple Vision Pro: Μπορεί τελικά ένα headset να δείχνει “κουλ”;

Διαθέσιμο είναι, από την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου, το Vision Pro σε όλα τα Apple Store και στο Apple Store online των Ηνωμένων Πολιτειών, έναντι του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 3.499 δολαρίων.

Το Vision Pro είναι ένας επαναστατικός χωροταξικός υπολογιστής και αποτελείται από ένα σετ γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας, που μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι εργάζονται, συνεργάζονται, συνδέονται, ξαναζούν αναμνήσεις και απολαμβάνουν ψυχαγωγία.

Τα ψηφιακά μέσα που προσφέρει το Vision Pro ενσωματώνονται  στον πραγματικό κόσμο και οι φυσικές μας κινήσεις -όπως οι χειρονομίες και η αναγνώριση ομιλίας- μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αλληλεπίδραση με το σύστημα.

Apple Vision Pro: Το μεγάλο του μειονέκτημα δεν είναι η τιμή

Δεκάδες YouTubers και tech experts έχουν ήδη δοκιμάσει το Vision Pro και έχουν στραφεί στα social media τους για να αξιολογήσουν αυτό το νέο gadget τεχνολογίας, οι δυνατότητες του οποίου είναι αδιαμφισβήτητες, ωστόσο πολλοί στέκονται σε ένα… «μειονέκτημα» που δεν περνά απαρατήρητο κι αυτό δεν είναι άλλο από την εμφάνισή του, αφού πολλοί τα θεωρούν υπερμεγέθη και άσχημα.

Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα του Bloomberg. Ένας tech expert φόρεσε το Vision Pro για να κάνει μια λαμπερή επίδειξη σε έναν ειδησεογραφικό σταθμό, ωστόσο ο παρουσιαστής δεν μπορούσε παρά να παρατηρήσει: «Δεν ξέρω τι στο καλό είναι αυτό! Μοιάζεις με μυρμήγκι!».

Αυτό φαίνεται πως είναι και το σημαντικό τεστ για την Apple, καθώς για ένα προϊόν των 3.500 δολαρίων, το τι βλέπουν οι άνθρωποι μέσα στα γυαλιά είναι, κατά κάποιο τρόπο, εξίσου σημαντικό με το πώς τους βλέπουν να τα φορούν.

«Είναι αδύνατο να φαίνεσαι ωραίος φορώντας ένα VR headset», έγραψε με τη σειρά του στο X ο Έλον Μασκ.

Πράγματι πρόκειται για μια επιφανειακή πρόκληση. Αλλά η επιτυχία της Apple έχει συχνά βασιστεί εν μέρει στο ότι τα προϊόντα της γίνονται αντικείμενα επιθυμίας. Οι σιλουέτες στις διαφημίσεις του iPod έδειχναν κουλ όταν χορεύουν με αυτό. Το iPhone έγινε γρήγορα ένα σύμβολο κύρους, ενώ συμπληρώθηκε με το Apple Watch, ένα πολύ λειτουργικό αξεσουάρ μόδας αλλά

Όλα αυτά παρά την τιμή τους, πούλησαν γιατί προσέδιδαν κύρος και το ένα ερχόταν για να συμπληρώσει το άλλο, όμως, το να δένεις έναν υπολογιστή στο πρόσωπό σου είναι διαφορετικό, αφού κάνει πολλούς να αισθάνονται αμήχανα την πρώτη φορά που το δοκιμάζουν.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, ο οποίος έχει αφήσει να εννοηθεί ότι η εταιρεία δεν περιμένει να τα πάει εκπληκτικά, λέγοντας λιτά πως πρόκειται για «την αρχή ενός ταξιδιού» στον χώρο της μικτής πραγματικότητας, δεν είχε καν φωτογραφηθεί ποτέ φορώντας ένα Vision Pro, μέχρι την περασμένη εβδομάδα για ένα άρθρο του Vanity Fair.

Η πρόκληση για την Apple

Ένα βήμα που έκανε η Apple για να αντιμετωπίσει την αισθητική και κοινωνική αμηχανία των ακουστικών ήταν να εγκαταστήσει μια οθόνη στο μπροστινό μέρος που προβάλλει μια ψηφιακή αναπαράσταση των ματιών του ατόμου. «Ίσως η οικογένειά σας να το ανέχεται, αλλά το γραφείο ή το μετρό είναι ένα πολύ διαφορετικό πλαίσιο» σχολιάζει το Bloomberg, τονίζοντας πως το θέμα της εμφάνισης παραμένει και πως η Apple πρέπει να βρει τρόπο να κάνει ένα headset να δείχνει κουλ.

Αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί η αρχική διαφήμιση της Apple έδειχνε τους χρήστες του Vision Pro στην ιδιωτικότητα του σπιτιού τους, βλέποντας ταινίες στο σαλόνι ή κάνοντας δουλειά στην κουζίνα, αναφέρει το Bloomberg. Στον πραγματικό κόσμο όμως, οι φυσιολογικοί άνθρωποι θα έχουν, τουλάχιστον στην αρχή, μια πολύ πιο σαστισμένη αντίδραση βλέποντας κάποιον που φοράει ένα Vision Pro σε έναν δημόσιο χώρο. Μην ξεχνάμε όμως πως κάθε καινοτομία αντιμετωπίζεται κάπως έτσι. Το κοινό ήταν κάποτε επιφυλακτικό απέναντι σε ένα προϊόν της Apple τόσο διακριτικό όσο τα AirPods.

Όμως τα AirPods έγιναν γρήγορα αποδεκτά και, όπως όλα τα επιτυχημένα προϊόντα της Apple πριν από αυτά, εξελίχθηκαν σε σύμβολο κύρους. Εδώ είναι και η πρόκληση της Apple: Να εξελίξει το Vision Pro ώστε να γίνει κι αυτό ένα σύμβολο κύρους ή να το αφήσει όπως είναι κι ας κάνει τους χρήστες να μοιάζουν με «έντομα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!